Wie heeft er een NGage/Ngage QD? Klets er hier over

vbimport

Wie heeft er een NGAGE? Of QD klets er hier over… :slight_smile:

Zo te merken niet veel mensen… (maar eigenlijk wisten we dat al) :slight_smile:

Zijn er al emulatoren voor NGage games (om maar eens een vraag te stellen :p)

Dat zijn toch gewoon java games?

Is dat zo? Ik dacht dat de NGage een ietwat gemodificeerde Nokia telefoon was met een soort van kleine 3D unit waar spelletjes in een soort van propiertair game-formaat van Nokia op draaien?

Laten we dat uitzoeken, dan hebben we iets om over te kletsen in een NGage topic:p. Zou iemand toch een NGage blijken te hebben dan mag hij/zij hier natuurlijk gewoon over posten (meer ontopic posts zijn dus welkom).

Zo’n ding vind ik echt zonde van mijn geld. Zo’n lara-croft spelletje kostte bij de introductie nog €49.95!! Dan neem ik liever een Nintendo Gameboy Advance.

Kheb hem pas gekocht. Maar 100euri incl. fifa 2005. De nieuwste natuurlijk (QD) Mooi ding. Zit gewoon een soort Windows op (Symbian) kan van alles op installeren. Wel leuk. En die spellen kun je gewoon via KaZaA of een soortgelijk programma downloaden

Ja die zijn er… forum.ngagegaming.com

Sorry dat die vorige berichten een beetje “vaag” en kort waren. Kwas op school dus moest snel tikken :stuck_out_tongue: ! Bij ons op school wordt je namelijk gekicked als je niet “nuttig” bezig bent. Kvind dit forum trouwens heel erg nuttig maar jah…

Het is een erg mooi ding. De qd is mooi vormgegeven en niet overdreven groot. Je kan er van alles mee doen. GPS, games programma’s etc. De spellen zijn erg mooi, ok ok. pc is en blijft natuurlijk beter maar dat is logisch. Als je effe tijd hebt kijk dan effe op N-gage.com en kijk bij het spel: Splinter Cell Chaos Theory. Zekers mooi als je de screenshots bekijkt!

Ze zeggen wel van de Ngage is beter dan de NG Qd want er zit radio op en MP3 speler. Nou je kan gewoon een mp3 speler installeren op je qd dus dat maakt niet uit.

Voor verdere vragen post het hier!!!

ik heb ook een nokia n-gage qd;
gisteren kreeg ik via bleutooth een foto, die ik blijkbaar niet kon openen; wanneer ik het bericht sloot kreeg ik dit op m’n scherm: toep. afgesl. mce
kan iemand mij hierbij helpen?

Acht maanden na datum …
en toen antwoordde er al niemand …

Je moet wat he :slight_smile:

Ik heb overigens ook zo’n ding. In de kast liggen. Lekker warm :wink:

Destijds voor een prikkie gekocht (Vodafone deed’em voor €50 in de uitverkoop). Tijdje Fifa op gespeeld. Wel aardig. Meer ook niet. Verbaast me absoluut niet dat dat ding geflopt is.