Wie helpt er mee aan een site?

vbimport

Al wie wil helpen aan een site en met flash 4 kan werken en DHTML en JAVA en HTML kan, mag zich hier aanmelden.
Ik heb de volledige versie van UBB dus we kunnen ook een forum maken en welke Provider stellen jullie voor, welke sitenaam stellen jullie voor ?

My newest signature :
Mxkkz€&lxus&Yvkxsotgzux&’

wat voor site wordt het ?
ik kan wel overweg met html,photoshop en ook wel met flash en beetje javascript als het gejat is
en ik wil ook wel operator worden voor het forum
mail me maar

Vitamin C - http://www.ceedees.org

Zeg hoeveel betaalde gij voor dat ceedees.org ?
En in welke streek woonde gij ergens ?

[This message has been edited by N@er (edited 22 June 2000).]

Als je een administrator nodig hebt. Ik meld me aan. Voor warez en mp3…
Greetz…

Ik meld me aan met dezelfde opties als Vitamin C !

HTML en Photoshop zijn geen probleem, JAVA ook niet als ik het ergens zie staan !

Mail me maar !

Bezint eer ge begint allen!

De laatste keer dat iemand vroeg om mee te helpen aan een site liep niet echt lekker af…

Maar het ligt eraan wat je betaalt!
Going rate is Hfl 75,- ex BTW op dit moment.

Dat is zonder al te flashy dingen als databases, cgi-programmeren en dergelijke, daar ligt het tarief op Hfl 115,- ex BTW.

Da_Taxman

taxman die prijzen van jou zijn veel te laag voor een site te maken man, of zijn ze per uur ? Ik ken genoeg mensen die zich 500 tot 800 gulden vragen voor een gewone standaard homepage maar dat is dan wel voor bedrijven enzo…

ceedees.org = gratis
moet ik nog ff beter regelen maar…

ik woon in nederland, jij niet zo te zien

Tarieven waren per uur, natuurlijk.

Kom voor 75 gulden anders niet eens mijn bed uit

Da_Taxman

Hey Taxman, dat jij daar je bed voor uitkomt? Ik kom voor dat geld niet eens je USB printer aansluiten

Zucht…jammer dat het weer z’n rommel wordt hier…

FF dacht ik hier staat iemand op, maar het serieuse is er alweer vanaf zo te zien…

GELD…GELD…GELD!!!

:wink:

GREETZ,
Mercurius

ik help wel, geef me je hele budget en ga op vakantie als je terug bent is je site klaar