Wie heeft er al met de euro betaalt

wie heeft er al met de euro betaalt ?
en wie heeft er nog nederlandse guldens?
ik heb zelf geen nederlandse guldens meer, en ik heb ook al met de euro betaalt.

Ik heb nog niet met de Euro betaald.

Ik probeer het eigenlijk zo lang mogelijk uit te stellen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.

Hoewel de automaten hier op de KUB al in Euro’s rekenen tel ik dat niet mee, omdat ik die kaart met Guldens opgeladen heb en verder niets er aan doe. Met Euro’s betalen bedol ik dan ook contant betalen.

Ik ga voor PIN al the way…en in contanten in Guldens, gepast bij voorkeur (anders krijg ik alsnog Euro’s terug :wink: )

ik heb de eerste keer in euro betaald op het toilet (voor hollanders wc :p): € 0,40.

Ik betaal zo weinig mogelijk met PIN, big brother hoeft niet te weten wat ik allemaal koop, dat zijn mijn zaken.

Dat terzijde heb ik nog niet met Euro’s betaald. Ik heb er ook nog geentje gepind. Ik heb nog iets van 100 piekjes in mijn portomonix:) zitten en die moeten eerst op. Daarna betaal ik wel met Euro’s.

Ik heb vandaag en met guldens en met euro’s betaald.

Bij de hema (JA DE HEMA!) waren ze er niet zo blij mee. (kan ook zijn omdat het zo’n muts was die het voor het eerst deed)

net een patat met gekocht voor 1 eurootje 20 :wink:
nog geen serieuse dingen.

Heb er vanmorgen alleen op station een blikje zuipen mee gekocht meer niet…

En uh van mij had ie wel weg mogen blijven…

ik heb nix betaald maar wel genuttigd dat ermee is betaald. telt dat ook?

Da_Taxman
Met Euro’s betalen bedol ik dan ook contant betalen

bedoel! (wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten…

Originally posted by Totibbs
[B]ik heb nix betaald maar wel genuttigd dat ermee is betaald. telt dat ook?

bedoel! (wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten… [/B]

Is verschil tussen typo en taalfout… :wink:

maar je hebt gelijk…een foutje mijnerzijds (als ik heel gemeen was zou ik het editen zonder dat iemand het kon achterhalen :slight_smile: )

Ik betaalde 25 piek (= gulden) aan de McDrek en kreeg 3 Euro zoveel terug , de rekening was 7 euro nog iets …

dat gaat HARD

Ja, ik heb vandaag iets gekocht van 578 euro.
Wel betaald met de PIN, dus maakt weinig uit.

ik betaal altijd met pin dus zal er niet zoveel van merken.
ik heb vandaag wel 40 euro cash betaald om de bedrijfswagen vol te tanken, was wel leuk om 1 euro per liter te betalen :slight_smile:

ik heb getankt en betaalt met euro

Mijn Guldens zijn weg.
En met de € heb ik al betaald

Iedereen kan beter z.s.m. over op de Euro.

Je hebt toch ook geen twee vriendinnen op het zelfde moment, waarom dan wel twee betaalmiddelen.

:stuck_out_tongue:

waar haal je dat euro teken vandaan?

ctrl+alt+5
= €

:smiley:

dank je wel:D

heb er de chinees mee betaald :wink:

eerst keer was voor de garderobe zo rond 2 uur snachts in de nieuwjaarsnacht :slight_smile: (2 euro)

voor de rest heb ik nog 100 piek, maar die stort ik wel een keer op m’n rekening…

betaal alleen in euro’s nu nog… vind het zo belachelijk van die mensen die zo lang mogelijk in guldens willen betalen… is alleen maar lastig voor het MKB die er al zat problemen mee hebben… denk ook eens aan je medemens… de maatschappij… dat ben JIJ (whoehaha)

Originally posted by 2Shy
ctrl+alt+5
= €

of gebruik alt-0128 op je numerieke toetsenbord als je geen NL toetsenbordindeling geselecteerd hebt…

BTW, weet iemand hoe je alt-0128 op een laptop zonder numeriek toetsenbord invoert?

:smiley: