Wie heeft goeie vhs-tapes met ECHT nieuwe films en GOEIE KWALITEIT!?

vbimport

hallo,
welke dealer verkoopt er nou is een keertje ECHT nieuwe films van GOEIE kwaliteit op VHS!
want van die kutkwaliteit VIDEOCD’s wordt je toch ook niet goed??
heeft de dealer aub ook een goeie service?
mmzlls
pheno

Wij beginnen hier binnenkort mee.
Als test krijgen we deze week: Double Jeopardy.

Als je interesse hebt, email me op:
cds_nl@gmx.net

Greetz,

Maarten.

Hehehe ik zal hem vandaag op de post doen Maarten, kun je mijn cds ook zo snel mogelijk sturen ?
Ik had ze al eerder willen doen maar ik heb wat problemen gehad en dan heb ik het nog niet over dat stomme advocatenbureau zoals je misschien heb gelezen bij het nieuws op de mainpage van cdfreaks maar nog andere problemen. Ze hadden gdv wel me site ook weggehaald maar ik kom terug onder een ander naam, zie de dealer section binnenkort.

Blade Runner CD’s
http://bladerunnercds.cjb.net

PC - PSX - VCD - VIDEOBAND

ok ik ben altijd benieuwd wat Blade Runner nu weer in zijn mars heeft.
Double Jeopardy schijnt goed te zijn, dus bestel hem ff bij Blade Runner, heeft die jongen ook weer wat te doen :>

Gewoon met je meisje lekker op de bank de nieuwste films op de tv kijken en niet voor je comp. scherm, want daar houden ze niet zo van :>

Greetz,

Maarten
cds_nl@gmx.net

Wat lul je nou allemaal weer vaag !!
Ik heb alles op de post gedaan behalve speedfreaks die doe ik morgen wel maar ik was volgens mij beetje te laat dus…moet nog een dagje wachten…heb je mijn cds al gestuurd ?

Blade Runner ( thats me :slight_smile: is dus weg maar ga voortaan naar Vitamin C , ze zijn GOED, niet alleen PC/PSX/VCD/VHS maar nu ook Twilight, Crazy Bytes en Veronica 2000 !!!

See vitamincds.cjb.net

Morgen is de nieuwe site helemaal klaar !!!
En wordt allemaal lid van the mailinglist zodat je de volgende keer weet waar de site is als een of andere kut advocaat hem weer weghaalt.

Grtz,

Blade Runner

Blade Runner CD’s
http://bladerunnercds.cjb.net

PC - PSX - VCD - VIDEOBAND

Je hebt volledig gelijk, ik kijk ook liever met mijn lief naar een film op de TV, maar liefst in de cinema, dan achter de PC. Maar ja, soms breekt nood de wet