Werkweek v. school

vbimport

Ik ga volgende week maandag t/m Vrijdag met school op werkweek.

nu vroeg ik me af of er iemand nog dingen weet die ik absoluut niet moet vergeten?!

Er is al genoeg drank ingeslagen en ook voor muziek wordt gezorgt.

ik hoop een paar goede suggesties te krijgen!

wiet

NIET WIET! :slight_smile:

aspirines

Originally posted by cdsoft000
wiet

… met vloetjes, tippies en tabakko natuurlijk! :slight_smile: Anders toch hash?

ik rook sowiso niet dus dat is uitgesloten!

maar misschien zijn asperines wel een goed idee!

verder nog (nuttige) suggesties? :confused:

Een slaapzak? :stuck_out_tongue:

condooms!

warme kleren
regenpak
paraplu

Lego

regenpak is al ingepakt!
We zitten heel lux in een vakantiehuisje, dus een slaapzak is een beetje overbodig!

condooms…nee, ik heb al een vriendin ----> ik zal haar zoiets niet aandoen! die laat ik maar lekker thuis, dan is de kans klein dat er iets gebeurt! (jaja, ik ben in dat opzicht erg braaf!)

Originally posted by Murphy23x
[B]regenpak is al ingepakt!
We zitten heel lux in een vakantiehuisje, dus een slaapzak is een beetje overbodig!

condooms…nee, ik heb al een vriendin ----> ik zal haar zoiets niet aandoen! die laat ik maar lekker thuis, dan is de kans klein dat er iets gebeurt! (jaja, ik ben in dat opzicht erg braaf!) [/B]

nix mis met braaf zijn!

Een Laptop met inet verbinding? :stuck_out_tongue:

huur met een stel andere gasten een DVD speler (voor een week…) … en natuurlijk een paar relaxte DVD’s … kan je s’avonds zeer relax filmpje kijken met een pintje dr bij…

mazzl

Laptop gaat mee, maar de internet verbinding laten we achterwegen, omdat de telefoonkosten dat iets te hoog worden!
met je GSMmetje inbellen kost me net iets te veel!
en de telefoon die daar staat zal waarschijnlijk nog duurder zijn!

en dvd’s…mjah, we nemen een PSX mee, en mijn GBA.
ik denk dat we ons daar ook wel mee kunnen vermaken!

Bedankt allemaal voor het meedenken! :slight_smile:

godver, jullie in een lux vakantiehuisje en ik vorige week maar verrotten in een tentje. :frowning:

Tip: Neem een tent mee + tuinslang. Zet snachts de tuinslang aan en richt um op je tent. Weet je wat ik heb meegemaakt.

- ‘‘Maar dan wordt alles nat’’

[u]Guts je meent het.[/u]

Nahja, eigenlijk kun jij alles wel vergeten. In zon lux vakantiehuisje is toch wel van alles te vinden. Al ga je met het bestek en het servetje ezeltje prik doen.

Originally posted by Murphy23x
en dvd’s…mjah, we nemen een PSX mee, en mijn GBA.
ik denk dat we ons daar ook wel mee kunnen vermaken!
Bedankt allemaal voor het meedenken! :slight_smile:

ik ben net terug van mijn werkweek, en m’n GBA deed het zeeeeer goed. Iedereen wilde gvd met dat ding spelen.
Verder moet je alcohol meenemen…veel alcohol. Iedereen een fles Jonge Klaren ofzo. Veel snoep is ook wel geinig, vooral om 's nachts in de slaapkamer rond te gooien.

Zorg ook voor een kleine zaklamp, die je kan verbergen, je zult wel merken waarom:).

En zorg dat je een doosje hebt ofzo om je sigaretten in te doen zodat die dingen niet nat worden, had ikke niet aan gedacht en toen glee ik uit in de rivier, waren die dingen dus zeiknat:mad:.

morgen sgrijf ik wel een vet verslag over die 5 daagjes, ben ik nu te moe voor. fuck wat moet ik weer aan dat kutnederlands wenne:(

ja, die GBA’s zijn in trek!

er is voor genoeg alcohol gezorgt ( een fles becardi, passoa, rode vodka, blue curacao, safari en dropshot) (ik neem aan dat dat voor 6 personen voor 4 avonden genoeg is)

bedankt jongens@!

ik heb weer een hoop ideetjes opgedaan!@

ik kan maandag goed vertrekken!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

wat denk je van een frietpan en frikandellen en kroketen enzo

Maagzout / Alcazertser / Norit / vuurwerk /aanstekers / gaffatape / zaklampen / Rambo~mes / Survival voor beginners (boek) / zeekaarten / fles ingestraaldwater (verkr. bij jomanda) / Tel nrs, Mama & Papa / Verzekerings Polis / Sofinummer / TV + GIDS / Humor / kinderbijbeltje / Poeder (Was) / :slight_smile: / :o / :cool: / :rolleyes: / :confused: / :wink: /

Originally posted by Marsz-=FX
Maagzout / Alcazertser / Norit / vuurwerk /aanstekers / gaffatape / zaklampen / Rambo~mes / Survival voor beginners (boek) / zeekaarten / fles ingestraaldwater (verkr. bij jomanda) / Tel nrs, Mama & Papa / Verzekerings Polis / Sofinummer / TV + GIDS / Humor / kinderbijbeltje / Poeder (Was) / :slight_smile: / :o / :cool: / :rolleyes: / :confused: / :wink: /

LOL