Wie Gaat Er Naar Sensation

vbimport

Wie gaat er allemaal naar SENSATION een zaterdag in de Arena ???

Ik ga ook.

Hmm ik wilde wel maar ik kon niet :frowning:

Ik ga zaterdag op vakantie !!! :slight_smile:

Het ziet er in eider geval VET uit.
Thake a look at http://www.sensation.nl/
Ik persoonlijk hou meer van (echte)onderground parties zoals die 10/15 jaar geleden werden gehouden(snik snik)man wat waren dat parties maar ja dat komt nooit meer terug.
Greetings:cool:

night hawk = oud

Originally posted by Night Hawk
Ik persoonlijk hou meer van (echte)onderground parties zoals die 10/15 jaar geleden werden gehouden(snik snik)man wat waren dat parties maar ja dat komt nooit meer terug.
Greetings:cool:

Moet je is naar Awakenings gaan, das pas VET man!
Ga btw ook naar Sensation toe as zaterdag! :wink:

Originally posted by muh
night hawk = oud

Gelukkig maar nu kan ik doen en laten WAT ik wil.
:cool:

SENSATION rulez…en uiteraard ben ik er ook bij…!! :cool:

Hej Wookie als ik jouw mobiele nummer hier nou post…dan kan iedereen je bellen die op de foto wil op sensationparty…heb je tenminste flinke collectie te plaatsen op je partygangers.nl :stuck_out_tongue:

…Vind het een beetje een WINST maken party, echt iets bijzonders is het niet vergeleken met andere feesten en dat voor dat geld! Mysteryland was echt waar voor je geld!!

haha…en MISERYLAND zeker niet WINST maken feezie! pcies hetzelfde hoor…opzich maakt het mij nie uit wat het kost…
denk als het 50 piek duurder geweest was dat het stadionnetje ook wel col kwam hoor… :smiley:

Trance NRG was ook fun feezie…maar beste Feezie tot nu toe was de Qontact in Heineken Music Hall A’dam afgelopen koningennacht…:cool: :cool: