Wie heeft er binnenkort ook een CDFreaks T-shirt aan?

vbimport

Ik vroeg me af wie er net als ik binnenkort de blits loopt te maken in zo’n cool CDFreaks T-Shirt?

Tuurlijk wat d8 jij dan?

ps moet ik wel ff morgen het geld gaan overmaken… niet vergeten… ff op mijn hand kalken :smiley:

IIIIIIIIIKKKKKKKKKKKK

Ik hoop dat ik hem een beetje snel krijg want dan kan ik hem aan met dit mooie weer en dan doe ik hem ook aan als ik mijn diploma ophaal. Dat lijkt me wel erg cool…

Heb de unofficial CD Freaks T-Shirt al aangehad…naar Microsoft training :smiley:

Maar de official shirt ga ik zeker dragen…hoop dat ik em voor me vakantie heb…doe ik em in Wenen aan :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]Heb de unofficial CD Freaks T-Shirt al aangehad…naar Microsoft training :smiley:

Maar de official shirt ga ik zeker dragen…hoop dat ik em voor me vakantie heb…doe ik em in Wenen aan :wink: [/B]

Ik heb ook wel 'ns met het idee rondgelopen om gewoon een T-shirtje voor mezelf te bedrukken met een CDFreaks logo erop… Uiteindelijk toch maar niet gedaan, anders werd het weer zo’n rechtszaak :cool: :o

Originally posted by Crazy Bob
[B]

Ik heb ook wel 'ns met het idee rondgelopen om gewoon een T-shirtje voor mezelf te bedrukken met een CDFreaks logo erop… Uiteindelijk toch maar niet gedaan, anders werd het weer zo’n rechtszaak :cool: :o [/B]

Had toestemming :wink:
foto’s zijn al een keer gepost hier…
Was de tweede keus, die het uiteindelijk niet gehaald heeft.

Beetje strijken en voilá :wink:

ik ben trouwens wel benieuwd welke mafkees als eerste op optie nummer twee gaat stemmen… :slight_smile:

Trouwens Dee-Ehn, krijgen jullie admins ze niet gratis?!

Originally posted by pLeXtOrBuRnEr

Trouwens Dee-Ehn, krijgen jullie admins ze niet gratis?!

Heet wel geen Dee-ehn, maar kan toch antwoorden…
Nee, wij krijgen ze niet gratis…moeten er ook voor betalen…

IKKE! 't geld is al overgemaakt…

Mmm ik lijst er ook een in. En eentje aan de deur en eentje om in te slapen. Ik heb er maar een besteld maar in scannen en uitprinten moet te doen zijn toch :).

[B]ik ben trouwens wel benieuwd welke mafkees als eerste op optie nummer twee gaat stemmen… :slight_smile:

Trouwens Dee-Ehn, krijgen jullie admins ze niet gratis?! [/B]

ALhoewel Tax het al aangaf wil ik hem bij deze ff hierin steunen:

we krijgen ze niet gratiz!

Originally posted by Dee-ehn
[B]Tuurlijk wat d8 jij dan?

ps moet ik wel ff morgen het geld gaan overmaken… niet vergeten… ff op mijn hand kalken :smiley: [/B]

ja ikke ook…
had vandaag de overmaakkaart of hoe dat ding heet al meegenomen, maar ben vergeten bij de bank langs te gaan :frowning:

Ikke zal hem ook dragen :wink: ,was alleen klote :frowning: dat de overschrijving vanuit Belgie bijna zoveel kostte als het shirt.
Maar een mens moet er toch iets voor over hebben :cool:

Misschien volgende keer iets bedenken voor de Belgen onder ons !

yep, heb er 3 besteld, morgen rekening is betalen want …

Originally posted by xian
ja ikke ook…
had vandaag de overmaakkaart of hoe dat ding heet al meegenomen, maar ben vergeten bij de bank langs te gaan :frowning:

Neem dan iets van internetbankieren via de Bank…Dat werkt ideaal vind ik…Ik heb het geld zondagavond al overgeschreven en maandag was het er al meteen af :smiley: (o nee ik heb net gekeken en er stond geen geld op mijn rekening :()

ik ben trouwens wel benieuwd welke mafkees als eerste op optie nummer twee gaat stemmen… :slight_smile:

Ik zat daar wel aan te denken maar ik kijk er dan natuurlijk nie af & toe naar! Dan wel de hele dag!!! :stuck_out_tongue:
En die andere draag ik gewoon! :wink:

ik heb op anders gedrukt want ik wist niet eens dat ze er waren:confused:

Originally posted by flits

haha, welke planeet heb jij op geleefd dan de laatste tijd?

toch jammer, want je mist het mooiste stukje textiel van de laatste jaren…(hopelijk komt 'ie ook een beetje quick!)

ONE

Originally posted by flits

Je kunt ze vandaag nog bestellen…
http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=1998

Vannacht om 23:59:59 uur sluit de inschrijving…

ik heb er net 2 bestelt moest wel even met een woorden boek meelezen in het engels:rolleyes: