Welke radio zender

Naar welke radio zender luisteren jullie

meestal draai ik CD’s maar als ik naar de radio luister is dat 8FM of Decibel. :slight_smile:
Af en toe ook naar radio 1 voor de actualiteiten dus die heb ik dan nu maar gekozen.:wink:

Studio Brussel :slight_smile:

3fm in de auto

colorful radio thuis

chatterbox fm op de pc :slight_smile:

Studio Brussel voor de muziek:bigsmile:
Radio 1 voor het sport

Originally posted by Mr. Belvedere

chatterbox fm op de pc :slight_smile:

gta3 ? :bigsmile:

ik luister niet echt naar de radio. ik word smorgens wakker door 538 en probeer dat rotding dan zo snel mogelijk uit te zetten…
weet nu niet of het een compliment is voor 538 dat ik door hun wordt gewekt. want anderzijds zet ik het zo snel mogelijk uit…:slight_smile:

Uit dit lijstje is Arrow classic rock mijn favoriet. Daarnaast luister ik in de auto meestal Radio Donna of 100.5 (dat is radio Aken). Op de PC heb ik meestal Spinner (Netscape radio) lopen, die is erg fijn aangezen die iets van 120 kanalen met allerhande verschillende smaken heeft…

Maar meestal luister ik MP3 of CD…

uit dit lijstje luister ik het meest naa 538 en af en toe naar 3fm maar het meest toch naar cd’s

enige radiozender die ik wel eens beluister is SkyRadio, en dan alleen nog omdat 'ie altijd op staat op m’n werk… thuis alleen maar CD’s en mp3’s…

mmm, Baja radio en radio Donna staan er helaas niet bij.
Maar die staan altijd op.

radio donna of CD’s

zeker weten 3Fm, en af en toe Donna.

smorgens word ik net als totibs gewekt door 538, in de auto meestal cdtje of 8fm, en als ik weer thuis kom van school meestal mp3, cd of streaming audio…

Yorin fm altijd lache zo vroeg.

studio brussel