Wereld Oorlog nummer 3

vbimport

Het lijkt wel hier Wereld Oorlog nummer 3 begonnen is. Steeds van die Apache Helikopter overkomen. Alleen de bombardementen mis ik nog!!!

Ach ik zit hier veilig in mijn bunkertje!!! En niet te vergeten mijn internet aansluiting.

Dus jongens opgepast misschien worden jullie ook wel binnen afzienbare tijd getroffen.

Ow jah??

Ik had al zo’n vermoeden, nadat ze vorig jaar Enschede platgegooid hadden :slight_smile:

[P.S. Dit was een geintje, dus Enschedeers niet letterlijk opvatten!!]

Over apache’s gesproken:

D’r zitten 2 piloten in de cockpit , zegt die ene tegen de andere: “Ben jij 100% eerlijk?”. “Nou, ik denk het wel” zegt die andere piloot. “Goed” zegt die eerste, “stel dat jij 's ochtends wakker wordt met pijn in je keel en een condoom in je reet , zou jij dat dan tegen je collega’s zeggen?”. “Nou nee” zegt die gozer. “Mooi” zegt die andere piloot, “dan gaan wij samen op vakantie”.

En de groeten van Ab-normaal

LOL :slight_smile:

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: Boem Boem Fer 2000 weg :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

heel leuk Abnormaal…op TV gezien gister zeker… :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-

Ik weet niet wat voor soort DVD’tjes jij allemaal bekijkt thuis!! haha! :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-

Zeker weten ik heb het ook gezien. Is best lachen!!!

Is wereldoorlog 3 al begonnen, zijn de Duitsers weer op komst. Hebben ze Enshede platgegooid ? Is de nieuwe Blitz krieg al begonnen ? Ze gaan toch niet de kabel doorsnijden. In Antwerpen zijn ze volgens mij meer dan welkom.

Originally posted by phrozeman
[B]Ow jah??

Dit was een geintje, dus Enschedeers niet letterlijk opvatten!! [/B]

Ik woon in de buurt van Enschede maar ik zal het niet persoonlijk oppassen. Toch vind ik dit soort uitspraken niet heel erg gepast als je nagaat dat er 22 mensen zijn omgekomen in Enschede bij die ramp…Maar zo erg vind ik het ook niet dat mensen zulke dingen zeggen/typen want ik had vanmiddag makkelijke examens :smiley:

Originally posted by Pyromaniac

Toch vind ik dit soort uitspraken niet heel erg gepast als je nagaat dat er 22 mensen zijn omgekomen in Enschede bij die ramp…Maar zo erg vind ik het ook niet…

Ja, wat is het nou? Wel erg of niet erg??
Examens, das toch lekker… Elke dag lekker vroeg vrij!!!

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit hazige konijnbeest fleurt tegenwoordig wel elk topic op :slight_smile:

Ennuh WO3? Hoop niet dattie komt zou dat gebeuren dan zou het wel eens een hele grote ramp kunnen zijn… kernbommen zijn nogal destructief nl…

ik denk niet dat ze bij een wo3 kernbommen zouden gebruiken…wat hebben ze daar nou aan ?
je schiet ze af de ander schiet terug de wereld is weg
ok dan win je de oorlog ben je meteen heerser over
de wereld, maar die wereld is er dan niet meer ?
dat heeft toch geen nut ?
alhoewel met die staatsmongool van een bush aan de macht weet je het maar nooit…

Hmmm kweetniet denk egg wel dat het een kernoorlog wordt daar je met kernoorlog macht kunt uitoefenen…
Bedenk dit maar eens: Rusland besluit Tjetjenie (ik denk dat ik het verkeerd schrijf maar ach…) binnen te vallen en Bush dreigt met een kernbom als dat gebeurt, Rusland denk dat het bluf is en doet het toch, bom valt…

Of kijk ik teveel tv?

Het is alleen handig om kerrnbommen te gooien op land dat je zelf niet persé hebben wilt. Plus het land 100km in omtrek wegens straling. Dus ver ‘‘behind enemy lines’’. Maar laatst zag ik op Discovery zon documentaire over WOIII. Best schrikken. De Russen konden ver tot in het voormalige West-Duitsland doorstoten. Maar toen kon de NAVO terugslaan. De NAVO wou echter geen land veroveren. Enkel Berlijn terug bevrijden. Er waren geen kernbommen gebruikt. Volgens mij omdat kernbommen gewoon bluf zijn.
Net als bij Starcraft. Je kunt wel een kernbom maken, maar echt veel helpt het niet. Het maakt de ander alleen in paniek omdat er komt:’‘Nuclear Launch Detected’’. Ik denk dat het in het echt ook zo zou moeten zijn. Alleen omdat je zegt: Ik heb de mogelijkheid om alles te vernietigen durft de ander niets te doen.
Wij zouden gedacht hebben dat de Russen onverbiddelijk de WOIII zouden zijn begonnen. Maar hoe komen we aan die gedachte? Juist van de Amerikaanse Propagandamachine.

De VS bouwen nu ook zon Antiraketschild. Dat heeft echter een beperkt bereik. Het was bij hun westkust geloof ik. Dus LA, SanFransisco, daarzo. De Pres is dus niet veilig. Die woont aan de Oostkust in Washington D.C.
Was dat ff dom van ze…
Nog ff een vraagie. Hoe schadelijk is de laser die de raket laten ontploffen? Dus kan het een mens killen of niet? Het zou namelijk wel dom zijn als ie per ongeluk af gaat en het killed een groepje mensen…
En waarom zon schild bouwen als je je ook in bunkers kunt verstoppen?

Enne de laser-schieter zit in de ruimte. Als de russen slim zijn laten ze of iets keihard daartegen aan knallen of schieten ze gewoon die laser-schieter uit de ruimte. De Yankees hebben geen bunkers dus is het land in no-time veroverd.

Dit vind ik wel genoeg voor deze post.

atoombommen zijn vooral als afschrikmiddel…zullen dus niet snel gebruikt worden omdat men weet dat dat het einde van de wereld zal betekenen.