Welke printer zal ik kopen?

vbimport

ik wil een nieuwe printer kopen alleen twijfel of ik nu een HP of een Epson moet nemen... aangezien de catridges zo goedkoop zijn 22 piek kleur ! ... een HP printer schijnt heel geruidsloos te zijn hoe zit dit met Epsons ?

ik wil zo n 400 piek ofzoiets uitgeven en ik print foto's en cd covers , labels

en de foto';s moeten super scherp zijn.

(
welke moet ik nu nemen ?

hep laatst een hp p1000 photosmart gekocht voor nog geen 400 gulden en ik moet zeggen de kwaliteit is goed en scherp en hij is inderdaad redelijk stil in ieder geval stiller dan de canon die ik er voor had

altijd al een HP…
alles boven de 710 of pakweg 800 reeks is voldoende

Ik heb nu al een paar jaar een HP 710 en dat ding doet het nog steeds perfect…

Kijk ook hier is ff:

http://nbf.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=35387&highlight=printer

Greetz

Maakt niet uit als er maar HP op staat! :cool:

ahh thnks voor de reply’s !

alleen die catridges van de hp printer zijn zo duur… da vindt ik jammer… en hoe veel foto printjes haal je nou uit 1 zo n catridge?

k denk dat ik de hp 940c ga kopen is erug goedkoop en k weet dat er nieuwere types bestaan 959c 980c enz enz alleen die printen toch alleen sneller kwaliteit is zelfde volgens mij ? en zo n haast heb ik nou toch ook weer niet duss hp940c is wel snel zat toch ?

greetzzz,

crackerw

Je ken cartridges ook zelf vullen dat is stukken goedkoper!

Laat je niet gek maken en neem gewoon een EPSON . Ik heb nooit anders gehad. Op dit moment heb ik een C 60 en die doet het prima. Als je het goede papier gebruikt is er geen andere printer die aan een EPSON kan tippen. Wees slim koop een echte.:slight_smile:

Originally posted by crackerrw

alleen die catridges van de hp printer zijn zo duur… da vindt ik jammer… en hoe veel foto printjes haal je nou uit 1 zo n catridge?

'K heb eens een test gelezen over vele merken printers en de uitslag daarvan was: Dat de cardridges van HP wel duurder waren, maar je zou er veel langer mee doen. Dus uiteindelijk zou je met een HP cardridge het beste uit zijn! (heb de test niet zelf uitgevoerd overigens.)
En zo duur zijn die HP’s nou ook weer nie. Me ma heb een 840c en dat ding doet z’n werk prima. Kost, als je ff zoekt, zo’n 225,- tot 250,-! En het mooie is dan dat je er 2 cardridges bij krijgt. Dus das 90+85 (dat kosten die orig cardridges ongeveer tegenwoordig) = 175,-! Dat betekent dus eigenlijk dat de printer maar 50,- kost! Slaat nergens op idd! Maar de fabrikanten verdienen ook het meest aan de inkt! (gelukkig lopen auto’s niet op die inkt… pff! ;))

Originally posted by Wookie

'K heb eens een test gelezen over vele merken printers en de uitslag daarvan was: Dat de cardridges van HP wel duurder waren, maar je zou er veel langer mee doen. Dus uiteindelijk zou je met een HP cardridge het beste uit zijn! (heb de test niet zelf uitgevoerd overigens.)
En zo duur zijn die HP’s nou ook weer nie. Me ma heb een 840c en dat ding doet z’n werk prima. Kost, als je ff zoekt, zo’n 225,- tot 250,-! En het mooie is dan dat je er 2 cardridges bij krijgt. Dus das 90+85 (dat kosten die orig cardridges ongeveer tegenwoordig) = 175,-! Dat betekent dus eigenlijk dat de printer maar 50,- kost! Slaat nergens op idd! Maar de fabrikanten verdienen ook het meest aan de inkt! (gelukkig lopen auto’s niet op die inkt… pff! ;))

Je vergeet 1 ding: bij goedkopere HP printers (en daar hoort oa de 840C bij) wordt maar een half gevulde cartridge geleverd.

Voor degene die geintresseerd zijn: deze week zijn de C1823D’s van HP (kleurcartridge voor veel HP printers) bij Handyman in de aanbieding voor 8 tientjes…

Gewoon een HP kopen.
We hadden hier eerst een hp en die cadtridge ging enorm lang mee. Daarna een epson gekocht en die cadtrigdes waren steeds binnen de kortste keren leeg. toen maar gauw weer overgestapt op HP

ah thnks for the info allemaal :slight_smile:

ik had van iemand gehoort dat de catridges van hp op de zwate markt in beverwijk 55 piek kost… maar ik kom daar bijna nooit dus ik weet t niet. weet iemand anders of dit waar is ?

ik denk dat ik maar een hp en een epson koop want ik kan niet kiezen :confused: , kan ik tegelijk printen hehe:) en ik kan ook zelf ff vergelijken welke nou beter is… alleen welke hp printer is nou in vergelijken met epson hetzelfde qkwa kwaliteit en snelheid enzo
ik koop de hp940c en welke epson moet ik dan kopen ?

greetzzz,

crackerw

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Je vergeet 1 ding: bij goedkopere HP printers (en daar hoort oa de 840C bij) wordt maar een half gevulde cartridge geleverd.[/B]

Klopt, zit 25ml bij terwijl normaal 40ml is! :wink:
Maar als je kijkt dat die HP’s minder verbruiken, dan scheelt dat toch knaken. (altijd leuk! :p)

De Epson Stylus Photo printers komen vaak als (bijna de) beste uit de bus!

Originally posted by bighousie
De Epson Stylus Photo printers komen vaak als (bijna de) beste uit de bus!
Heb zelf een al wat oudere (Photo 750), ben er zeer tevreden over. Gebruik Color Jet cartridges, op de PC-Discount te koop voor f. 50,- a f. 60,- voor 2xkleur + 2xzwart !

Laat je niet foppen door meneer hp neem gewoon een epson.