Welke thread heeft het meest aantal views gekregen

vbimport

Even een vraagje aan de leden.

Ik zie bijvoorbeeld de thread staan van Alasta man met meer dan 2000 views.

Weten jullie wat de thread is met het meest aantal views ?

Hoe komt het dat Alasta man bij mij in het zwart staat terwijl de rest gewoon in het oranje staat ?

Meeste views is gegaan naar een thread over foto’s van een studente die haar ex-vriend online had gezet…daar stond ze met erg weinig kleren aan op.

Deze is gesloten destijds omdat het uit de hand aan het lopen was.

Alasta Man is verwijderd en heeft dus geen user profile meer die je kunt aanklikken (links zijn in het oranje).

Haha…wist niet eens dat AlastaMan weg was…maar uhhh dan zit ie hier vast wel onder een andere naam of is dat niet mogelijk ivm ip-logs?

Originally posted by Da_Taxman
[B]Meeste views is gegaan naar een thread over foto’s van een studente die haar ex-vriend online had gezet…daar stond ze met erg weinig kleren aan op.

Deze is gesloten destijds omdat het uit de hand aan het lopen was.
[/B]

Dat was een toffe thread ja.
ROFL ik moet alweer lachen als ik er alleen al aan denk :smiley: :smiley: :smiley:

Originally posted by The Sorcerer
[B]

Dat was een toffe thread ja.
ROFL ik moet alweer lachen als ik er alleen al aan denk :smiley: :smiley: :smiley: [/B]

alleen heb ik die foto’s nooit gezien…snik snik :stuck_out_tongue:

Hehe, Mevrouw Wendy :slight_smile:
Je kan sorteren op views, latest post, etc. Klik maar eens op view Theodor…
En euh; hij is dus black omdat hij ex-freak is :stuck_out_tongue:

Edit:

Headless; voor die foto’s kan je me PMen of mailen, TOT zaterdagnacht 2 uur :slight_smile:

Check PM :stuck_out_tongue:

Haha he PMed me :stuck_out_tongue:
Evenals Rasta :slight_smile: Sja moet toch even de freakers op de hoogte houden wie ze allemaal hebben die fotoos :slight_smile:

Maar euh… …ze is dus ECHT lelijk :slight_smile: Nogmaals met dank aan Dee-Ehn die ze voor mij heb geupped op mijn tijdelijke FTP server :slight_smile:

nou ze was niet super lelijk maar ook niet super knap zeer raar hoofd vond ik maar goed ze is wel letterlijk en figuurlijk genaaid maar haar vriend gaat de bak in voor geloof ik 2 jaar als ik het goed gelezen had

Niet super lelijk ?? ze was zo lelijk als de nacht,
maar goed dat smaken verschillen (anders liepen we allemaal achter de zelfde vrouw aan ;))

hahaha gelukkig maar dat smaken verschillen :slight_smile:
en soort zoekt soort :stuck_out_tongue:

Maar euh; hoezo is die gast de bak in dan? Eigen risico toch die foto’s :stuck_out_tongue: ?

Ja die serie foto’s van wendy heb ik geloof ik nog op mij hdd staan.

Ziet er echt niet uit, kan wel lekker p…pen.

Was die meid uit Eindhoven, werkt nu op de wallen geloof ik.

ik werd er ziek van van da wijf, niet te doen, zo’n lelijk schepsel

Gaan we nou gvd weer over dat monster lullen! Bah man! Meer woorden wil ik er eigenlijk nie over vuil maken! :stuck_out_tongue:

dan gewoon de thread sluiten :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Maar euh; hoezo is die gast de bak in dan? Eigen risico toch die foto’s :stuck_out_tongue: ?

Stalking en schending van haar privacy, geloof ik.

Originally posted by The Sorcerer
[B]

Stalking en schending van haar privacy, geloof ik. [/B]

Zo’n wijf stalken, dan zit er echt wel een steekje bij je los! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Theodor Bullock

Ziet er echt niet uit, kan wel lekker p…pen.

Poepen? Hmmz wil ik niet eens bij zijn :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Poepen? Hmmz wil ik niet eens bij zijn :slight_smile: [/B]

Wat raar zeg! Ze was laatst nog op #cdfreaks en ze vroeg naar jou DN! :wink: hehe! :stuck_out_tongue:

:slight_smile: :smiley: :stuck_out_tongue: LOL:p :smiley: :slight_smile: