Welke processor hebben jullie

Tja kies eentje uit de poll zou ik zeggen, en verklaar ff waarom je die keuze gemaakt hebt

:frowning: hier wordt het tijd voor een nieuwe computer :frowning:
Durf het haast niet te zeggen een p2 233
Waarom die keuze gemaakt, zou het niet weten 2a3 jaar geleden en ging via werk van me pa…

Greetz
Mess

AMD Athlon (niet thunderbird of niet Duron) 700 staat er niet tussen, ik denk dat er nog best wat mensen zullen zijn die die hebben…

dus nu ‘Other’ gekozen

Heb zelluf een AMD Athlon 750, heb in de pol maar Thunderbird gevinkt…

:stuck_out_tongue: Lathieza :stuck_out_tongue:

er staat 2x INTEL Celeron …

/me heeft Intel Celeron 500, maar heb nog andere pcs ook enzo, dus kan die niet erin voten :slight_smile:

Pentium III 450 hier

bijna 2 jaar geleden gekocht…

Om precies te zijn een p3 933 Mhz

Athlon700

AMD WILL TAKE OVER THE WORLD :slight_smile:

een athlon 1gig
en een athlon 900 :smiley:
en ben ik fier op !
die thundervolgels blazen als de beesten :slight_smile:

kheb nu een P3 maar ik denk dat dat een Athlon word :slight_smile:

Athlon 650,en ik ben er vree content van :slight_smile:

InTeL SucKs
AthLoN Roeleert

Originally posted by flash-x
Om precies te zijn een p3 933 Mhz

Heel leuk Flash-X maar die is niet van jou maar je moedertje! :):):):):slight_smile:

Ik heb een P3 600 (copperminetje) hier staan en twee P2 350 systemen… Die P3 is wel van mijn ouders, die P2’s zijn van mij (iemand nog goedkope Socket A mobo’s in de aanbieding? :))

Thunderbird 1gig

Een celeron 700Mhz

athlon 700@900
draait nog altijd erg lekker

Originally posted by Vinny
[B]

Heel leuk Flash-X maar die is niet van jou maar je moedertje! :):):):):slight_smile:

Ik heb een P3 600 (copperminetje) hier staan en twee P2 350 systemen… Die P3 is wel van mijn ouders, die P2’s zijn van mij (iemand nog goedkope Socket A mobo’s in de aanbieding? :)) [/B]

So What het is toch een computer en om helemaal precies te zijn is ie van mijn pappie

Athlon 1000, en ik heb ook maar Thunderbird aangevinkt…

Amd Athlon 1.1 Ghz…en die vliegt !!
Ben er uitermate blij mee

Ik heb ook Pentium 2 450MHZ. Ik heb laatst het intern geheugen een beetje geupdate en hij doet het als een trein :stuck_out_tongue:

INTEL Pentium 3 733mhz en hij doet het nog harstikke goed ook.