What DISCMAN to buy?

ok, beetje vreemde vraag misschien, maar mijn (niet zo) trouwe Discman heeft de geest gegeven en aangezien ik niet zonder music kan moet ik een nieuwe kopen:

functieeisen :wink: :

goed geluid (…) uiteraard, maar aangezien hij vooral tijdens het lopen in mijn jaszak zit, moet hij volop goed tegen schokken kunnen (dus niet overslaan, ophouden met spelen, of helemaal de geest geven)

mijn vorige voldoet niet meer helemaal aan dat laatste :frowning:

maar ehm, welke moet ik kopen?

(oh, en het mag natuurlijk ook weer niet zo veel kosten, cuz I’m Dutch and all ;))

thnkz!

ONE

ik zou die Discman’s laten liggen en meteen gaan voor een portable MP3 speler, kosten wel wat meer… maar dan heb je ook wat!!!

Originally posted by MagikChris
ik zou die Discman’s laten liggen en meteen gaan voor een portable MP3 speler, kosten wel wat meer… maar dan heb je ook wat!!!

daar zit op zich wel wat in, alleen heb ik heel veel cd’rs en die vul ik graag met muziek! dus het moet een Discman worden…4 sure!

ONE

mp3 cdspeler speelt ook audiocd’s af!

:smiley:

ikzelf had pasgeleden nog een freecom mini mp3 cdspeler aangeschaft en opzich ben ik wel tevreden met het ding voor die paar keren dat ik hem gebruik.

Opzich vond ik de prijs van het ding ook wel meevallen(was iets van rond de 300,-).

Net toegevoegd, review van de Waitec Jammin MP3 CD speler, speelt normale audio CD’s and MP3 CD’s.

http://www.cdfreaks.com/document.php3?Doc=60

Originally posted by psyduck
[B]ikzelf had pasgeleden nog een freecom mini mp3 cdspeler aangeschaft en opzich ben ik wel tevreden met het ding voor die paar keren dat ik hem gebruik.

Opzich vond ik de prijs van het ding ook wel meevallen(was iets van rond de 300,-). [/B]
Ik heb 'm ook en ik vind het een fijn dingetje. Er gaan van die 8cm CDtjes in waar +/- 50 MP3s op passen (in iedere brander te branden). Ik ben er blij mee iig.

bedoelen jullie de freecom beatman…
zo ja: heeft die wel goed geluid enzo,
maar vooral goed bass-geluid, en dan
niet van de oordopjes maar gewoon
de output?

Ik heb Napa MCD380 gekocht ook mini cd mp3 speler --> maar dan met afstandsbediening en Id3 tag ondersteunig!

HEERLIJK DING!

(goedkoper dan Freecom ding trouwens)

En er zijn tegenwoordig ook redelijk goedkope Mp3 cd-spelers (gewone) te koop. Bij Dixons ofzo (bij ons in stad is Kinorama heel erg goedkoop in die dingen)

ik zoek eigenlijk een apparaat met een enorm goede bass-weergave (en voor een redelijke prijs naturlich), dus de
logische vraag: wat heeft de NAPA te bieden kwa bass-weergave

Originally posted by koning
ik zoek eigenlijk een apparaat met een enorm goede bass-weergave (en voor een redelijke prijs naturlich), dus de
logische vraag: wat heeft de NAPA te bieden kwa bass-weergave

Kies een player waar een equilizer of bassboost oid op zit! Maar het belangrijkste zal toch altijd de koptelefoon/speakers zijn…

Wil niet lullig overkomen maar het ging toch echt over een DISCMAN ???

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]

… dus het moet een Discman worden…4 sure!

Ben in de laatste 8 posts geen dicsman meer tegengekomen
Byebye…