Werkweek v. school

HAHA! jij hebt pas leuke ideetjes!

we hebben wel Canal+ daaro! lekker filmpjes kijken dus! :slight_smile:

(niet alleen filmpjes! —> :wink: )

Zo, tas is ingepakt!

morgen moet ik om 10.45 (da’s nog eens een redelijke tijd) op school zijn!

dus ik ben er vrijdag weer! dan heb ik weer de kans om te posten!

doeidoei, tot vrijdag!

:slight_smile:

prettige vakantie oeps werkweek :slight_smile: en tot vrijdag

Werkweek… Is dat in een werkkamp?!?:stuck_out_tongue:

veel fun daaro~!

SPEED?

Originally posted by cdsoft000
SPEED?
Eh… je bedoelt Need 4 Speed?! Heeft ie een pc daar dan?

Nee, cdsoft000 bedoelt “AMFETAMINE” (da’s un fillum…) :stuck_out_tongue:

LOL.

Neem ook mee: VEEL GELD!

hehe, ben net terug!

het is een leuk weekje geweest, ik loop nog een beetje mank doordat een sukkel een paintball op mijn knie schoot! :frowning:

maar verder was het heel erg gezellig, hoop mooie meiden aan boord, alleen was jammer dat er geen liefde is opgebloeid! (maar dat had m’n vriendinnetje niet goed gevonden denk ik :wink: dus misschien is dat maar beter dan!)

Hallo, we verwachten minimaal een compleet verslag met foto’s erbij hoor! :stuck_out_tongue: Dus gaat d’r maar ff een website-tje van bouwen!

jeetje!

er wordt wel wat van me verwacht zeg!

ik heb maar een paar foto’s gemaakt, en ik ben niet zo goed in verhaaltjes schrijven!

misschien zet ik die foto’s dan wel online!

:slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]

:slight_smile: [/B]

niks mischien gewoon doen:) :slight_smile:

okee, maar gelukkig sta ik er niet op! :stuck_out_tongue:

ik moet ze eerst nog laten ontwikkelen en scannen, dus dat gaat nog wel een paar dagen duren!

dus heb geduld jongelui! :wink:

[B]jeetje!

er wordt wel wat van me verwacht zeg!

ik heb maar een paar foto’s gemaakt, en ik ben niet zo goed in verhaaltjes schrijven!

:slight_smile: [/B]

Murph, kijk gewoon naar mijn uitgebreide verslagen van dag tot dag. Zo moeilijk kan het toch niet zijn! Tis leuk.

Ik moet ok nog kijken of die leraren al die foto’s niet stiekem verduisteremaand hebben. Na de WW heb ik nix meer over al die foto’s gehoord die ze met 3 digicams tegelijk geschoten hebben. Ik schijn er weer overal tevaak op te staan volgens mijn mentor:).

Ik mot die foto’s van de leraren niet! ik ben zelf een fantastische fotograaf! :wink:

verhaaltjes komen er echt niet! sorry, maar daar heb ik geen tijd voor, en geen zin in!

…verhaaltjes komen er echt niet! sorry, maar daar heb ik geen zin in!

Your attitude of mind won’t make this possible!:stuck_out_tongue: (It’s just no option!)

dit is een van de (weinige?!) unieke dingen die mijn ‘mind’ niet waar kan maken! :smiley: