Wie heeft er hier al wel eens iets via de TV gekocht?

vbimport

Ik zag in een andere thread van Dee-ehn over afvallen (succes Dee-ehn !) dat iemand opmerkte dat HerbalLife een goed middel was om aftevallen, waarbij iemand anders opmerkte of dat dat niet zo’n middel was dat hetzelfde soort marketing methodes hanteerd als vele andere oplichterige praktijken. Waarbij je zulke produkten als een soort tupperware gesleten worden. Daarbij rees bij mij de vraag, wie trapt daar nu nog in ?

Heeft iemand al wel eens zulke dingen gekocht ? Persoonlijk heb ik helemaal een hekel aan dergelijke dingen, je ziet ook vaak in de krant advertenties voor zulke zaken, en mijns inziens probeert men zo geld te kloppen van toch al een desperate groep mensen.

Of nog erger, zijn er hier mensen die eerlijk durven toetegeven dat ze iets hebben gekocht van die IRRITANTE TV reclames op RTL/SBS snachts ? (de fitness apparaten, en superkookgerei etc) en was je er blij mee ? En hoe lang duurde het voor je erachter kwam dat ze het ergens in de winkels vlakbij voor de helft goedkoper verkopen ?

Ach, als je bij van Leest dezelfde CD-box voor 59,95 ziet in plaats van 99,95 ex verzendkosten op TV dan weet je dat je het beter niet kunt kopen…

Dus het antwoord op de vraag in je subject:
Ikke niet

ps Phrozenman had eerste reply…maar ja, dat gunde ik hem even niet :smiley:

Second reply :wink:

Een oud collega van mij verkoopt die rotz00i…
Eten zoveel je wilt zonder af te vallen… Ik geloof er niet zo in, maar hij word niet dikker :wink:

[edit] BTW, wij hebben ooit Quik en Bright gekocht, van RTL 5…
Dat spul werkt voor geen meter… [/edit]

Ikke nog nooit iets via de TV gekocht. Hebben toch alleen maar overbodige veel te dure stront. En dan altijd beweren dat het ‘nergens anders verkrijgbaar is’. Ga maar eens in de stad kijken dan… vind je het voor de helft van de prijs. TV shoppen is echt iets voor luie amerikanen, die zo vet zijn dat ze alleen maar uit die stoel iets kunnen kopen. Voor de rest vinnik het één grote boevenbende daar die je het geld uit de zak proberen te kloppen met overdreven gedoe.

Originally posted by R0bby
Ikke nog nooit iets via de TV gekocht. Hebben toch alleen maar overbodige veel te dure stront. En dan altijd beweren dat het ‘nergens anders verkrijgbaar is’. Ga maar eens in de stad kijken dan… vind je het voor de helft van de prijs. TV shoppen is echt iets voor luie amerikanen, die zo vet zijn dat ze alleen maar uit die stoel iets kunnen kopen. Voor de rest vinnik het één grote boevenbende daar die je het geld uit de zak proberen te kloppen met overdreven gedoe.

volledig mee eens

Wij hebben hier een messenset thuis staan, (met teflon laag en diamanten snij gedeelte) maar tot nu toe (een jaartje) zijn die dingen nog vlijmscherp en hebben ze altijd goed hun dienst gedaan!

ik zou geen fitness apparaat kopen, maar dit was zeker wel een goede aanschaf! :slight_smile:

Nee, maar wel eens een TV gekocht waar die irritante reclames op te zien zijn?!? Ik zie liever testbeeld…:stuck_out_tongue: :smiley:

Ik “BRAF” van die shit! Ongelofelijke Jim die je even een flying loer draait… Met klap vee die mee joelen met alle shit die hij verkoopt!

Iemand die sketch van Jiskefet gezien over de “EMERGENDISER”… Is n.l echt zeer cool! Parodie op amazing discoveries een tip om ‘s kijken dus!

Enneh, Dee-Ehn binnen 30 dagen kan ie nog terug hoor, so don’t worry! (heheheh)
:stuck_out_tongue:

Ik heb ooit eens zo’n Mojave zonnebril gekocht.
Op de TV staat-ie iedereen SuperTof, maar niet bij een ventje van 16 waar hij bijna van zijn kop afvalt. :frowning:
Miskoop!!! ding werkt niet eens ook.

D’r zaten 7 verschillende glazen bij, elk voor een speciaal weertype.
FOUT!
De paarsige glaasjes voor achter de monitor tegen hhofdpijn werken alleen op het strand een beetje.
Die glazen speciaal voor een laaghangende zon werken alleen goed bij een bewolkte hemel maar wel enigzins fel licht (je kent het wel, geen zon te zien, maar een pijn in je ogen dat je hebt van het licht).
Etc.

gewoon allemaal troep en geldklopperij ook die dingen zijn altijd zo duur. betaal je bijv. voor een vaasje 100 piek ofzo en dan krijg je de 2 voor de halfe prijs
conclusie ik vind het onzin & geldkloppeij

Een kennis van me kocht eens dat Quick & Brite schoonmaakspul.

Dat schijnt bij hem enorm goed te werken. Zelfs een beetje TE goed… Het maakt het oppervlak grondig schoon.
Nadeeltje is als dit stukje oppervlak deel uit maakt van een heel groot geheel ( in zijn geval de vloer ) dan ziet het niet uit dat dat ene stukje heel schoon is en de rest “normaal” vies. Dus had ie de hele vloer kunnen doen. En dan is dat spul snel op.

Zelf heb ik er ooit eens over gedacht om zo’n snel opblaasbare matras te kopen , maar ik heb ze ook al eens gezien bij de v&d.
Aangezien ik niet zoveel pieken had heb ik toen maar bij de Aldi voor 40 piek een zelf opblazend luchtbed gekocht.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Een kennis van me kocht eens dat Quick & Brite schoonmaakspul.

[/B]

Verkopen ze ook bij Blokker tegenwoordig, volgens mij stuk goedkoper daar

Originally posted by phrozeman
[B]
Eten zoveel je wilt zonder af te vallen… Ik geloof er niet zo in, maar hij word niet dikker :wink:

[/B]

Als je eet dan wordt je toch zwaarder dan val je toch niet af :confused:

Domi: Thanx voor de mentale steun :slight_smile:

Ik heb zelf nooit iets gekocht, maar ik ken wel wat mensen die regelmatig van die verzamelaars zoals “superhits of the 80’s” kopen. Ook die supermotorolie (kweet de naam nie meer) schijnt nogal goed te werken :confused: .

Kweet ook van een vriend van mij, werkzaam bij de post (tnt/pakketservice dat er enorm veel spullen op de tv besteld worden…

er was ooit eens zon spotje van superzonnebrillen waardoor de mensen als het zonnig was wel 50 % meer zagen door de nieuwe gepattenteerde zonnebrillen waarvan ik de naam ff niet meer weet...zonnebrillen kostten toen iets van 129,- een half jaar later heeft mn moeder 2 zonnebrillen van exact hetzelfde merk gekocht bij de kruidvat voor 2,50 per stuk…
er zat zelfs nog een stikkertje op met “as seen on TV”
en het leuke is dat de zonnebrillen ook nog eens foeilelijk zijn ( jaren 50 look) en dat ze voor geen meter werken.

Originally posted by Pyromaniac
Als je eet dan wordt je toch zwaarder dan val je toch niet af :confused:

:rolleyes: 'T maakt natuurlijk uit wat je eet… Duh! Van caustic soda of arsenicum val je heel hard af! En bij sommige personen knapt zelfs hun karakter weer helemaal op… Vreemd heh?? De meeste mensen worden altijd sacherijnig van een dieet :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Zeg, die foute zonnebrillen, waren dat niet die “BlueBlockers™”?? :cool: :cool: :cool: Oranje glazen en een dik zwart montuur… (hehehe, wie koopt dat nou>?)

Originally posted by xian
er was ooit eens zon spotje van superzonnebrillen waardoor de mensen als het zonnig was wel 50 % meer zagen door de nieuwe gepattenteerde zonnebrillen waarvan ik de naam ff niet meer weet...zonnebrillen kostten toen iets van 129,- een half jaar later heeft mn moeder 2 zonnebrillen van exact hetzelfde merk gekocht bij de kruidvat voor 2,50 per stuk…
er zat zelfs nog een stikkertje op met “as seen on TV”
en het leuke is dat de zonnebrillen ook nog eens foeilelijk zijn ( jaren 50 look) en dat ze voor geen meter werken.

hehe, mijn moeder heeft er ook zulk ene gekocht in kruidvat :stuck_out_tongue:

Ikke, Quick 'n Brite…it’s amaaaaaazing! :stuck_out_tongue:

Hmmm ZO te Zien heeft Quik en Bright het wel goed gedaan…

Heeft iemand dat Aero bed wel eens ergens anders goedkoper gezien ?

Ja, ik heb het in Utrecht op de markt gezien voor (ik meen) een 150 gulden, alles inclusief (bed, pomp etc)…