Wie bezoekt deze site

vbimport

ik merk dat een heleboel mensen informatie wil over illegale dingen. kunnen jullie niet op het rechte pad blijven. bv cds branden wat levert dit nou op (zo rond 6000) netto maar je bent steeds bezig, is het waard. ik zou als je toch geld wilt verdienen zijn veel andere manieren. wees creatief

En waarom bezoek jij deze site dan?

Djewst

Nog effe zeg. Als je er niet tegen kunt ga dan effe lekker iemand anders vervelen. Dadelijk ga je zeker ook nog het nummer van de KLIK-lijn van de BSA posten

Koko

En aan welke creatieve middelen had je dan gedacht faisel? Iets waar je beter mee verdiend en minder tijd in hoeft te steken zoals je zelf zegt… kan nooit iets legaal zijn.

G@M3FR3@K

Hee Faisel dan ga je toch lekker politie agentje spelen op het internet als je dat zo leuk vind heb nog wel ergens een plastic pistooltje voor je…

madmax

Hoeveel losgeld moet ik vragen als ik je moeder ontvoer?

Hé Minihoolie wat is dat nu voor vraag ?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Minihoolie:
Hoeveel losgeld moet ik vragen als ik je moeder ontvoer?<HR></BLOCKQUOTE>

Als je faisel z’n moeder ontvoerd geeft hij je nog geld toe !

Shit, en 't is nog illegaal ook.

Jezus dat jullie hier nog tijd aan besteden om te replyen! Enne faisel ga lekker de konten likken van alle BSA inspecteurs!
Greetz…

stel randdebielen ik bezoek deze site alleen om te lachen. jullie zijn allen amateurs (steekt zoveel moeite in voor zo weinig geld)

ik heb niks met bsa te maken. haat allen in een blauw pak(politie). mensen van bsa zijn sukkels dat ze achter kleine jongetjes gaan die thuis wat branden.

Je snapt er niet zo veel van hé faisel. Wat jij “moeite” noemt is voor de meeste van ons juist leuk om te doen. (denk ik toch)
Ach een beetje zielig vind ik je ook wel. Maar kop op zelfs met jou kan het nog wel goed komen.

iedereen doet maar ie wilt, je zou me dit niet zien doen. ik verdien wel anders, maar soms koop ik wel gekopieerde cds dus zijn ze best wel handig tot een bepaalde hoogte

Faisel jou pak was toch ook blauw ? Op de spy-cam van het Gay palace zag ik dat je de dark-room in sneak-te. Inderdaad dat had je zeer vlug verdiend. :slight_smile:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by faisel:
stel randdebielen<HR></BLOCKQUOTE>

Hey idiot niet beginne schelden he lul, kunne we hier goed weg me en ben je direct bestempeld als lamest dude van het jaar (of eeuw ofzo)

dus flikker op mislukte achterbakse gatlekker godverdomsen idioot me je gezeik over vannalles wa je nie aanstaat, kom hier nie als je comentaar hebt maar val ons der godver nie mee lastig shithead !!!

fuck off dus trap et af naar je favoriete site (bsa waarschijnlijk) en werk daar ff op iedereens zenuwen en scheld ze daar uit

want hier mot je gdv niet beginne schelde llama

Ik dacht dat mijn gepast “Ga Fietsen Feisel” ook wel volstaat…

greetz Appie

zo’n grote bek durf je het mij personelijk te zeggen

geef mij de site van bsa. ga hun even lastig vallen

[This message has been edited by faisel (edited 15 May 2000).]

faisel voelt zich heel wat dat ie in de bijstand zit!
hij krijgt wel 1000 nogiets per maand! , zoiets was het toch?

Maar dat kan faisel jullie het beste vertellen

[This message has been edited by cartman_cdz (edited 15 May 2000).]

tuurlijk zit ik in de bijstand, krijg geld van de gak, krijg kinderbijslag van 25 kindere, en o ja krijg nog pension. heb ik dat goed geregeld of niet