Wie heeft de grootste borsten?

vbimport

Denk dat de hits op deze post hoog gaat worden hehehe
We hebben een 2e plaats in de wereld lijst met de grootste borsten...

Waar o waar kun je de vrouwen met de grootste borsten vinden? Met die vraag heeft het Nederlandse onderzoeksbureau van GfK Fashion Scope zich beziggehouden. Uit het onderzoek is gebleken dat de Nederlandse vrouwen het niet slecht doen.

Voor het onderzoek werden 5.000 vrouwen in zes landen gepeild naar de cupmaat. De Britse vrouwen zijn de overtuigende winaressen. Ongeveer 30% van de Britse vrouwen heeft cupmaat D, E of F. De Nederlandse dames staan op een eervolle tweede plaats met 20%, gevolgd door Denemarken, België en Frankrijk. Vrouwen uit Zweden en Oostenrijk blijken de kleinste borsten te hebben. De reden van de grote borsten ligt volgens de onderzoekers aan hormonen in anti-conceptiemiddelen en in voedsel.

Bron Veronica

zal de eerste zijn dan maar:
Voor mij hoeft het niet (grote borsten) een goede handvol is voor mij dik in orde

ze ontdekken nu pas dat er hormonen zitten in anticonceptiemiddelen ?

wordt tijd dat dat onderzoeksburo uit de rimboe getrokken wordt…

zo kun je nog wel meer onderzoeken bedenken ,

waarom zijn mensen sinds de afgelopen eeuw steeds langer geworden ? - hormonen in voedsel

waarom duur het langer voordat een begraven lijk (tot stof) vergaat ? - anti oxydanten in het voedsel

Wat kost zo’n dom onderzoek ? :slight_smile:

Je hebt ook nog jammerborsten…

Die zijn groter dan je handen…en dan is het gewoon jammer dat ze niet in je handen passen :smiley:

Sorry, geintje van een oud-collega van me

Ik vind 20% toch maar weinig! En over een paar jaar staat Nederland tog wel eerste hoop ik!

Originally posted by RDJ
We hebben een 2e plaats in de wereld lijst met de grootste borsten…
Nee hoor…
Voor het onderzoek werden 5.000 vrouwen in zes landen gepeild naar de cupmaat.

Originally posted by Sorcerer
Ik vind 20% toch maar weinig! En over een paar jaar staat Nederland tog wel eerste hoop ik!

jij kunt ook de vrouwtjes achterna :wink:

ff een paar gozers regelen, en je krijgt misschien groepskorting :stuck_out_tongue:

Ok, zijn er nog CDFreaks die interesse hebben? :stuck_out_tongue:

FF avondje prikken!

dikke prammen ovuleren:)

OK dan, Mr. Kom Veel met jouw kan ik praten!

handje vol is zat zoals wookie al zij jammerborsten, aangezien ze niet in je handen passen heb je er toch niks tot weinig aan

Maar ook de maat hand verschilt per persoon! :stuck_out_tongue:

Wanneer zijn de borsten dan echt lekker. Moeten borsten stevig maar veerkrachtig zijn of juist een beetje drillirig ? Moeten er duimdikke tepels op de borsten zitten die je eerst hard moet masseren of mogen het ook roze erwtjes zijn die scherp aanvoelen als een stel punaisses ? Zijn borsten zowiezo nog lekker als ze vol gejakkert zijn met siliconen en aanvoelen of je een pak gesmolten ijslollies beetpakt ? Vallen vrouwen nu blijkt dat de borstomvang in o.a. Nederland toeneemt onder genetisch gemanipuleerd volk ? Hormonen in zalfjes, vlees/vis en de pil en ik weet niet waar nog meer allemaal hormonen in gepropt worden maakt volgens mij de borsten bij vrouwen groter. Maar blijven mannen nu achter in omvang en dikte van de ‘staafmixer’ of gaan we gelijk op met de vrouwen qua ‘uitbreiding’ ? Moet het wel tijdig weten i.v.m. met de aanschaf van een extentend boxershort. :o

Op antwoord van de thread vraag : Wie heeft de grootste borsten = MIJN vriendin :cool:

Een goede hand vol is perfect! Verder moeten ze natuurlijk lekker te kneden zijn (dus niet hard en ook niet zodat ze tussen je vingers uitdruipen). Dan nog een lekker zacht huidje en een strakke tepel en mijn avond kan niet meer stuk :smiley:

hand vol, niet al te grote tepelring, en lekker stijve tepels

muaaahhaaaahaaa

Originally posted by Mattel007
[B]hand vol, niet al te grote tepelring, en lekker stijve tepels

muaaahhaaaahaaa [/B]

Hehe, idd nice :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
en ook niet zodat ze tussen je vingers uitdruipen

Dat heb ik geloof ik nog nooit meegemaakt, maar zou het wel eens willen zien! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mr. Belvedere
Wat kost zo’n dom onderzoek ? :slight_smile:

Niks? Zullen vast wel genoeg vrijwilligers te vinden zijn om het onderzoek te doen.