What the f*ck is er mis met Win_MX!?

vbimport

Win_MX beloofde een fantastisch alternatief te zijn voor napster, hell dat was het ook lange tijd, maar sinds een paar dagen is het pretty f*cked up…

volgens mij werken die servers van MusicCity niet meer goed, want die geven nooit meer resultaten (en het duurt al een eeuwigheid voor je ingelogd bent)

het kan natuurlijk zo zijn dat de andere users alleen gerard joling of zo sharen (no offence, gerard joling fans worldwide! :wink: ) maar het is toch vreemd dat ik op geen enkele zoekterm resultaten krijg…:frowning:

alternatieven gezocht dus

waar kan ik de nieuwste r&b/hip hop dan op vinden? (en dan NIET zeggen Mp3mediaworld of Boxden/Beat Box of Soulja Beatz, want die ken ik al…toegegeven, the souljahz hebben altijd de sh*t het eerst, maar aan een link die maar een paar uur werkt heb ik niet veel natuurlijk…)

‘vroeger’ was het toch allemaal veel beter, waar zijn die tijden gebleven dat je overstelpt werd met nieuwer dan nieuw!? (zucht, ik word echt oud nu…)

ONE

Sinds napster suxed, suxed alles!
behalve sommige sites
zoals
www.millenniummusic.cc

Originally posted by Nilis
Sinds napster suxed, suxed alles!
behalve sommige sites
zoals
www.millenniummusic.cc

damn, die site rules big time man…

(totdat de moderators van geocities ook deze truc kennen in ieder geval)

kennen jullie nog meer sites met volop veel albums en no dead links?

thnkz!

ONE

hier een goeie side hier haal ik een hoop cd’s vandaan

http://www.mp3mediaworld.com/

Gr Cord

Originally posted by cord
[B]hier een goeie side hier haal ik een hoop cd’s vandaan

http://www.mp3mediaworld.com/

Gr Cord [/B]

LEES voortaan het begin van de topic alsjeblieft dank je wel…

ONE

probeer eens bij www.mp3hitlist.net

Originally posted by Nilis
www.millenniummusic.cc

Is dat kosher? Ik moet namelijk iets installeren om een album te kunnen downlaoden, ga ik dan niet voor 5,- per minuut internetten :mad:

Het is een setup programma waarmee je alle nummers van het album in een keer kunnt downen…!

MVG NILIS

Ja je hebt gelijk, ik ben nu aan het downloaden en het werkt het als een trein :smiley: :wink:

milleniummusic rules!

echt een gouden idee (en (dus?) natuurlijk nederlands :wink: )

benieuwd how long it will last en (vooral) hoeveel sites er zullen volgen!

ONE

Volgens mij is er niks mis mee, ik zat gisteren nog
op meer dan 41000 gebruikers, wat wil je nog meer ?

Ik heb wel Napigator geinstalleerd en hiermee
kun je de servers importeren in WinMX.

Winmx rules

nou, ik heb dan maar twee servers lopen (napster en MusicCity) en als ik bijvoorbeeld Destiny’s Child of Usher intik krijg ik sowieso al 0 resultaten bij MusicCity (en bij Napster ook natuurlijk) ; MusicCity geeft namelijk helemaal geen resultaten meer…

dus dan kunnen er wel super veel users zijn, ik wil dan toch duidelijk wel meer! :wink:

ONE

hallo winmx hater:)

Het probleem is dat je met Winx geen files beschikbaar steld voor andere gebruikers die via napster op een server zijn aangesloten. Als je dus WinMx gebruikt ben je dus alleen maar aan het jatten dat heet een banana. Daarom hebben veel server een soort instelling dat er alleen met het progamma napster kan worden ingelogd.

Ik weet neit of jullie KaZaA kennen maar dat is een filesharing progamma dat door een aant al nederlanders is opgezet. Er zitten een aantal hanidge functies in zoals downloaden bij meerdere mensen te gelijk als er bijvoorbeeld 5 mensen het zelfde bestand hebben maar je kan er ook complete films mee downloaden maar KaZaA heeft wel een eigen server met 35.000 users. Omdat MusicCity een beetje bang is voor RIAA zijn ze gaan samen werken met KaZaA omdat dat een iligale dienst is die legaal word. MusicCity heeft daarom ook een eigen progamma gemaakt genaamd Morpheus te vinden op www.musiccity.com Dit progamma is precies hetzelfde als KaZaA alleen de kleuren zijn iets anders. Als je dus Morpheus of KaZaA gebruikt maak je verbinding met allebij de servers.

samen gevat MusicCity heeft een nieuw progamma Morpheus en alleen daarmee kan je op MusicCity komen of je moet KaZaA gebruiken.

greetz,arjanneumann

deze is ook wel goed :

www.21century-mp3.com

MaFd0n

PS kan iemand mij een url of ftp of iet in dien aard van sugarcoma (metal) pm-en .

thxie

ik heb dat Morpheus net gedownload en al bij de setup krijg ik mijn bedenkingen…er staat gewoon ijskoud ‘Kazaa Setup’…

ik bedoel, jat het anders gewoon niet als je het niet goed kan…

ONE

dat zei ik ook het is precies het zelfde als kazaa lees goed dan alleen met morpheus of kazaa kan je op musiccity komen

als ge kunt lezen STAAT ER OOK DAT ZE KAZAA TECHNOLOGIE GEBRUIKE !!!
dus wa zitte golle te zeike da die un id en layout en whatever zitte te gebruike ?

MaFd0n

?

Originally posted by MaFd0n
[B]als ge kunt lezen STAAT ER OOK DAT ZE KAZAA TECHNOLOGIE GEBRUIKE !!!
dus wa zitte golle te zeike da die un id en layout en whatever zitte te gebruike ?

MaFd0n [/B]

rustig people

mij beschuldigen van het niet lezen van een topic is the last you should do…

het enige wat mij verbijstert is dat ze die setup file niet eens hebben aangepast…

iets met ‘copyright’ of zo?

oh well, zal ik ook wel niet goed GELEZEN hebben…:wink:

ONE