Wie heeft er een XBOX? Klets hier over je console :)

Gewoon nieuwschierig wie van jullie heeft een xbox en wat voor spellen heb je zoal (als je hem daarvoor gebruikt tenminste :stuck_out_tongue: ). En wat heb je ervoor gegeven (voor de xbox, spellen)

Ik heb €229 betaald voor de xbox, 2 controller S, MM3 (verschrikkelijk spel), Halo en Brute Force

daarnaast heb ik voor €25 ps de spellen Splinter Cell, Rallisport Challenge en Transworld snowboiarding gekocht.

Al met al toch voor weinig centjes…

mzzl

Ik ben wel geinteresseerd in een XBOX. Niet dat ik ook maar één XBOX spel zal kopen, maar wel omdat ik mbv een modchip hier een mooi multimedia station van kan maken, waar ik leuk mijn MAME roms e.d. op kan spelen…

M.a.w. ik wil wel een XBOX, zodat ik spelletjes uit 1980 kan spelen :slight_smile:

En ik ben Pro ps2…controler prettiger, media centre heb ik al op me pc, tv staat ernaast en kan met vga-in gewoon op me pc aangesloten worden (jaja vrij uniek op een tv).

En ik kan gratis online spelen met de PS2…bij xbox moet je er voor dokken.

/me heeft sinds de hcc dagen een xbox. de modchip is besteld.

vandaag de dolby uitgang gekocht (weer goddomme hoereveel geld en ook nog bij een andere toko een optisch kabeltje kopen… gloeiende gloeiende)

bij mij is het eigenlijk ook bedoeld als media station , maar ik vond Halo ook wel leuk. Jammer dat ik het binnen twee dagen had uitgespeeld.

Originally posted by Murphy23x
[B]En ik ben Pro ps2…controler prettiger, media centre heb ik al op me pc, tv staat ernaast en kan met vga-in gewoon op me pc aangesloten worden (jaja vrij uniek op een tv).

En ik kan gratis online spelen met de PS2…bij xbox moet je er voor dokken. [/B]

Ik heb met Eye-Toy gespeeld. Superleuk ! Ik kan echt iedereen aanraden zo’n webcammetje te kopen voor zijn ps-2.

Qua controllers maakt het niet zoveel uit vind ik. Meestal zijn de beelden op een PS-2 wat donkerder dan op de andere consoles.

De gamecube blijft qua prestaties mijn favoriet , maar is gelijk een van de duurste qua spellen. Het probleem dat ie maar moeilijk te modden is maakt het er niet leuker op.

Je vergat nog een optie; ik weet wat een Xbox is, maar ik hoef er geen (en ook geen andere console) :).
Wat ik als “console” gebruik, is een Shuttle PC P4 2,4Ghz met 5.1 geluid, gamepads en aangesloten op TV. Hij hangt ook aan m’n LAN, om DivXjes enzo te spelen die op m’n fileserver staan.
Veel functies van de Xbox mis ik zo niet denk ik en het bespaart me het geknoei met modchips enzo :slight_smile:

nope geen xbox, maar weet wel wat het is :slight_smile:

Gamefreak zei op de hcc dat er 3 soorten lezers waren in dat xbox ding en dat de een heel geschikt was voor gebrande dvd’s. de ander minder en de derde helemaal niet. Welke merken kunnen ook alweer wat?

Originally posted by Totibbs
[B]nope geen xbox, maar weet wel wat het is :slight_smile:

Gamefreak zei op de hcc dat er 3 soorten lezers waren in dat xbox ding en dat de een heel geschikt was voor gebrande dvd’s. de ander minder en de derde helemaal niet. Welke merken kunnen ook alweer wat? [/B]

Thomson drive => Blijf hier absoluut van weg!!! slechtste kwaliteit drive en heeft een reputatie om je dvd’s en xbox spellen ONHERSTELBAAR te beschadigen, daarnaast leest hij nauwelijks cdr’s en heel weinig cdrws

Philips=> Goede drive, maar toch enigszins beperkt. Oudere philips drives lezen weinig cdr’s maar de nieuwere kunnen dit beter

Samsung=> De drive met de beste kwaliteit (heb ik dus :P) leest alles maar heeft enigszins moeite met dvd+rw (nie dat je die ooit gebruikt

Aarzel nie om in de winkel te vragen of ze de lade even open doen, heb ik ook gedaan toen ik hem bij bart smit kocht. Mocht je dit niet willen of niet kunnen dan kan deze link je verder helpen

http://xbox-linux.sourceforge.net/docs/versionsdb.html

hier wat foto’s over hoe je de drives kunt herkennen

De Philips drive

de Samsung (die moet je hebben, vooral als je hem als multimedeiastation gaat gebruiken!!!)

De thomson (de slechtste van al)

thx eXpert :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]En ik ben Pro ps2…controler prettiger, media centre heb ik al op me pc, tv staat ernaast en kan met vga-in gewoon op me pc aangesloten worden (jaja vrij uniek op een tv).

En ik kan gratis online spelen met de PS2…bij xbox moet je er voor dokken. [/B]

Nou ik vind de oude Xbox controller echt beroerd. Maar met het pakket kwamen er 2 controller S en die vind ik zelf de beste van alle consoles. En trouwens je kunt wel gratiz online spelen met XBconnect!

Originally posted by Wannez
Je vergat nog een optie; ik weet wat een Xbox is, maar ik hoef er geen (en ook geen andere console) :).
Wat ik als “console” gebruik, is een Shuttle PC P4 2,4Ghz met 5.1 geluid, gamepads en aangesloten op TV. Hij hangt ook aan m’n LAN, om DivXjes enzo te spelen die op m’n fileserver staan.
Veel functies van de Xbox mis ik zo niet denk ik en het bespaart me het geknoei met modchips enzo :slight_smile:

lol waarvoor denk je dat ik die optie er nie bij heb gezet :p. Trouwens met de XBOX is het helemaal geen geknoei met modchips want je hoeft niks te solderen; alleen maar erop te klikken.

mzzl

Heb een Xbox (omgebouwd) die ik voornamelijk gebruik als mp3 speler. En voor de vrouw ook nog een ps2 (omgebouwd).

D@RKNeSS

Da’s me nog steeds een raadsel :wink:
Maar goed, geknoei of niet, in mijn geval biedt een Xbox weinig voordelen schat ik. En daar is’t dan ook mee gezegd; ieder doet z’n zin :slight_smile:

Originally posted by theunbeatable
Samsung=> De drive met de beste kwaliteit (heb ik dus :P) leest alles maar heeft enigszins moeite met dvd+rw (nie dat je die ooit gebruikt

:confused: Nou , ik gebruik dvd+rw met grote regelmaat. Maar ik ben blij dat ik dus de goeie drive heb :slight_smile:

Originally posted by Wannez
Hij hangt ook aan m’n LAN, om DivXjes enzo te spelen die op m’n fileserver staan.

Daar ga ik juist de Xbox voor gebruiken. Stuk goedkoper dan een shuttle pc :slight_smile: :slight_smile:

Heb 'm niet, weet wel wat het is, maar hoef geen enkele console.

Originally posted by Mr. Belvedere
:confused: Nou , ik gebruik dvd+rw met grote regelmaat. Maar ik ben blij dat ik dus de goeie drive heb :slight_smile:

ja ik bedoelde dan in het geval van de Xbox he :smiley:

Ik heb er ook een, gemod (BIOS flash, geen geknoei met chips solderen en dat soort ongein). Speelt alles prima af… :wink: Aanrader vind ik zelf.

dat is grappig ik heb nu sinds 3 dagen een xbox, met samsung dvd rom en alladin chip, best toevallig dit topic :slight_smile:

mmz. das vreemd. Om de zoveel keer als ik op het forum kom geeft hij aan dat er een nieuwe reply is van xian, terwijl er geen nieuwe berichten zijn. vreemd :rolleyes: