Werkstuk ckv

vbimport

Hallo ,

Heeft één van jullie mischien nog een leuk werkstukje liggen of op zijn pc of weet iemand nog een hele goeie site waar je werkstukjes kan downloaden
(sites die niet zo heel bekend zijn ) aangezien mijn lerares ook vaak op internet rondsnuffeld dus geen www.scholieren.com ofzo
ik moet namelijk voor het vak ckv een paar werkstukken maken en aangezien de tijdnood red ik dat nooit meer om dat eerlijk te maken omdat ik anders geen exame meer kan doen .
(nieuwe regels vmbo) :frowning:

hebben of weten jullie nog iets ...?

onderwerp enzo maakt niet uit

't is wel voor ckv maar ik mag van de lerares alle onderwerpen kiezen die er maar zijn al is het ijsberen of iets van aardrijkskunde of zoiets dergelijks

ik hoop dat jullie me willen helpen

alvast bedankt :smiley:

hmmpf wij moeten voor CKV meer een verslag schrijven over een culturele activiteit waar je aan hebt meegedaan.

Dus bijv. als je naar een film bent gegaan dat je die dan moet beschrijven. wat je ongeveer hebt gezien.
Geen samenvatting. Maar meer het acteerwerk van die personen

Of als je naar het museum bent geweest, moet je bijv. 1 schilderij diep “onderzoeken”.

interesse in iets?

gimme ya mail :slight_smile:

ja klopt maar
omdat ik zo in tijdnood zit hoef ik dat allemaal niet te doen
en mag ik zo een activiteit doen of in iedergeval zo een werkstuk inleveren
mijn mail is rodywillemse@hotmail.com

thanks alvast :wink:

He,

Ik ben al een tijdje uit de schoolbanken ( gelukkig ) Wat is CKV in vredesnaam voor een vak:confused: :confused:

Grtz

Originally posted by 01adestroyer
[B]He,

Ik ben al een tijdje uit de schoolbanken ( gelukkig ) Wat is CKV in vredesnaam voor een vak:confused: :confused:

Grtz [/B]

ckv staat voor culturele kunstzinige vorming
(saai dus) maar ik moet een werkstuk ervoor maken vanwegen de haast die ik erbij heb mag ik alles doen wat ik wil dus een gewoon werkstuk zoals bij nederlands jet kunt ook bekijken wat het is hier www.ckv.nl het is dus dat je uitjes en dergelijke moet doen want je hebt 5 activiteiten die je in een jaar moet volbrengen en ik heb er al 2 gedaan.
en een werkstuk teld dus als 1 activiteit dus ik moet opschieten want doordat er veel lessen uitvallen blijven er nog maar 8 lessen over dus daarom kan ik het niet zelf doen op een eerlijke manier vanwege de tijdnood en door de nieuwe regels van het vmbo kan ik door dat ene onbelangrijke kutvak niet over (diep kut):mad:

umz CKV was toch 1 uur per week?

Dus jehebt nog 8 weken om 5 werkstukken te maken. Een CKV werkstuk maken duurt max 3 uur…dus je kan het in 2 dagen afhebben als je doorwerkt…

Wat is het probleem dan:confused:

Ik heb de mijne in elk geval niet meer…maar het lijkt me meer dat je te lui bent om het te maken;)

't is inderdaad 1 x in de week , maar
ik ben niet liever lui dan moe want moet ook nog anderen opdrachten doen
te samen met de klas daardoor wordt het teveel
ik ben ook al bezig met die werkstukken ook te doen maar heb er weinig tijd voor. daarom dus :rolleyes: