Wie gaat er naar HAL 2001?

vbimport

www.hal2001.org

Hej CooL man…kende ik niet…ben jij der al es geweest Belvedere of is dit de eerste keer dat het georganiseerd wordt!

kan je vast ook allemaal op de site vinden maar daar ff geen zin in om alles uit te spitte! :wink:

Ik denk dat ik nog wel even ga kijken want het is mooi dicht bij mij in de buurt maar ik ga niet mee helpen met hacken :slight_smile: want dat kan ik nog niet

Ik heb wel gehoord dat er nog wel veel volk zal lopen van de bvd omdat er een grote druk is om die scriptkidies op te pakken :frowning:

Zou graag willen helaas heb ik dan al andere plannen :slight_smile:
Zou fijn zijn als iemand een klein verslagje zou schrijven voor in het nieuws :wink:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik denk dat ik nog wel even ga kijken want het is mooi dicht bij mij in de buurt maar ik ga niet mee helpen met hacken :slight_smile: want dat kan ik nog niet

Ik heb wel gehoord dat er nog wel veel volk zal lopen van de bvd omdat er een grote druk is om die scriptkidies op te pakken :frowning: [/B]

lijkt me niet dat de BVD dat zomaar mag doen op zon confentie…
maar uhh ik denk ook niet dat die gasten dom genoeg zijn om zich te laten pakken op zoiets als dat! :wink:

zoals op de mainpage vermeld zal er politie in overvloed zijn
Kan niet gaan en da is pas jammer

Originally posted by -=HeadLesS=-
lijkt me niet dat de BVD dat zomaar mag doen op zon confentie…

Origanlly posted byRasta
zoals op de mainpage vermeld zal er politie in overvloed zijn

Zo’n groot verschil zit er niet tussen de BVD en de politei toch? :slight_smile: De BVD heeft alleen mooiere elektronica en mag/doet meer dingen :slight_smile:

Jahaaa… deze ouwe rot zal de jonkies even wat leren he ? :slight_smile:

Politie is er in OVERVLOED… niet allemaal in uniform en in functie natuurlijk.

Op Hacking In Progress (hip) heeft de PTT eens 4 telefooncellen beschikbaar gesteld en na de middag gelijk weer weggehaald omdat iedereen er “opeens” gratis op kon bellen :slight_smile:
Ook had XS4ALL een harddisk van 40 Gig beschikbaar gesteld met als voorwaarde dat daar alleen maar mp3’s op kwamen. Na een paar uur zat het ding vol naar het schijnt. (Dit was wel in 1998 overigens)

Meer van dit spul ? www.2600.com … www.klaphek.nl (alhoewel dit erg mager is)

Ik ben er zelf nog NOOIT geweest , en dit jaar komt het er ook niet van. Ik hoor altijd te laat wanneer het is en ik kan nu echt geen vrij vragen van het werk. Ben pas 3 dagen begonnen met m’n nieuwe job :slight_smile:

Wel schijnt het een groot DivX en game copy festijn te zijn…

Ik zal maar geen poll houden over Assembly en The Party dan zeker ? :slight_smile:

www.scene.org

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ook had XS4ALL een harddisk van 40 Gig beschikbaar gesteld met als voorwaarde dat daar alleen maar mp3’s op kwamen. Na een paar uur zat het ding vol naar het schijnt. (Dit was wel in 1998 overigens)

[/B]

hehe maar goed dat je er bijzet dat dat in 1998 want dat lukt me nu met gemak :slight_smile:

Oh those were the days…

Ik heb wel zin om naar THe Party te gaan met Kerst , wil iemand mee ?

Originally posted by Mr. Belvedere
THe Party

Wat is dat dan? Is dat ook een of andere Lan Part?

The Party :

http://www.theparty.dk/

Site vanaf de 13e weer bereikbaar.

Enkele dagen voor het nieuwe jaar is er een grootse demoparty in Denemarken.

excuses voor deze onzinnige post

maar ik leef hier al een jaar naar uit en eindelijk is het dan zover
:slight_smile: HAL 2001

Ik was toen de tijd ook bij hip97 en had het daar ook vreselijk naar mijn zin. Een paar weken geleden zat ik in LasVegas bij DefCon echt super was dat…

De opkomst van The Cult of the Dead Cow op het podium schijnt nogal spectaculair geweest te zijn toen :slight_smile: