Kijk dit begint er op te lijken.
Aziatische vliegtuigmaatschappijen zijn volgens mij echter helemaal niet zo goed.
De reden daarvoor is :
Ze zien er leuk uit ( slank en welgevormd in de cupjes van de Singapore Airlines pakjes )
Echter zodra men begint te praten is het einde verhaal.
Ik zeg altijd: “looks good but no Brains”.
Je kan beter tegen de romp van het vliegtuig praten, daar krijg je meer respons van als van de stewardessen. In het begin was het leuk maar er is totaal geen gevoel van thuisvoelen meer.
Nee geef mij maar de Arabische en Europeese Maatschappijen, en een paar Amerikaanse mogen er ook bij.
Echter bij United zijn de stewardeesen ouder als mijn overgrootmoeder en ze zien er echt niet uit.
Wel leuk om mee te praten em je hebt daar nog meer lol dan bij Singapore Airlines.
Da_Taxman Mjah, ik reis natuurlijk voor CD Freaks de hele wereld rond. CD Freaks boert goed dus ik vlieg voornamelijk Business Class natuurlijk.
In het begin lijkt het allemaal leuk maar het is toch heel anders als je het voorsteld. Aan boord werk ik ongeveer 8 uur en heb meestal het verslag al in de laptop staan als we landen ( uitzondering van Bagage afhandeling )
Het is echter wel zo dat als ik met mijn vrouw en kinderen reis ik gewoon Economy Class reis. ( meestal krijg ik wel een upgrade van de vliegtuigmaatschappij ) Ik zou echter nooit betalen vor een Business of First Class ticket. De prijs is gemiddeld zo’n 7 maal duurder voor Business Class en 12 maal duurder voor een First Class ticket.
Het is leuk om zo te reizen ( GULF AIR First Class )

En zo te worden opgehaald

En het duurste hotel ter wereld als slaapplaats te hebben

Maar het is en blijft werk en af en toe denk ik ook van moet ik weer. Je bent toch zo’n 4 dagen van huis en dat 27 maal per jaar.
Dus het is me niet te doen om te zeggen ik vlieg First- of Business Class. Ik heb veel liever dat ik kan zeggen ik vlieg Economy Class met mijn Familie