WHISTLER Beta 2

vbimport

Heb net dat ding trachten te installeren op mijn D-partitie waar ook nog andere files opzaten.

Toen ik Whistler wou installeren bleken er enkele files niet aanwezig te zijn in deze build (2458) .

Achteraf vond ik die dan terug in de RAR-files.

Het betreffen volgende bestanden :

-Wintrust.dll
-Occache.dll
-Snmsnap.dll
-Winlogon.exe

Ik heb ze op diskette gezet en getracht om op die manier te booten met Win98SE en dan alles van diskette te kopiëren naar mijn D-schijf maar die kan ik niet eens terugvinden als ik opstart met Win98SE !!!

Ik vrees dat heel mijn D-partitie eraan zal moeten geloven maar ik wil weer niet heel mijn win98se terug opnieuw gaan moeten herinstalleren :frowning:

Is er geen andere manier om toch op mijn D-partitie terecht te komen en die files van mijn diskette in de setup-map (D:\WINDOWS) te kopiëren?

PS: ik ben niet bekend met DOS-commando’s :frowning:

Kan iemand me daarmee helpen aub?

Alvast bedankt,

Andros

Win98SE kan enkel FAT16 en FAT32 partities lezen, waarschijnlijk gebruikt whistler dezelfde bestandsindeling als NT namelijk NTFS
Tracht aan partionmagic 6 te geraken, daarmee kun je bestandsindelingen converteren…

Hi
ik heb laatst Whistler geinstaleerd naast windows Me en heb daar de 5 op startdiskette voor gebruikt die Whistler nodig heeft om te installeren.

P.S. hier een side waar je Partition Magic 6.01 kan downloaden let op deze is wel 21 MB http://kickme.to/FOSI

Gr Cord