Wie heeft er een GameCube? Klets hier over je console :)

vbimport

Ik denk laat ik in na volging van het Xbox topic er eens 1 openen over de GameCube. Ik zelf heb nu al weer een weekje deze masterlijke console in huis, volgende week gaat er een Viper chippie in voor het spelen van me backups.

Wat ik tot nu toe gezien hebt werkt het redelijk goed door de laatste Cobra 0.4 bios(Je moet wel een swappen voor je kan spelen). Er zijn nog wel wat kleine probs zoals vast lopen van games (Dit verschilt per cube de 1 heeft er last van de ander niet) Ook het gebruik van juiste media is belangrijk want de games lopen niet op alles even lekker beste blijven de 8cm DVD-R van Ritek afkomstig zijn. Je kan ook je kast van je cube aflaten en gebruik maken van de gewone dvd-r`s

De games zijn echt leuk zoals Super Monkey Ball en Resident Evil 4 die laatste is een echte klapper. Ok genoeg gelult jullie beurt :wink:

De gamecube is echt een leuke console. Ik heb hem nu ook een maandje omgebouwd en dat werkt echt super. RE4 is idd errug goed, maar er zijn genoeg andere games als Mario Power Tennis bijvoorbeeld die ook zeer tof zijn.

kan je dan van je gamecube schijfjes een backup maken tegenwoordig??
hoe werkt dat dan?
ik heb er ook al een tijdje een, vind bij sommige games de graphics toch een beetje tegenvallen, maar daar tegenover is het wel weer vet al die multiplayer games.
ik ben er niet ontevreden over.

Ja je kan via je BBA (broadband adapter) een back up van je eigen games maken, er zijn ook diverse rip programma`s voor in omloop meer info hier over kan je [urlhttp://www.ps2ownz.com]Hier vinden. Het duurt ongeveer 45minuten om een backup van je game te maken.

Wat mindere games die er grafisch minder uit zien heb je altijd op consoles maar check via import of over een maand Resident Evil 4 maar eens dat is grafisch echt een streling voor je ogen. :slight_smile:

is de RE4+Gamecube voor 129 euri al uit dan?

Nee nog niet komt 6 of 8 maart pas uit hier, je weet europa moet altijd wachten op de rest van de wereld :frowning:

waar kan je je gc om laten bouwen??
en hoe moet je dan een backup maken van die games??

Ik zag onlangs pics van iemand die zijn GC omgebouwd had. Om 12cm schijfjes te kunnen gebruiken had hij gewoon een stuk uit de bovenkant van zijn GC gezaagd. Het zag er uitermate lelijk uit, maar het werkte prima…

ik heb ook een gamecube en bovenkant afgehaalt. ik werk met een programma psul in combenatie met “gcos 1.2”. full size dvd+(!!) werkt bij mij perfect! 3 gebrand en alle drie werken ze!

nog steeds nergens een cube+re4 gezien :frowning:

Inderdaad Mr Belvedere zat net ok ff rond te kijken maare nada Cube+RE4.

Vandaag werd bekend dat er tussen nu en 10 dagen Cobra Bios 1.0 uit komt die de paar kleine bugs die er in de 0.4 zat recht strijkt :smiley: GCos is wat frank11 noemt is als ik me niet vergist nu op 1.4 maar daar werken nog een aantal games niet goed op.

Zow, deze jongen eheft een cube erbij. Het is toch nog de Resident Evil 4 Limited Edition cube geworden. 133 eurie bij de Dixons. Geen enkele andere winkel in de buurt had 'm meer.

RE4 is leuk! Erg spannend en verassend. Jammer genoeg soms errug langzaam, maar dat bouwt wel sfeer op.

Over een paar weken komt de Viper chip :slight_smile:

Vette game ik heb hem ondertussen al uit gespeelt en ben met me 2e tour bezig, waar je nog meer dingen ontdekt echt 1 van de beste games die ik ooit gespeelt hebt.

Whoei! http://www.gamecubecase.com/ Dat scheelt een hoop zaagwerk :slight_smile:

Site geupdate met installatiehandleiding:

http://gamecubecase.com/install.htm

En er komt nog een modchip aan : http://www.qoobchip.com/gcdisassembly.php

Die Qoob kan gaat denk ik een goeie verschuiving teweeg brengen en Viper zijn ass kicken, Qoob start in 1x op en met de Viper moet je nog altijd swappen.

En de Qoob chip gaat nu een stille dood te gemoed want sinds vandaag is de Cobra 1.0 bios uit en raad eens?? NO SWAP. Dus gewoon je game in mikken cube aan en spelen. Meer info kan je Hier Vinden. heb helaas nog geen tijd om het te proberen(druk druk druk je weet ik slaap veel) komt na het weekeinde wel.

Nou RDJ, ik kan je vertellen dat die bios goed werkt hoor! Idd geen geswap meer en dat werkt lekker! :iagree:
Verder zou deze bios het DRE gehalte moeten laten dalen, maar het blijft gewoon zo dat je wel goeie media moet usen. Ik had nog wat DRE houdende backups liggen geschreven op cheap media, maar die doen het nog net zo slecht! :wink:
RitekG04 werkt voor mij tot dusver het beste!

Ik gebruik ook aleen Ritek04 mini`s werken prima dus daar hou ik het bij. Dit is echt een hele goeie ontwikkeling :slight_smile:

Heeft iemand de Panasonic Q Gamecube? zo ja, heb je GCOS 1.4 al geprobeerd op deze console?