Welke videokaart zal ik kopen (heb een matrox g200 nu)

vbimport

welke van deze :

Asus V7100 GeForce2MX 32MB 290,00
Asus V7100 GeForce2MX 32MB TV-out 305,00
Asus V7100 Pro GeForce2MX400 32MB TV-out Retail 350,00
Asus V7100 DeLuxe Combo GeForce2MX 32MB TV-out+TV-Tuner+Video-In 475,00
Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB DDR 475,00

(prijzen zijn van Mycom.nl)

zijn de hierboven omschreven kaarten trouwens ook in PCI uitvoering?

alvast bedankt voor de reacties

deze komt er ook nog bij :
Asus V7700 DeLuxe GeForce2 GTS 32MB DDR Video in+TV out+VR Glasses 540,00

vind ik eigenlijk wel het interesantst, of nie?

Ik zou voor de GTS gaan met z’n DDR geheugen.
Zo’n MX is het net niet vind ik.
TV out enz enz. is persoonlijk, maar dat zou ik dus nooit gaan gebruiken. Ik heb bij mijn PC een gewone PC staan en zie het nut van TV beelden op mijn monitor of computer beelden op mijn TV niet in. Video opnemen doe ik wel via mijn Firewire kaartje.

Op www.nieuw.nl kun je zoeken naar PCI kaarten met de Geforce chipset erop. Kun je gelijk prijzen vergelijken.

Maar waarom geen AGP? Als je Moederbord dit niet heeft dan verwacht ik dat je systeem verder ook wat ouder is. W.s. haal je dan ook niet het maximale uit een GTS versie.

Succes ermee.

bedankt voor je reply, idd PCI is niet meer nodig omdat ik ervan uit ging dat ik naast die Asus m’n Matrox wil blijven gebruiken omdat daar wel een video uit op zit, dit is opgelost als ik een asus met video uit koop, dus kan die matrox eruit :slight_smile: dus de keuze is eigenlijk wel gemaakt, ik zal meteen ff die site bezoeken die je opgaf

bedankt!

euh deze prijzen zijn echt wel vet te duur
ik heb 5 maanden geleden voor m`n geforce 2mx 275,- betaald
met TV out…
TV out is superhandig want divx op je monitor kijken is echt klote.

Originally posted by xian
euh deze prijzen zijn echt wel vet te duur
ik heb 5 maanden geleden voor m`n geforce 2mx 275,- betaald
met TV out…
TV out is superhandig want divx op je monitor kijken is echt klote.

op zicht toch niet zoveel verschil 15 piekies maar :wink: en je hebt wel een beetje gelijk, mycom is natuurlijk duurder, alleen bieden ze hele goede service (als je maar niet je pc wil laten repareren ofzo) maar niet goed geld terug, zonder probs, dat vind ik top, dan betaal ik liever iets meer.

Ik zou eens op Tweakers/Pricewatch kijken! Daar kun je kijken waar in Nl het het gekoopst is! :stuck_out_tongue:
Best handig!
Maar waarom die ASUS kick! Ik heb zelf een mobo van hun maar volgens mij zijn hun VGA’s nie echt top-off-the-line!