Weten jullie geen goeie naam voor een nieuwe-WIETSOORT

vbimport

Yow FREAKS,

Klein vraagje die ik aan jullie allemaal wou vragen
Weten jullie soms geen tof naampje voor een nieuwe Wietsoort die op de markt gaat komen?

Trooper2001 dacht aan: Kweet nie k’vraag het aan jullie
Jhonniestalker (een vriend van me dacht): The GREEN GREEN GRAS OF HOME :confused:
LAPUSS dacht aan: FLYING-GREEN :o
SWEET dacht: Strong-Gras Ragman :rolleyes:

Bedenk iets leuk he :wink: mannen en posten maar die namen
Hey Carlo bedenk jij ook eens een leuke he…

FreakWiet :slight_smile:

LoozerWiet, of Steek in je kont Wiet

fille ga ergens anders spele

cdfreak weet :smiley:

SpeedWiet
Bl0WJ0B

Of Microswiet
hehee

Wij zijn hier lekker een sigaartje aan een rollen,
Hopelijk smaakt het.

Er zitten kankerverwekkende stoffen in weed en cannabis:teer en benzopyreen. De onderzoeken spreken elkaar tegen over de mate waarin cannabis kankerverwekkend is. Er zijn aanwijzingen dat het combineren van cannabis en tabak de schadelijkheid vergroot. Echter, de meeste mensen roken niet zo’n grote hoeveelheid cannabis als tabak. Daardoor zou het met de bijdrage van cannabis aan kanker mee kunnen vallen. De veiligste manier van wiet roken is waarschijnlijk de vaporizer, omdat je dan alleen de damp van THC inhaleert. THC is namelijk niet zelf kankerverwekkend, maar de verbranding van marihuana geeft stoffen die wel schadelijk is nl. teer en benzopyreen. Met de vaporizer krijg je ook geen koolmonoxide binnen.
Bij het roken van wiet in een waterpijp koel je de rook af. Je prikkelt de luchtwegen dan minder. Dit zou iets uit kunnen maken voor het krijgen van CARA (=longen luchtwegklachten) . De teer en benzopyreen houd je zo niet tegen. Bij een puur pijpje blijft de rook erg heet.
Het is echt niet nodig is om diep te inhaleren of de rook lang in je longen te houden. Die twee zaken verhogen nu juist wel de kans op longziektes en kanker.

Groetjes Trooper2001

héhé trooper2001 rulezzzz

cdfreaksdutchforumwiet

xctwiet?
wiedewiet?
kierrewiet?

kweeniet

sniffie :smiley:

Heb je problemen Pathfinder, ik ben gewoon radicaal tegen iedere vorm van drugs, of mag dat niet ?? De meeste doen het uit stoerdoenerij.

blijf lief tegenover elkaar he :slight_smile:
ieder zijn eigen mening :smiley:

ÃŒk ben ook tegen drux maar in dit geval antwoord ik toch

Ik noem hem Twiettie :smiley:

Drugs are bad pacman

nmaar dan zal ik ook antwoorden spellekesfreakwiet

:stuck_out_tongue: niezagencybermutantfreakwiet :stuck_out_tongue:

:cool grapske eh :cool

Originally posted by fille
Heb je problemen Pathfinder, ik ben gewoon radicaal tegen iedere vorm van drugs, of mag dat niet ?? De meeste doen het uit stoerdoenerij.

/offtopic: ik sluit me compleet bij je aan fille !!!

noem `m nieuwwiet…

verder sluit ik me aan bij fille en djrolo

je moet het gewoon oeleboelewiet noemen

Tekkie: heb je gezopen of zo???

die replies van jou :slight_smile: LOL :slight_smile: