What happend to several forum's?

vbimport

I mean where are the Dealer Experiences and Advertisements forum’s? Have they been removed forever or will they get back? Domi please fill me (us) in.

cYa

PsykoHead http://www.vcd-home.com http://kickme.to/atlantic

read the new ‘rules’ link on top left on one of the several fora…

Sad…

The thing cdfreaks has become big with is now gone, why not host the not legal part on a free (Xoom blabla) server, so visitors can still check out this section?

Greetz

SX

http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb//Forum15/HTML/002011.html

domint8tor has another reaction on this topic…
i would like to add though that dealers didn’t make cdfreaks big… if you were saying it the other way round i would say yes… IMHO

sjonge jonge om nu ook al de lijst met dealers weg te halen?? gaat natuurlijk wel erg ver! Het waren alleen maar links naar pagina’s…
ik bedoel jullie posten ook

• links naar serials van grote software bedrijven (ahead, goldenhawk…)
  • Alle cracks van grote spellen (console freaks)
  • De totale top40 in mp3 (hoe bedoel je illegaal) (musicfreaks)

maar een paar linkjes naar dealers dat is zeker net even teveel gevraagd?? Kom op en dan terugvallen op de BSA?

En ja ik weet heus wel dat een deel van die pagina’s niet op jullie eigen server gehost worden, maar waarom kan dat dan niet met de dealer gerelateerde dingen??

En qua traffic zullen die dingen echt niet zoveel trekken, dus dat is geen reden.

Verder schrijft domi in z’n artikel

“As most of you know, we have always had hosting problems, problems, that make that we are offline for some days, and also several times, it was the question if we could ever come back. Nowadays we have too much daily visitors and too much forum members, to risc that we are going to get kicked etc.”

De laatste downtime van vorige week had helemaal niks te maken met het feit dat jullie gekicked werden. En ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer jullie daarvoor precies down geweest zijn, maar dat is in ieder geval erg lang geleden. Het gaat dus al tijden goed met cdfreaks op deze server, ook met de dealer dingen erbij…

Ik wil nog wel een stap verder gaan… de huidige hoster van cdfreaks boeit het namelijk helemaal niks wat er op die pages staan, dus hoe bedoel je eraf gekicked worden?? dat gaat helemaal niet gebeuren… dus welke argumenten staan er nu eigenlijk nog??

Ik denk dat heel veel mensen die pagina’s van dealers wel konden waarderen, om zo op te zoeken waar je iets kon kopen. Ook de dealer experiences waren voor zowel klanten als dealers een plaats waar je kon kijken of er veel problemen met een dealer waren, en voor dealers een plaats om een goede naam op te bouwen…

REAGEER OP DeZE TOPIC!! Laat weten wat je ervan vind…

Als reactie op MP3:

Als je CD Freaks een beetje zou bijhouden dan had je kunnen zien dat:

• Wij geen serials en cracks meer posten en zelfs niet meer linken
  • Zeker geen cracks meer van games posten.
  • Music Freaks dus ook op een andere server is gehost, net zoals nu het dealer forum

Onze webhoster boeit het heel veel wat er op cdfreaks staat, namelijk zijn banner. Daarbij is zijn service heel erg slecht, deze server move had zonder enige problemen kunnen verlopen, en nu zijn we 5 dagen down geweest.

Daarbij, al is het zijn server, dat betekend nog niet dat het bedrijf waar zijn server staat het ermee eens is. Een mailtje van een organisatie en hij heeft gegronde redenen om ons te MOETEN verwijderen.

Door het verwijderen van de fora en de dealersectie, hebben we NU een grote keus aan webhosters, zodat wij onze dingen beter en efficienter kunnen doen, en dat het voor ons ook leuk blijft.

Natuurlijk is het zo dat CD Freaks zonder dealers niet compleet is, daarom linken wij een dergelijk forum ook en zullen wij die steunen.

[mierenneuker mode]

1. i thought i closed this topic ?!?!

2. this isn’t a dutch forum
    [/ant fucking mode]

3. i’m with domi

Hoezeer ik ook een eigen mening prefereer, zal ik me bij deze aansluiten aan de mening van de Webmasters.

Natuurlijk betreur ik ten zeerste dat bepaalde fora’s weg moesten, ook omdat dezen wel goed bekeken werden, ook omdat die fora’s een deel van cdfreaks heeft gebracht tot waar het nu is.

Maar ik sta achter de denkwijze van de 2 heren, niet vergeten de sitebuilder TheDUke.

Normaal hou ik me strict aan de regels met betrekking tot het closen van threads waarvan de inhoud niet conform de regels is. Maar bij wijze van hoge uitzondering laat ik deze thread maar open. Ook omdat ik wil zien hoe de medefreaker erover denkt.

Het zou, denk ik, ook goed zijn als ZiSe hierop zou reageren, gezien hij ook een eigen mening heeft.

Nogmaals ik kan me MP|3 zijn mening en argumentatie goed indenken, maar is een bepaald beleid gevormt, waaraan ik en met mij de andere moderators en administrators ons aan moeten houden.

Signed,
-=Ruff-Next=-

It is always a shame when a provided service has to be discontinued.

But I can understand why and can’t do anthing but abide by the rules and policy set by our Admins.

But no fear, as said in the news posting on the mainpage, there is an alternative for it. It may not be as cool as what used to be here, but hopefully it will make up for the loss a bit.

To check it out you can go visit here:
http://pub18.ezboard.com/bcdfreaks

he, maybe even I will have a look there, never been to the dealer advertisements forum here so I have no idea what to expect.

Da_Taxman

MP3:

Kijk, Domi & Zise kunnen hun best doen om deze website ‘volgens de regels te bouwen’ . Maar, de BSA en andere dergelijke instanties, zullen altijd een gaatje proberen vinden… en als ze die eenmaal gevonden hebben, zullen ze heust wel eens goed hun best doen om b[/b] ik, hun eens goed te pakken (ik zou zelf niet weten waarom, maargoed…) als ze gepakt ‘zouden’ worden… is het vast niet aangenaam…

Ik wil zelf CDFreaks voor geen goud missen, het is toch wel een onderdeel van het leven (lees: computeren) geworden (forum,irc,rc5,musicfreaks…) dus jongens…
(Dom,Zise,Duke,Ruff,Tax,Portje*,rest…) “GA ZO DOOR…” Mijn stem krijgen jullie !!

User

Reactie op deze shit:

Cdfreaks is groot geworden door een aantal dingen:

1e: good news (thanx to u know who
2e: goede tips & news met CD branden enzo
3e: goede cracks en al die shit
4e: het feit dat het een beetje illegal en underground achtig is…

Aangezien het cdfreaksteam zo ver gekomen is moet je het niet zomaar opgeven en buigen voor autoriteiten…

Ik weet dat het moeilijk is en veel werk is om de de site online te houden i.v.m. al die half illegale shit erop. Maar wordt geen lamer en buig NIET!

come one… je hebt nu een heel team erachter… dat betekent dat je niet meer echt alles zelf hoeft te doen. Dus je moet er wel uit komen samen…

HoLMeZ

toen we laatst door die server move 5 dagen down waren (niet door BSA, maar goed) ben ik ongeveer gemailbomb en geicqbomb door mensen die vragen waar cdfreaks is… en dat was maar een periode van 5 dagen

mocht een instantie ons downhalen dan zijn we wel langer offline
en dan kan ik wel een ander email account aanvragen want dan zijn die mailtjes niet meer bij te houden… (op zich natuurlijk wel een groot compliment)

en daar heb ik weinig zin in…
cdfreaks is nu een echte community en die moet doorleven ten koste van alles… en als dan sommige onderdelen van de site eraan moeten geloven… SO BE IT!