What to buy in GSM world?

vbimport

(similar vragen zijn ongetwijfeld al eens gesteld, maar er komen zoveel nieuwe toestellen uit nowadays dat het best eens herhaald mag worden ;))

ok, here’s the deal: ik ben BEN-abo (en zowaar een tevreden abo too!) en ik heb een Ericsson T28s

no probs met de phone, alleen ben ik een beetje uitgekeken op het model (luxe probleem noemen we zoiets ;))

toen ik die nieuwe Samsung A300 zag was ik dus ook direct verkocht (ben klepjes-fan, I won’t deny it) alleen ik heb hem vanmiddag in de winkel bekeken, and well, how shall I put this, hij is nogal…fat…

ik draag dat ding altijd in mijn broekzak, en daarvoor is die T28S uitermate geschikt, omdat hij relatief klein en (vooral) dun is…

ik twijfel nu dus over die Samsung…iemand ervaringen met dit toestel?

iemand een andere tip voor me?

ik zoek dus een klein, dun toestel (en het liefst met active flip, maar niet zo een als bij motorola, waar je niet kan zien wie je belt)
daarnaast moet het tikken van een sms’je ook lekker vloeiend gaan (dus niet zoals bij een motorola :frowning: )

ik dacht naast die samsung aan een nokia 8850…maar die blijft heavily overprised in de winkel…en is die wel zo ultiem als hij eruit ziet?

questions, questions…

(mobiele telefoon wizards gevraagd dus!)

thnkz!

ONE

Ik kan je niet helpen, ik heb een ericsson t10s, minder geavanceerd en ook geen active-flip maar is een fijn toestel als je 'm alleen gebruikt om te bellen.

Maar die t28s is toch ook enorm dik? Wel klein maar best dik (en hij ziet er vind ik een beetje bol c.q lomp uit)

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B](similar vragen zijn ongetwijfeld al eens gesteld, maar er komen zoveel nieuwe toestellen uit nowadays dat het best eens herhaald mag worden ;))

ok, here’s the deal: ik ben BEN-abo (en zowaar een tevreden abo too!) en ik heb een Ericsson T28s

no probs met de phone, alleen ben ik een beetje uitgekeken op het model (luxe probleem noemen we zoiets ;))

toen ik die nieuwe Samsung A300 zag was ik dus ook direct verkocht (ben klepjes-fan, I won’t deny it) alleen ik heb hem vanmiddag in de winkel bekeken, and well, how shall I put this, hij is nogal…fat…

ik draag dat ding altijd in mijn broekzak, en daarvoor is die T28S uitermate geschikt, omdat hij relatief klein en (vooral) dun is…

ik twijfel nu dus over die Samsung…iemand ervaringen met dit toestel?

iemand een andere tip voor me?

ik zoek dus een klein, dun toestel (en het liefst met active flip, maar niet zo een als bij motorola, waar je niet kan zien wie je belt)
daarnaast moet het tikken van een sms’je ook lekker vloeiend gaan (dus niet zoals bij een motorola :frowning: )

ik dacht naast die samsung aan een nokia 8850…maar die blijft heavily overprised in de winkel…en is die wel zo ultiem als hij eruit ziet?

questions, questions…

(mobiele telefoon wizards gevraagd dus!)

thnkz!

ONE [/B]

Ik heb men Nokia8850 net weg gedaan…geruild voor een Siemens SL45 en moet zeggen dat die Siemens echt 10x beter is man! 8850 ben je gewoon tha man mee…meer status symbooltje zeg maar…maar verder zelfde functies als de 8210 die ik ervoor had…die Siemens SL45 heeft gewoon veeeeel meer functies…batterij gaat veel langer mee…mp3-speler ed…echt megastoer dingetje…en ziet er nog kewl uit…hijs maar heeel ietjes groter…

Die 8850 heeft trouwens geen active-flip…natuurlijk wel dat schuifkleppie, maar die “flipt” dus nie! :stuck_out_tongue:

Enne wat jij zoekt vind je alleen terug in de Samsung A300…dat was mijn andere optie waarmee ik em wilde ruilen…ben overigens blij dat ik nie meer met een K*Tnokia loop waar in de loop van de tijd displaytroubles mee komen ed. en dat voor een toestel waar je gewoon VET voor betaald!

Ik heb gesproken…doe er je voordeel mee :wink:

Originally posted by jojk
Maar die t28s is toch ook enorm dik? Wel klein maar best dik (en hij ziet er vind ik een beetje bol c.q lomp uit)

ehm, als je 15 mm dik vindt dan is hij dik ja :stuck_out_tongue:

ik ga denk ik gewoon de Samsung aan de ‘broekzaktest’ onderwerpen om te zien of ik hem neem…(of wachten op de 8310)

thnkz!

ONE

Originally posted by -=HeadLesS=-

K*Tnokia loop waar in de loop van de tijd displaytroubles mee komen ed. en dat voor een toestel waar je gewoon VET voor betaald!

Heb ik idd last vast van :mad:
3 balkjes doen het nu al niet meer…

Greetz

en weet iemand al wat die 8310 gaat kosten als die uit is met abbo ??

(meer een vraagje voor bezitters van de Samsung)

in principe lijkt de telefoon me ideaal, alleen las ik ergens dat het helemaal NIET mogelijk is de telefoon te laten trillen als je een sms binnenkrijgt…is dit niet vreselijk annoying? (of op te lossen?)

ONE

Originally posted by JAP
en weet iemand al wat die 8310 gaat kosten als die uit is met abbo ??

Met abo weet ik nog niet, maar los schijnt ie al her en der gezien te zijn voor zo’n 1400 piek.

Dat word binnenkort maar weer naar polen rijden :slight_smile:
1400,= LOL, da’s fucking duur man

1400 is teveel voor dat ding! 8310 is wel stoer en misschien dat ik em ook wel ga halen alhoewel ik nu diktevreden ben over mijn Siemens SL45 die overigens wel 1400 los kost.

Volgens mij gaat die 8310 zo’n 1100 los kosten btw…:wink:

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]

…ik zoek dus een klein, dun toestel (en het liefst met active flip, maar niet zo een als bij motorola, waar je niet kan zien wie je belt)…

ONE [/B]

Je bedoelt dat als je het klepje open maakt je direct opneemt ipv dat je eerst ziet wie je belt ?

Dat kan je uitzetten door “opnemen via toets” aan te zetten. Dan kun je eerst het klepje open maken en zien wie je belt. Daarna kun je pas opnemen.

Heb zelf de Motorola V3690 en ik vind het een supertoestel

Grtz,

Tha Sentinel (a.ka. Neefje)

Originally posted by sentinel
[B]

Je bedoelt dat als je het klepje open maakt je direct opneemt ipv dat je eerst ziet wie je belt ?

Dat kan je uitzetten door “opnemen via toets” aan te zetten. Dan kun je eerst het klepje open maken en zien wie je belt. Daarna kun je pas opnemen.

Heb zelf de Motorola V3690 en ik vind het een supertoestel

Grtz,

Tha Sentinel (a.ka. Neefje) [/B]

ik weet dat je dat uit kan zetten, maar 1 van de charmes (eigenlijk de grootste) van een dergelijk toestel vind ik juist ‘het in 1 keer opnemen’
…en de samsung biedt mij die mogelijkheid wel op de manier zoals ik wil!

ONE

koop een nokia 6210 of een siemens t29 dit zijn twee goed semi-professionele toestellen die toch niet de duurste zijn.