Welke sporten beoefenen freaks?

vbimport

De titel zegt het al: Een diepere analyse van het leven van menig freaker.

Ik zal zelf maar het startsein geven (hoe kan het ook anders)

Ikzelf heb een tijd gefitnest, getennist en momenteel loop ik af en toe hard en opdrukken om een beetje in conditie te blijven

Sporten? Daar word je moe van… :wink:

doen we niet aan! (of draaien is eigenlijk af en toe ook wel sporten :))

Mijn rechterhand krijgt goede en regelmatige oefening door het bewegen van de muis naar de reply knop en daarna op submit.

Mijn nek krijgt goede oefening omdat er in deze bibliotheek leuke dames rondlopen die het bekijken waard zijn.

Mijn benen krijgen genoeg beweging door het fietsen naar het station en lopen naar de bushaltes en de kleine tochtjes tussendoor naar de koffiekamer.

Is toch ook allemaal sport :wink:

Tjonge jonge zeg! Is er nou echt niemand die geregeld een echte sport beoefend!?

Ik ga zo’n 3 keer/week naar de sportschool om een beetje te fitnessen en als het hard waait ga ik graag naar het strand om te vliegeren! Is dat ook een sport dan vraag je?! Je hebt wel wedstrijden erin en ik weet nie of iemand wel eens van Kite-Surfing gehoord heeft?! Wat ik wel weet is dat je als het een beetje hard waait dat je dan in 15 minuten bekaf bent en je armen zowat verlamd zijn!!! :smiley: (ik ben nu wat foto’s aan het verzamelen zodat ik die dan online kan gaan zetten op een site-tje! Met allerlei vette jumps enzo!)
Ook vind ik het wel relaxed om te snookeren; wel in het eggie dan hè!!! :wink: Probeer 1x/week te gaan, maar dan wel 3 uurtjes lang ofzo!

:stuck_out_tongue: L8rz…! :stuck_out_tongue:

ja zittend ik krijg anabolen ingespoten :wink: en dus onder het computer groeien mijn spieren :rolleyes:

Originally posted by mac-daddy
ja zittend ik krijg anabolen ingespoten :wink: en dus onder het computer groeien mijn spieren :rolleyes:

Jammer dat jij de “Vader van de Mac’s” bent dus zal door al die Big Macs die spieren van jou gelijk weer omgezet worden in vet! :stuck_out_tongue: hehe!

Ik DEED vroeger nog aan voetbal, totdat een of ander Duits kutwijf mijn hele brommer met mij erbij in de soep reed :frowning:
Knieschijf in 12 stukken enz…weinig voetbal meer daarna :slight_smile:

En fitness en al dat gedoe is gewoon net zoiets als Flippo’s, pokemon en tamogotchi…das gewoon een rage!

zou je denken geen zoon van de mac als ik dat was reed ik rond in een ferrarie nieuwe pc aanschaffen

Originally posted by djrolo
En fitness en al dat gedoe is gewoon net zoiets als Flippo’s, pokemon en tamogotchi…das gewoon een rage!

Flippo’s spaar ik nog steeds hoor, Pokemon heb ik door omstandigheden z’n nek omgedraaid (gebruik search maar is op user Pokemon) :smiley: , me Tamagotchi heb ik geleerd om zichzelf te voeden en zelf te gaan pissen enzo, en als ie wilt spelen doet ie dat ook met zichzelf!

Maar eh, nie alle mensen zijn gaan fitnessen toen de rage begon hoor! Ik doe het al zo’n 4 jaar, dus voor de rage begon! :stuck_out_tongue:

(maar ik blijf rustig hoor, ik vind het echt lullig voor je knie-tje!)

kickboxen!

zegt dat genoeg ?

Originally posted by Wookie me Tamagotchi heb ik geleerd om zichzelf te voeden en zelf te gaan pissen enzo, en als ie wilt spelen doet ie dat ook met zichzelf! [/i] [/B]

LOL :wink:

Originally posted by Mattel007
[B]kickboxen!

zegt dat genoeg ? [/B]

ik ook…

ik sluit me aan bij tax :smiley:
alhoewel… skip dat fietsen maar :slight_smile:

Ik probeer af en toe wat te snowboarden, maar veel breng ik er nog niet van terecht. (30x vallen/uur is wel een minimum :slight_smile:
Gouden Tip: doe steeds handschoenen aan; ik was dat een keertje vergeten en viel toen bijna flauw omdat al m’n bloed naar handen ging zodat die niet zouden bevriezen.

Verder nog af en toe wat gaan lopen voor de conditie.

Ik doe al ongeveer 7 jaar voetbal. Wel leuk alleen net is mijn team opgeheven en nu moet ik naar de senioren en ik ben nog maar 17.

Ey,

Ik ben met mijn 6e begonnen met basketball.
Dat doe k nog steeds en das dus wel lache (doe ik 5 a 6 uur per week).
Dan die muis die om de zoveel tijd verschoven moet worden :wink: van ‘reply’ en ‘submit’.
3 Km. fietsen NAAR school, 3 Km. fietsen van school, cdtjes rondbrengen in Rijnsburg Katwijk en Leiden (das maar eens in de zoveel tijd) dus fietsen doe ik ook vaak.

Zwak hoor dat er zo weinig sporters zijn hier :stuck_out_tongue:

Grtz JP.
‘Knowledge is Power’.

bball natuurlijk :slight_smile:
en als je aftrekken ook een sport kan noemen :smiley: :slight_smile:

kickboxen is ook een rage geworden

Voetbal,voetbal,voetbal…:slight_smile:

En dat allemaal bij een cafeploegje :smiley:

Van Cd’s omdraaien word ik al moe van :):):slight_smile:
Zwijg me van te sporten ! :slight_smile: