Who’s Gonna Die First?

vbimport

Is het jullie ook opgevallen dat de laatste tijd steeds meer BN’ers het loodje leggen? Bijna wekelijks worden wij burgers geconfronteerd met het verlies van alweer een bekende kop. Het gebeurd nu zo vaak dat we rustig van een trend kunnen spreken, een kwalijke ontwikkeling dacht ik zo… Telkens weer een dag van nationale rouw, maar vrij krijgen van werk of school, om dit verlies op gepaste wijze te verwerken is er niet bij.

Gezien ’t mooie weer vraag ik mijzelf af wie er voor volgende week op het program staat. Ik hoop dan ook stellig dat het een persoon van groot kaliber zal zijn die in deze situatie een kentering zal aanbrengen. Ik ben namelijk wel weer aan een dagje vrij toe, en een dergelijk dag rouwen op het strand doet een mens goed……

Vandaar mijn volgende vraag: “Who’s Gonna Die First?” (en is dit de ommekeer van dit modeverschijnsel?) :stuck_out_tongue:

2 vd 4 ken ik niet, en ik heb geen id.

ik ken er geen enkele van, maar ik ben dan ook belg :stuck_out_tongue:

Singh Varma

die wordt samen met haar maffe advocaat door haar eigen familie binnenkort geexecuteerd :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Singh Varma - die wordt samen met haar maffe advocaat door haar eigen familie binnenkort geexecuteerd :slight_smile:

heheh, die krijgt op zeker een blinddoekje om…! The bitch is toast!! Dat krijg krijg je er van heh…, als je je in laat met “extreem links”!! :wink:

volgens mij bartje
wordt verpletterd onder een skateboard

ik heb gestemd op claus al hoewel die eigenlijk al dood is maar het alleen nog niet zelf weet :slight_smile:

Ik denk eerder dat de huidige Paus het loodje legt omdat ie van het balkon aftrilt dan dat onze eigen kroonprins Cyborg Claus zijn batterijen op zijn.

Claus moet gewoon blijven leven :stuck_out_tongue:

De rest ook… behalve! singh varma.

Ik vind het echt misselijk wat ze heeft gedaan. In mooie woorden heet het dat het een ziekte is die maakt dat je waanbeelden krijgt (zoiets was een hypothese) maar ik vind niet dat je zo met ziekten mag ‘spelen’. En dan helemaal dat ze geld aanbiedt aan allerlei instanties en het dan niet uitkeert. Dit stukje gaat nergens over op zich, omdat het slecht is geformuleerd, maar er zijn vind ik geen woorden voor:(

Singh Varma natuurlijk, waarschijnlijk wordt ze door een Indiase zelfmoord commando opgeblazen. Omdat ze daar in India nu naar hun poen kunnen fluiten. En daar zijn ze niet blij mee…

Claus leeft volgens mij nog wel een paar jaartjes. Iedere week wordt hij toch weer ff opgelapt zodat hij weer een weekje mee kan. Net zoals mr Burns;)

En who the fuck is Harry Millecam??

GROOT NIEUWS!!!

Net op het journaal!!
"Singh Varma , heeft zelfmoord gepleegd!!..(althans, dat zegt ze)" :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ik vind het echt misselijk wat ze heeft gedaan. In mooie woorden heet het dat het een ziekte is die maakt dat je waanbeelden krijgt (zoiets was een hypothese) maar ik vind niet dat je zo met ziekten mag ‘spelen’. En dan helemaal dat ze geld aanbiedt aan allerlei instanties en het dan niet uitkeert. Dit stukje gaat nergens over op zich, omdat het slecht is geformuleerd, maar er zijn vind ik geen woorden voor

…??? Euh:confused:

Ik vind trouwens dat ik Harry Millecam (wie kent 'm niet…) beter had kunnen verwisselen met de paus. De paus kan in mijn ogen maar als beste sterven…, de wereld zou er baat bij hebben…!

ik denk prins claus want die was zowieso al aan het sukkelen en de rest ken ik niet behalve juliana dan, maar die sterft pas na de bruiloft van willem en maxima

Xian, fiks die signature nou eens, er zit een dikke typo in.

Originally posted by the_Matrix
Xian, fiks die signature nou eens, er zit een dikke typo in.

hoezo off topic :slight_smile: ennuh oeps…was me nog nooit opgevallen, had je me ook wel eens eerder mogen vertellen…

als belg antwoorden, hmm :slight_smile: de paus =)

Originally posted by Redneck
[B]als belg antwoorden, hmm :slight_smile: de paus =)

[/B]

die is al jaren dood, alleen weet ie het nog nie :wink:

doet me denken aan die zombies uit Resident Evil 3 :wink: