Welke processor hebben jullie

de t-bird/athlon roeleert momenteel wel

Originally posted by Da_Taxman
AMD Athlon (niet thunderbird of niet Duron) 700 staat er niet tussen, ik denk dat er nog best wat mensen zullen zijn die die hebben…

Zoals mij :slight_smile: Ik heb voor Thunderbird gekozen… ook al heb ik dat Atlon maar die verlopen elkaar niet veel

AMD is gewoon echt erg goed zo niet beter dan Intel maar die discussie ga ik niet meer aan :wink: Kijk de test in de PC bladen maar na.

Tja heb een Athlon TB aangevinkt want die heb ik ook he… 900Mhz om precies te zijn :smiley:

Ohja, je kunt maar 1x stemmen maar ik nog wat andere compu’s staan…
1x P1-210MMX
1x P1-133
1x AMD k5-90
en over mijn collectie 486’s en lager zal ik maar niet uitweiden :slight_smile:

Maar idd AMD roeleert vet… sneller, goedkoper, beter enz enz… er moet wel heel wat veranderen wil ik nog terug gaan naar Intel…

Ik heb een duron 600@803 fsb 146 en dat loopt zeker ook erg snel alhoewel ik er wel over zit te denken om een athlon 750 te kopen en hem dan naar 1 GHZ te overclocken! AMD RULEZ :slight_smile:

Ik ik heb een kei snelle computer pentium 3 800 asus moeder bord mijn moederbord doet het maar carlo zijne doet het wel maar nie te goei

cyberke
leerst eerst ne keer fatsoenlijk typen
want er zitten wel wat Voutjes in

checkt anders uwe zin maar eens
en oe zou het komen dat mijn moederbord nie goe is
ik kan alles wat ik wil met deze pc
wa moede nog meer hebben ?

ahja een goei lief

voor mij een thunderbird 900…
en die loopt heerlijk…
AMD rulez…

P III 500 (met de chip ID uitgeschakeld)
1,5 jr oud en nou weer vullesbak rijp :frowning:

een AMD k62 500
en een PIII 650 @ 866.

Binnenkort een AMD thunderbird …
Welke ?? ik weet het nog niet 1000 of 1200
Ik ben nog aan het dubben

mzzl meDJ

P3 1000@1142 (kmag er niet van klagen)
P2 233 (laptop)
P1 166

nu nog een 200mmx maar vanaf volgende week een fijn duron syteempje (800mhz, 384mb, 65gb, gforce2mx, 19", …)

Mastakilla: ergens past die Duron 800 niet zo goed in je config thuis (de rest best wel high performance spul muv je cpu)…

Als ik jou was zou ik liever een TB 800 of hoger kopen, dat is net een paar tientjes duurder en je hebt er veeel meer aan!

Ben sinds kort in het bezit van een GigaHertz Tbird! En ben daar zeer content over! :slight_smile:
Ben vandaag de hele dag naar een LANparty geweest en dat ding heeft de hele dag zonder probs op 1150mhz gedraait (11,5x100)! Zonder heet te worden!!! (53graden)

Originally posted by Dee-ehn
[B]Mastakilla: ergens past die Duron 800 niet zo goed in je config thuis (de rest best wel high performance spul muv je cpu)…

Als ik jou was zou ik liever een TB 800 of hoger kopen, dat is net een paar tientjes duurder en je hebt er veeel meer aan! [/B]

ik was het woordje ‘week’ dus vergeten…

ik heb nu dus nog een supertrage p200mmx en vanaf volgende een nieuwe scheurbak

ps: ik ga die duron 800 trouwens nog wel op 7.5x133mhz proberen te krijgen (ik heb niet voor niets die kt133a)

Tja die Duron is tegenover die P1 een snelle bak ja, daar kan ik je geen ongelijk in geven… maar toch zou ik dan nog voor de athlon gaan… de extra prestaties zijn het beetje verschil in kostprijs zekers waard!

tja mijn amdk6-lll op 450 gaat ook al weer een tijdje mee, maar loopt nog steeds wel goed
(oke als ik een dvd wil rippen en omgooien moet ik 'm 'sochtends aanzetten en dan is tie 's avonds wel eens klaar, maar door een scsi systeempje kan ik wel schokvrij kijken en op 12 speed branden

Athlon 1000 mhz.
Werkt uitstekend voor me!
En een stuk goedkoper dan die dure pentiums.
Moet wel erbij zeggen dat ik voor mijn vriendin een pentium 500 heb staan. Dat was mijn vorige pc, maar ook daar was ik niet ontevreden over.

Als je maar een processor pakt die samen werkt met je spellings controle… julli :stuck_out_tongue:

waar is die AMD Athlon? Ik heb zelf een Athlon 750, maar niet zo tevreden over. Kan ook liggen aan moederbord dat niet perfect is. Koop voortaan denk ik een intel. Duurder maar geen problemen.

Bij deze AMD Athlon loopt ie wel aardig maar de combi met de videokaart loopt niet perfect.

mzzl…

Originally posted by Dee-ehn
Tja die Duron is tegenover die P1 een snelle bak ja, daar kan ik je geen ongelijk in geven… maar toch zou ik dan nog voor de athlon gaan… de extra prestaties zijn het beetje verschil in kostprijs zekers waard!

ik heb hem via mijn stage bij de groothandel kunnen kopen… :slight_smile:

duron 800: 4000 bef
athlon 1000: 10000 bef (traagste model binnen)

het verschil in prijs is toch nog wel wat en mijn duron die ik hoop op 133mhz te krijgen zal in de meeste gevallen zelfs een beetje sneller zijn dan die 1ghz athlon (100mhz bus)… (behalve 3dsmax ofzo…)

ps: dit zijn prijzen van vorige week wanneer ik het besteld heb, maar dat fucking moederbord (dfi ak75-ec)wil maar niet uitkomen (ik hoop eind van de week…)