Wie heeft zonnebrillen te koop?

vbimport

Wie van de cdfreaks hier heeft van die zonnenbrillen te koop die ze bijv ook bij de fietsenmaker hebben? het zijn van die zonnebrillen die echt geweldig zitten en super mooie glazen hebben. iedereen weet vast wel wat ik bedoel. misschien ook iets voor in de cdfreaks shop?

Ehhh, check eens bij de fietsenmaker ?:confused:

Het probleem is dat die dingen daar veels te duur zijn. ze vragen tussen de 150 en 350 euro voor zo’n zonnebril. :frowning:

Weet welke je bedoelt maar ik denk niet dat als 1 van de cdfreakers er een aantal heeft ze gaat verkopen voor veel minder he

Is daar niet ook zo’n Amazing Discovery variant van ?
Zo’n 86 in 1 ding ?

Ik ken ze wel , die hele schuine/platte zonnebrillen toch hm ?
Ik heb ze ook wel eens zien liggen in winkels met minder professionele spullen (Blokker en dergelijken).

Heeft er ook niemand van die zonnebrillen die zijn nagemaakt? je hebt namelijk ook van die aftershave van allerlei dure merken en dat hebben ze nagemaakt dus misschien dat ze dat bij van die zonnebrillen ook hebben?

Uuh koop een ticket naar Griekenland :wink:
Verkopen ze die dingen op de markt, die namaak shit dan he

Greetz

Ik heb er wel eens vaker neppers van gezien (standjes langs de weg in het buitenland etc).

Nadeel is dat deze vaak erg vertekenen, waardoor gebruik in het verkeer relatief gevaarlijk is.

tis maar een tip :wink:

ik heb nog wel een aantal neppers liggen…

ik geloof van oxygen, oakley, nike, hugo, tommy, guess… moet ik ff nakijken precies en hoeveel.
Maar je kan beter een echte kopen, die zijn vaak niet van plastic, gaan minder snel verrot, garantie heb je, en bovendien veel relaxtere glazen (lees duurder).
Kost wel iets maar dan heb je ook wat, maar mocht je intresse hebben in die nep zooi… PM sturen, kan ik je wel een foto van de ‘collectie’ mailen.

mazzl

Die nepperds worden ook vaak bij lekker weer door Zwervers of andere straatlui in amsterdam verkocht, op de dam, leidsche plein, museumplein, etc. etc.

:cool:

Luister is vriend, als je echt een goeie zonnebril wilt dat moet je gewoon een Oakley hebben! Ik heb er 4 (:p) en ze ownen VET! Je moet er wel wat voor neerleggen, maar dan hebbie ook wel wat! :smiley: (Ik heb een E-wire (Titanium), een Straight Jacket II (donkerblauw), een Eye Jacket (parelmoer) en een Twenty (zwart) & I LUV MY OAKLEYS! ;))

Voor nep-Oakleys moet je hier zijn, maar dan hebbie natuurlijk nie van die goeie glazen hè!

Originally posted by Wookie
Voor nep-Oakleys moet je hier zijn, maar dan hebbie natuurlijk nie van die goeie glazen hè!

Hmmm… niet meer… zie hier

Originally posted by Upp3rd0G
[B]

Hmmm… niet meer… zie hier [/B]

Ach, er gaat ook niks boven de echte! :stuck_out_tongue:

Zonnebrilluuuuuh neppers

mzl :slight_smile:

Cool heb ik toch nog m’n 500e post gehaald :cool: