Ik zag in een andere thread van Dee-ehn over afvallen (succes Dee-ehn !) dat iemand opmerkte dat HerbalLife een goed middel was om aftevallen, waarbij iemand anders opmerkte of dat dat niet zo’n middel was dat hetzelfde soort marketing methodes hanteerd als vele andere oplichterige praktijken. Waarbij je zulke produkten als een soort tupperware gesleten worden. Daarbij rees bij mij de vraag, wie trapt daar nu nog in ?
Heeft iemand al wel eens zulke dingen gekocht ? Persoonlijk heb ik helemaal een hekel aan dergelijke dingen, je ziet ook vaak in de krant advertenties voor zulke zaken, en mijns inziens probeert men zo geld te kloppen van toch al een desperate groep mensen.
Of nog erger, zijn er hier mensen die eerlijk durven toetegeven dat ze iets hebben gekocht van die IRRITANTE TV reclames op RTL/SBS snachts ? (de fitness apparaten, en superkookgerei etc) en was je er blij mee ? En hoe lang duurde het voor je erachter kwam dat ze het ergens in de winkels vlakbij voor de helft goedkoper verkopen ?