Welke writer voor Clonecd?

vbimport

Ik zou me een andere writer willen aanschaffen welke zijn de goeie en wie heeft er goede ervaring mee !!

Bedankt

koop maar een plextor :slight_smile: werkt perfect samen met clonecd

greetings
scooby2

haal het nooit in je hoofd om een Philips 404 te kopen Ik kan het weten. Zoals ^scooby2^ al zei Plextor is het merk volgens iedereen.

Gegroet

hello ik moet zeggen ik ben altijd voorstander geweest voor plextor,maar nu wegens het niet verkrijgbaar zijn van een bepaald type heb ik de testen gedaan met hp9110i en deze zijn schitterend.writen full speed 8x geen probleem clone cd ondersteund maar ide aansluiting nietemin zeer goed alternatief qua prijs.
greetz.

gewoon een plextor kopen

Inderdaad … de nieuwste writers van HP schijnen tegenwoordig ook goed te werken met clonecd. Zelf heb ik een HP 9110i en deze fikt perfect me clonecd. Dus als je geen plextor vind is HP een uitstekend alternatief.

greetz

Ik heb een Sony CRX 120 en die doet het ook heel goed met CloneCD. Ik geloof zelfs dat die HP’s van binnen een Sony is.

Die CRX120 die ik heb is niet zo snel, maar die CRX140 daarintegen schrijft op 8X, hetzelfde dus als die HP9110.

GR33TS, G@M3FR3@K

Ja jongens, jullie beweren wel dat Plextor de beste is en in combinatie met CloneCd zou het helemaal compleet zijn. Maar ik heb problemen met het branden van Limp Bizkit.(enhanced cd)
Zelf heb ik een Plextor 12x en plextor 40x cdrom met Nero en Clone Cd. Ik heb bij de instellingen van clone cd niks aangevinkt, maar bij het lezen van de cd geeft ie aan dat de 2de sessie niet gelezen kan worden. Clone Cd spuugt deze er dan uit. Met Nero lukt dit wel. Maar ik wil zoveel mogelijk met CloneCD werken dus zou iemand me advies kunnen geven over de instellingen om perfect te kunnen kopieren. Of zijn er verschillende instellingen voor het branden van de diverse formaten (audio/data/vcd)?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by CrazySexyCool:
Ja jongens, jullie beweren wel dat Plextor de beste is en in combinatie met CloneCd zou het helemaal compleet zijn. Maar ik heb problemen met het branden van Limp Bizkit.(enhanced cd)
Zelf heb ik een Plextor 12x en plextor 40x cdrom met Nero en Clone Cd. Ik heb bij de instellingen van clone cd niks aangevinkt, maar bij het lezen van de cd geeft ie aan dat de 2de sessie niet gelezen kan worden. Clone Cd spuugt deze er dan uit. Met Nero lukt dit wel. Maar ik wil zoveel mogelijk met CloneCD werken dus zou iemand me advies kunnen geven over de instellingen om perfect te kunnen kopieren. Of zijn er verschillende instellingen voor het branden van de diverse formaten (audio/data/vcd)?
<HR></BLOCKQUOTE>

Gebruik voor dat je gaat fikken eerst de CD Protection Detector (v0.6 te downen van mijn site www.gamefreakcdcopy.com ). Deze kan de meeste beveiligingen detecteren en zegt welke instellingen je moet gebruiken voor CloneCD. Deze geeft deze dan ook meteen door

GR33TS, G@M3FR3@K

begint dat gezeur weer iedereen weet onderhand toch dat je een plex moet kopen
PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX- PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX- PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX- PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX-PLEX

<<Sorry ik kan er niet meer tegen, KOOP GEWOON EEN PLEX>>

The MAzTER

Gewoon een plextor, indien geen geld voor scsi gewoon een ide.

Lekker snel, en goedkoop, en goede kwaliteit