Wie heeft (een goeie?) mp3speler (mp3cd of mp3 met flash sticks)

vbimport

Ok, ‘here’s the deal’ :wink:

Ik wil misschien een mp3speler kopen, liefst met cd. iemand tips waar ze goedkoop te krijgen zijn, welke goed zijn etc.

Ook maar ff een poll ingevoegd :slight_smile:

Euhm kijk even op www.marktplaats.nl of www.ibazar.nl als je veel vertrouwen hebt in de mensheid en niet bang bent dat je wordt opgelicht :wink:

Je kunt ook even kijken naar een news-item op de CDFREAKS.com mainpage. Dat ging ook over een mp3 speler. Het adres van dat itm is http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=2130 Daar kun je wel wat vinden denk ik :wink:

Ik zie dat mensen mét mp3speler ook gereageerd hebben op de poll, misschien wat meer info?

die creative jukebox is goed :slight_smile:

die creative jukebox is me veel te duur

Ik heb een Siemens SL45 GSM, met Mp3 speler = Supergaaf…

Alleen ik verkoop hem niet :slight_smile:

Originally posted by jojk
die creative jukebox is me veel te duur

kwaliteit kost geld :wink:

jullie doen je naam weer alle eer aan :wink:

Originally posted by Mattel007
[B]

kwaliteit kost geld :wink:

[/B]

ik wil geen kwaliteit! Ik wil goeie hoogwaardige muziek :wink:

Originally posted by Mattel007
die creative jukebox is goed :slight_smile:

Kan niet anders zeggen
Dit apparaatje bevalt me uitstekend…
Erg handig als je op lange motorritten meer muziek wilt horen dan 1 cd dat op een normale compact flash kaart past zonder te hoeven stoppen om de kaart te verwisselen…

Heb em gekocht toen deze uitkwam (meteen op de releasedatum) en geen moment spijt van gehad…

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Kan niet anders zeggen
Dit apparaatje bevalt me uitstekend…
Erg handig als je op lange motorritten meer muziek wilt horen dan 1 cd dat op een normale compact flash kaart past zonder te hoeven stoppen om de kaart te verwisselen…

Heb em gekocht toen deze uitkwam (meteen op de releasedatum) en geen moment spijt van gehad… [/B]

Ik heb geen motor (wil wel, maar vooralsnog gaat m’n moeder dat met man en macht proberen tegen te houden), en nog geen auto, alleen een brommertje. Om daar nou ‘lange ritten’ mee te maken (20 KM is niet zó ver toch?)…

Maareh, hoe groot is dat dingetje eigenlijk?

Originally posted by jojk
[B]

Maareh, hoe groot is dat dingetje eigenlijk? [/B]

Zo breed als een CD Doosje, iets hoger dan een cd-doosje (millimeter of 8) en 3,5 cm dik (op het dikste punt).

Het is wat groter dan de gangbare MP3 spelers (komt voornamelijk door de 4 penlites die erin moeten) en ook wat zwaarder, maar per MB opslag is het zo’n beetje het goedkoopst.

neem eens een kijkje op:
http://www.europe.creative.com/jukebox/welcome.asp?again=1

(je kunt em tegenwoordig ook gebruiken om andere bestanden op te slaan, bijvoorbeeld Word of Excel documenten)