Wie gaan black and white in de winkel kopen?

vbimport

Even een vraagje; WIe gaat B&W echt kopen (dus in de winkel)

Ik wel denk ik. Ik bedoel; ik vind dat zoveel werk en tijd best beloond mag worden; dat je de zoveelste 3d shooter overbrand, maar dit meesterwerk>?

Settlers IV koop ik zeker in de winkel …

keep on downloading :smiley:

cartman_cdz: idd :smiley:

ISo downe als demotje :wink:

als ie echt heel goed is enzo en ik genoeg tijd kan vinde om te gamen dan maybe kopen om multiplayer te doen

Wat een schandalige resultaten ! :slight_smile:
Ik schaam mij om te zeggen dat ik hem waarschijnlijk niet in de winkel ga kopen en hem ga ruilen voor bijvoorbeeld DivX of andere spellen zoals alles… :o

Ik heb wel eens spellen gekocht in de winkel (Knights and Merchants voor 100 piek!) maar dan moet ik hem echt leuk vinden. Meestal gebruik ik dan eerst een demo maar tegenwoordig kan ik sneller en goedkoper het hele spel krijgen…

Grtz

Ik heb nog nooit sw gekocht en zeker geen games! :stuck_out_tongue:

Games doe ik niet, heb ooit paar spellen gekocht, staan keurig in doos op koelkast op mijn kamer, maar het was gewoon zonde van het geld…

Software kopen doe ik regelmatig, maar spellen nooit meer…

die komt in men origineel rekje te staan,
jaja, daat heb ik ook nog, staan een kleine 20 originele games in de kast, dus slechts diegene die ik echt goed vind :slight_smile:

Goeie spellen koop ik in de winkel, als ik er geld voor heb en dat heb ik bijna nooit :smiley:
En Muziek CDs zijn gewoon zo duur, 50,= die download ik dus. Eigen schuld, ze verdienen toch wel zat. De plaatenmaatschapijen verdienen meer dan de artiest zelf tss.

Originally posted by RMX
Goeie spellen koop ik in de winkel, als ik er geld voor heb en dat heb ik bijna nooit :smiley:
En Muziek CDs zijn gewoon zo duur, 50,= die download ik dus. Eigen schuld, ze verdienen toch wel zat. De plaatenmaatschapijen verdienen meer dan de artiest zelf tss.

Das idd zo!
En dan gaan ze de artiest als excuus gebruiken dat ze zo weinig verdienen!
Die artiesten hebben gewoon geen verstand van zaken :wink:

Zeg eh…men zegt toch dat Black & White hét spel van nu is (dus ook freakers zelf toch?) Waarom koopt niemand hem dan?

Als er geen of weinig spellen verkocht worden zal men niet geneigd zijn om een net zo goede opvolger of goodies te maken

er zijn altijd genoeg idioten die software legaal kopen, dus de programeurs zullen altijd nog wel genoeg verdienen, om door te gaan, en zo niet ?
who cares, geen ze failliet komt er wel weer een ander bedrijfje die iets produceert…
ik heb nog nooit legale software gekocht en zal dat ook niet van plan zijn.

Ik ken ook best veel talen, maar toch echt geen BEtalen :slight_smile:

Originally posted by djrolo
Ik ken ook best veel talen, maar toch echt geen BEtalen :slight_smile:

eh…?

mwaaa poll valt me eigenlijk wel mee. Ik bedoel dit is cdfreaks. Dus das 4 meer dan normaal denk ik zo.

what the fuck ???
ten eerste : da spel is een klote kutspel !!!
tegenover counterstrike en quake 3 dan toch !!!

wat vind er iedereen zo goed aan ?
download dat spel toch (een lekker iso tje van de fxp scene :slight_smile:

Originally posted by ken08
what the fuck ???
ten eerste : da spel is een klote kutspel !!!
tegenover counterstrike en quake 3 dan toch !!!

Ja, ieder zo zijn smaak. Ik bedoel, ik doe liever een iets anders dan:

Met futuristische wapens,
die met 1 schot 30 mensen doden,
wat totaal onrealistisch is,
met her en der healthpacks, die vind je in het echt ook zeker?
Dat één van de vele 3d shooters is,

etc. etc.

3dshooters zuigen big time

yo, iedereen zijn eigen mening he, maar black & white is een RTS(REAL TIME STRATEGY) game enneh, ken strategy duidt op hersens, dus geen hersens, dan kunnde ook ni beginne te spelen, zoals in quake3 waar ge als een kieken zonder kop in’t wild a weg gaa schieten, met de bedoeling iets te raken :wink:

B&W is dan ook de nieuwe trendsetter geworden voor dit game, en er zullen dan ook vele volgen die daarop gebaseerd zijn. En het feit dat de baas van lionhead (Peter Moleyneux) uit belgie komt, betekent toch weer net dat ietsje meer voor mij :slight_smile:

Is iets waar ik trots op ben. En omdat het me aanspreekt koop ik het:) Goeie graphics enzo, q3 persoonlijk vind ik al voorbij gestreefd. Hoewel ik van elk genre wel een paar goeie titels heb, die op men verw8 lijstje staan, is dit toch de meest indrukwekkende na B&W, nl UNREAL 2(waarbij er weer veel nederlanders aan medewerken )

Originally posted by jojk
[B]

Ja, ieder zo zijn smaak. Ik bedoel, ik doe liever een iets anders dan:

Met futuristische wapens,
die met 1 schot 30 mensen doden,
wat totaal onrealistisch is,
met her en der healthpacks, die vind je in het echt ook zeker?
Dat één van de vele 3d shooters is,

etc. etc.

3dshooters zuigen big time
[/B]

kwe enie mor das dikke zever !
1 shot en 30 mensen killen ? ten eerste
er draaien geen servers van 30 man
en daar kan je heus niet 30 mensen met 1 kogel mollen hoor !
en dat spel is super realistisch !
met een zware shotgun of sniper kan je zelf door de meuren schieten ! zoals in het echt dus :

als e’r 2 mensen achter elkaar lopen en je schiet de eerste dood gaat de andere ook dood
die sniper is super kractig en schiet en het echt ook met 1 kogel 2 mensen neer !
alle wapens bestaan echt en lijken er super goe op !
en alles is zeer realistisch : knappe en ruige levels die wel redelijk knap zijn en dat spel draai je zelf al op een pentium 166 perfect :slight_smile:
da is nog het mooiste eraan
en het is niet voor niets het beste spel dat er is he ! geen twijfel aan ! meest gespeelde spel ter wereld no doubt :smiley: