Wie heeft er een XBOX? Klets hier over je console :)

Originally posted by G@M3FR3@K
Ik heb er ook een, gemod (BIOS flash, geen geknoei met chips solderen en dat soort ongein). Speelt alles prima af… :wink: Aanrader vind ik zelf.

Ik ben potdomme nog steeds aan het wachten op mijn Xbit mod… komt pas eind januari… :a

MM3 (verschrikkelijk spel), Halo en Brute Force , Splinter Cell, Rallisport Challenge en Transworld snowboiarding

Midtown Madness 3 is inderdaad niet echt geweldig. Het is af en toe wel leuk.

Halo had ik in twee dagen uitgespeeld. Mooi gemaakt , maar wat een roteinde.

Splinter Cell heb ik wel voor de PC. Niet mijn smaak spellen.

RalliSport heb ik ook voor de PC. Beter , want op mijn pc heb ik tenminste een Force Feedback stuur. Ben er nu Need For Speed: Underground mee aan het spelen.

Wat zijn Xbox spellen trouwens godskolere duur. Als ik Need For Speed Underground op de Xbox wil kopen , ben ik 59 euri’s kwijt… beetje erg veel.

Originally posted by Mr. Belvedere
Wat zijn Xbox spellen trouwens godskolere duur. Als ik Need For Speed Underground op de Xbox wil kopen , ben ik 59 euri’s kwijt… beetje erg veel.

Ja weet ik, daarvoor hebben we ook ook vergelijk.nl :D. Maar die 59 euro is alleen voor de allernieuwste spellen en daarnaast zakken de prijzen van xbox spellen redelijk snel dit in tegenstellig tot die van de PS2

mzzl

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Halo had ik in twee dagen uitgespeeld. Mooi gemaakt , maar wat een roteinde.
[/B]

het is ook niet het einde,“It`s only just the beginning”

geen idee, nog nooit gedaan :bow:

Originally posted by theunbeatable
[B]Ja weet ik, daarvoor hebben we ook ook vergelijk.nl :D. Maar die 59 euro is alleen voor de allernieuwste spellen en daarnaast zakken de prijzen van xbox spellen redelijk snel dit in tegenstellig tot die van de PS2

mzzl [/B]

Dat klopt , voor Mortal Kombat DA was ik maar 20 euri kwijt , voor Nightcaster (heel mooi spel , jammer van die klote camera elke keer) maar 29 euri

Ik heb al een geruime tijd een xbox en zou hem graag modden.
hiervoor heb ik al een Xodus-chip gekocht maar deze werkte niet.
Nu is mijn vraag aan al diegene die ook een gemodde xbox hebben: welk type hebben jullie (ik denk een aladin advance te kopen) en werkt die goed?

ik heb eeb aladdin advance en deze werkt perfect, redelijk eenvouding in te bouwen, en makkelijk uit te schakelen via de powerknop van de xbox(handig voor xbox live).

Originally posted by europech
Ik heb al een geruime tijd een xbox en zou hem graag modden.
hiervoor heb ik al een Xodus-chip gekocht maar deze werkte niet.
Nu is mijn vraag aan al diegene die ook een gemodde xbox hebben: welk type hebben jullie (ik denk een aladin advance te kopen) en werkt die goed?

Als je een complet noob ben met modden moet je een van de volgende modchips gebruiken: Executer 2.3, Chameleon 1.8 of de X-bit modchip. Zijn zeer makkelijk in te bouwen en geschikt voor elke versie xbox

maar deze komen (althans niet volgens de site waar ik deze denk te kopen) niet correct “geflasht”, de bios die er op zit is de cromwell bios en een andere bios vind ik nergens op het net

Originally posted by europech
maar deze komen (althans niet volgens de site waar ik deze denk te kopen) niet correct “geflasht”, de bios die er op zit is de cromwell bios en een andere bios vind ik nergens op het net

Nou , da’s een kwestie van even Googelen hoor. Er zijn er zat.

[Google]Xbox bios files[/Google]

#xbins @ Efnet

neem aan dat ik een link naar xbox kanaal op irc mag geven, zij kunnen je helepen je legal Cromwell bios te flashen naar een bios van keuze.

Beste doos trouwens, heb een ps2 v6 messiah2 met 30 games en een eyetoy maar die maakt niks tegen mn xdoos

Xbox V1.5 mainboard Executer 2.3b 120 gig maxtor 7200 rpm
met gewoon tja alles wat ik maar kon vinden :smiley: veel dus

alle normale proggy’s
dvdx2
pxhddloader
mediaplayer
boxplorer
evox
nextgen
avalaunch
plus

n64 emu plus de games mario 64 goldeneye en mario kart 64 perfect draaiend(ook de enige games die ik wil)
mame emu 800 plus roms
gens emu 150 plus roms
snes emu 150 plus roms
gba emu 500+ roms

Vindt de xbox voor mannen beter(mn girl loopt altijd te zeuren over spellen ala crash/jak daxter/maximo/rachet&clancks)

maar als ik n platform flash heb dan ruled mn ps2

Originally posted by BongMasterP

…Beste doos trouwens, heb een ps2 v6 messiah2 met 30 games en een eyetoy maar die maakt niks tegen mn xdoos…

Ja dat ding is ook nog eens vier kilo. Dus tis wel ff flink sjouwen met da ding :smiley:

Ik wil alleen maar even melden dat we sinds anderhalve week een XBOX hebben en dat daar sinds vanavond een werkende Aladdin Advance in zit :).

Het was even prutsen om alles goed te krijgen (besteld bij MrMod, kreeg ik er dus geen pogopins bij; dat heb ik met kabeltjes moeten doen) maar toen het eenmaal inelkaar zat werkte het zo,

Nu nog eventjes EvoX installeren en dan is het gaan met de banaan :).

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik wil alleen maar even melden dat we sinds anderhalve week een XBOX hebben en dat daar sinds vanavond een werkende Aladdin Advance in zit :).

Het was even prutsen om alles goed te krijgen (besteld bij MrMod, kreeg ik er dus geen pogopins bij; dat heb ik met kabeltjes moeten doen) maar toen het eenmaal inelkaar zat werkte het zo,

Nu nog eventjes EvoX installeren en dan is het gaan met de banaan :). [/B]

hehe dan heb je meer geluk dan Mr B. Die w8 al zo’n 3 maandjes op zijn Xbit…

Originally posted by theunbeatable
hehe dan heb je meer geluk dan Mr B. Die w8 al zo’n 3 maandjes op zijn Xbit…

2004/03/09 06:44 Sent to Customs
2004/03/08 18:03 Arrival in destination country
2004/03/07 14:48 Arrival in destination country
2004/03/03 10:53 Dispatched from origin country
2004/03/03 10:53 Dispatched from Canada
2004/03/02 15:44 ALLISTON, ON Received by Canada Post

Ik ben benieuwd of ie nog voor dit weekend komt :slight_smile:

Zo alles werkt… zonet eventjes EvoX geinstalleerd, wat emulatoren (SNES etc) en wat rommetjes et voila… ik kan Tetris en Cannon fodder (weer) spelen. Zelfs Earthworm jim loopt.

Toch fijn, zo’n pc met tvout :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Zo alles werkt… zonet eventjes EvoX geinstalleerd, wat emulatoren (SNES etc) en wat rommetjes et voila… ik kan Tetris en Cannon fodder (weer) spelen. Zelfs Earthworm jim loopt.

Toch fijn, zo’n pc met tvout :slight_smile: [/B]

hehe altijd grappig zo’n console… waarom heb je niet voor die tsop flash gekozen?! omdat je xbox live wilt houden :wink: have phun ermee en ik ga de xbox hier voor educational use laten modificeren denk ik :cop:

Originally posted by eMiNeM
hehe altijd grappig zo’n console… waarom heb je niet voor die tsop flash gekozen?! omdat je xbox live wilt houden :wink:

Neuh dat niet, procedure was me gewoon te ingewikkeld, solderen is makkelijker en sneller…

XBOX Live geef ik weinig om; dat ding staat bij mijn girlie en die heeft geen breedband connectie. En ik vertik het te betalen voor deze service.

Nee, ik neem wel XBConnect als ik eens online zou willen gamen, dat is me goed genoeg!

XBox Live is overigens best aardig.

Helaas heb ik op dit moment maar 1 spel (Midtown Madness 3) dat Xbox Live ondersteund , maar aangezien die kraskaart toch een keer op moet dacht ik “Let’s go dan maar”

Dus , dit weekend aardig van liggen crossen met vreemde wagens door Parijs. Ik moet zeggen dat er nog aardig wat “lag” in zit , en dat ik alleen maar nederlandse medespelers heb.

Lag , minpunt 1

WTF ? Waarom beslist Mickeysoft of mijn breedbandje niet genoeg is voor Amerika , Rusland of wat dan ook ? Is er iets mis met een grote centrale server ? Stel ik heb nu een goeie vriend op Hawaii , kan ik daar dus niet mee racen… minpunt 2.

Verder is dat “vrienden” gedoe belachelijk. maar ja. Je hebt ze nodig anders kun je wachten op een game tot je een ons weegt.
Ook zijn erg veel servers “opeens” niet bestaand. Minpunt 3.

Ook nog pluspunten ? Oh jawel. Er is redelijk veel content te downloaden. Zo’n stuk of 8 nieuwe wagens (Waaronder een Formule 1 wagen) en een paar nieuwe checkpoint routes.

Verder is het instellen zo simpel dat mijn opa het nog kan doen (mits hij een credit kaart had).

Consoles :Z

Ik weet niet wat mensen daarin zien, lage tv resoluties, low-res textures, crap & onhandelbare controls, achterlijke camerastandpunten en veelal shit gameplay :Z

Dan proberen ze nog dezelfde games te porten naar PC, en 90% van de keren blijkt het dan dat die in de hemel geprezen consolegame, gewoonweg utter crap is (Halo iemand?)
Er zijn natuurlijk ook wel uitzonderingen (KotOR)

Volgens mij zijn consoles voor imbecielen, cd/dvd erin en spelen maar…
Soms denk ik dat die console kiddies es terug naar dos mogen gesmeten worden, kunnen ze naar hartelust soundcard port, irq & dma instellen, etc :wink:

Originally posted by The Amazing Duke
Soms denk ik dat die console kiddies es terug naar dos mogen gesmeten worden, kunnen ze naar hartelust soundcard port, irq & dma instellen, etc :wink:

Dos? Mooie tijd…! Ik mis het nog steeds…

Consoles zijn wat makkelijker toegankelijk dan een PC idd en ze hebben dan ook wat voordelen. Je hoeft je niet af te vragen of de capaciteit van je systeem wel voldoet voor het spel, je hebt geen last van andere stoorbronnen etc etc… het is gewoon ongestoord spelen. Daarnaast kunnen sommigen mooi dienst doen als DVD speler en geeft het een fijn gevoel zo’n ding succesvol te modden… :slight_smile: