What about safety

vbimport

Aangezien mijn Engels niet zo goed is, maar wel verplicht, zal ik mijn vraag eerst in het Nederlands doen, en dan proberen deze in het Engels te herhalen:

Ik vraag mij af hoe risicovol het is om bij een ‘dealer’ cd’s te bestellen. Wat nou als de dealer wordt opgepakt door de politie? Kijkt de politie dan de adressenlijst door en kan ik ook een bezoekje verwachten?

I wonder what are risks of taking some cd’s from a ‘dealer’. What if the dealer get’s cought by the police? Will the police look at the adresses, and pay me a visit too?

groeten,
greetings,
Jan

Ik hoor meestal dat als een dealer word opgepakt, en de politie weet de adressen van de klanten te vinden, wordt er meestal gevraagd om de cd terug te geven.

Daarom kan je ook beter bij dealers bestellen die al wat langer cds verkopen(warezmaffia, licquid-cd, enz).

Dit forum(dealer expierence) is er dan ook om je ervaringen te vertellen over een dealer.

Cya wannabe

Do you have evidance for that wannnabe?

I would not say that you must buy with dealer that are long on the dealerlist.

there are dealer that r not as big as liqquid, but maintain quality as well.

So its always a risk of both sides

zou het niet veel logischer zijn als een dealer het adres van een klant direct na de zending vernietigd? Dit zowel voor de klant (die voor de politie onzichtbaar blijft) als voor de dealer (zo weet de politie niet hoeveel illegale cd’s verkocht zijn)?

Wouldn’t it be better if the dealer destroyed the address of a customer directly after the delivery? as well for the customer (who will be invisible for the police) as for the dealer (the police cannot tell how many illegal cd’s are sold)?

groeten,
greetings,
Jan

I know a lot of them say the do that, but i think persenal they don’t because if you order again with the same dealer and you give them not all the info the suddenly do know who you are.

But there are excaptations ofcourse,
the dealer who 's givin me my stuff does evertime ask me for my adres.

One more thing, i simply don’t why people order cd-roms at differant dealers. if you found one who is good to you stick with it.
even if you have to pay a little more, building a band with “him” can give you discount, i think.

grtz.
Ruff-Next

Ruff,

Two questions:

1. Which dealer is that dealer yours?
  2. when you build up a ‘band’ with hem, doesn’t that means that he does saves your personal info?

Thanks,
Jan

Jan,

the Answers:

1). My dealer asked me not to put his name on cdfreaks, because he doesn’t want to be big, he want’s to maintain his quality to his clients. He is a fast deliverer, only on quality cd-roms and he is not expensive. So thats why i dont’t post his adres although he has got a website. NOTE. he delivers only in Holland.

2). Nope how close i am with him or i might say them, they never keep addreses. Yeah sure they keep them till payment is done but after that… i think every dealer saves adresses no matter what they say…even it’s only their e-mail adres.

================
I would and could give you the URL if you mail me. but only if you are seriously interested. Feel free to order at any other dealer. like Liquid or so…they are big ones…but size doesn’t matter quality is.

grtz.
Ruff-Next

Ja, maar ik zou toch eerder wat bestellen bij een dealer die al wat langer dealt.

En bij een dealer waarover je hier positieve dingen hoort.

Mischien kunnen andere ook heel goed zijn. Maar ik zou toch liever bij het bovengenoemde bestellen!

Ik weet dat sommige dealers hun boekhouding op floppy houden en een floppy kan je natuurlijk overal houden.

Greetz Rolo.
rolo123@hotmail.com

what do you mean by that, Rolo?

Jan

Na een succesvolle levering van de cd’s, delete ik altijd alle gegevens van de klant.
Dit is het veiligst voor beide partijen.

Greetz,

Maarten
cds_nl@gmx.net

Yep, me 2

GrtZZ mrDJ http://welcome.to/psxhome

Hello,

Several people mailed me but due a huge misstake all the mail has been deleted.

The mail was about my dealer. So if you were one of these people and your still serious interested, mail back.

So you also can taste the quality…en speed.