Wie heeft de gr.. hahaha wel terusten

vbimport

NEE!

Geintje, hoe meer zielen hoe meer vreugd…
Ben net wakker omdat ik voor ons moeder een blouse zuo strijken omdat ze daar zelf geen tijd voor had, anders had ik nu nog op bed gelegen

Da_Taxman

ja wat heeft ie nou?

o boy ff snel voor dat hij “dicht zit”
terusten portje en droom maar over je 30 ponder spiegel

een rijtje mag ook

Volgens mij ligt RNG nu toch echt op 1 oor, is herstellende van een zware kater, kunnen wij nog wel even beesten.

nok nok
who is hier

Ok, doe ik ook nog even mee, hopen dat RNG even iets langzamer is zo laat op de avond

Het zijn wel altijd dezelfde mensen zo 's avonds… Misschien moeten we een nachtclub oprichten (ja, bewust gekozen woord )

Ik wens u allen welterusten, helaas haal ik de 800 posts niet vandaag, moet ik maar genoegen nemen met de 770

Oh ja, Portje*, je hebt nog mail van me

Da_Taxman

Ik kreeg anders ook wel een mail van je tax…maar nu nooit meer…enne portje jij meelt ook nooit…

Niet om het een of ander Tax…maar;

Total Posts: 2301

naaaaaaa R.U.F
2302…

Tegen zoveel geweld kan ik niets inbrengen, maar ik zal mijn best doen.

Ok, ik kon het niet nalaten om toch nog even te posten (in de hoop dat ik toch echt de laatste ben )

RNG, ook jij hebt intussen weer een mail van me gehad, je ziet maar wat je ermee doet En dat aantal kan nooit eerlijk vekregen zijn, jij doet er in een week meer dan ik in een maand, maar ja als al die topics closen ook meetellen dan zou ik ook een heel stuk verder komen

Maar goed, nu is het toch echt gedaan voor deze nacht, anders komt de schok vrijdagochtend (wanner het gewone werk weer komt) wel heel hard aan, als ik nu niet vast terugschakel…

Allen nogmaals een goed nachtrust en zodra ik wakker ben zie ik jullie allen wel weer waarschijnlijk

Da_Taxman

Is portje* aan het proberen RUF in te halen?

mij heeft hij nog niet ingehaalt

Mag ik ze optellen ?
Portje 394 + portje* 201

hahaha

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
Ik kreeg anders ook wel een mail van je tax…maar nu nooit meer…enne portje jij meelt ook nooit…<HR></BLOCKQUOTE>

Wat let jou RNG om een leuk begin te maken.
Ik ben nogal verlegen uitgevallen en aangezien ik al een keer op mijn vingers getikt ben dat ik zo melig was durf ik niet zo goed meer.

inmiddels 1 van tax gekregen

jippie …
nou jij nog portje…please

Sorry dat ik er ff tussenkom, maar euhm, mag ik meedoen?

Jeeeeeej moet eigenlijk wel leren voor exaampje van vrijdag, maar kom. Dit is fijner.

De mailclub van CD Freaks

is goed voor je typevaardigheid

en RNG volgens mij heb je de mijne al.