Wie heeft nieuws over TL 48 dvd?

vbimport

De vraag is duidelijk dacht ik.

Heb gehoord uit een goede bron dat ie dit weekend zou moeten verschijnen.

jij gelooft ook nog in Sint-Niklaas zeker

Hoop dat hij er voor de kerstdagen is…

Heb er gvd een dvd voor aangeschaft.
Zit nu al een hele tijd te wachten of ie wel komt.
Nu staat op hun site dat ie uit is, maar ik heb nog niet gezien of ken iemand die 'm heeft.

Bedankt Mattel 007, volgens mij ben jij meestal wel aardig op de hoogte dus heb je me een beetje blij gemaakt.
Mazzel.

Tja, afwachten dus …, nog 14 uur te gaan voor het weekend verschenen is, n nee Joris k geloof niet meer in sinterklaas, jij misschien wel…, zijn ook verscheidene dealers die me dit hebben weten te bevestigen dat ie dit weekend zou moeten uitkomen.
Maar of ie daadwerkelijk uitkomt, …
Het is voor hun volgens mij de laatste kans, maar ze wisten dan ook weer te vertellen dat ze een tijd langer door gingen gaan met TL DOuble CD

misschien kunnen ze tldvd2 en tldvd1 samen verkopen voor de prijs van 1? tldvd1 is nu toch oude shit…
cb51 rulez !

het w/end is voorbij en nog steeds niet uit. dus komt waarschijnlijk helemaal niet meer uit.( shit)

Ik heb al een gerucht opgevangen (van mijn leverancier) dat het best mogelijk is dat de TL48-DVD samen met de tl49 zal uitkomen!

en wanneer komt die dan? kerstmis volgend jaar ofzo?
cb rulez, 51 is cool man !

PS. ik heb van iemand gehoord dat hij hem al heeft die tldvd maar geloof er niks van… ik ga er morgen heen en dan zie ik het wel, hij houdt me denk ik voor de gek omdat ik altijd sneller ben, dat wil hij ook wel eens.

Ik heb “gehoord” dat de hele oplage mislukt is ???

Juist gehoord van mijn dealer
(beetje louche type, maar toch )
Dat er niks van in huis komt.