Welke PDA kiezen?

Kiezen…

Ik twijfel nog tussen de Asus Mypal620 (zonder wi-fi maar erg snel, rond 299euro), Dell Axim x3i (met wi-fi, 399euro), Toshiba E800(eeeeerg goed, heeft alles, voIP en Wi-fi maar nog te duur 550euro)

Ik zoek iets om draadloos te internetten of iets zonder wi-fi maar met Compact flash waar ik een wi-fi kaarje kan insteken.

'k heb niet zoveel ervaring met die dingen.

Mijn vader heeft er 1tje van Compaq en die blijkt erg goed te bevallen (ook bij de rest van zijn collega’s).

Maar als je mobiel wil internetten via wifi is het toch veel handiger om een Laptop te hebben?

of is dat te groot?

Tax had daar een topic over in Engelstalig forum.
Ik denk als je zoekt op iPAQ dat je er wel komt…wellicht heb je daar nog iets aan (met verwijzingen naar reviews etc)

Originally posted by Smart@$$
Tax had daar een topic over in Engelstalig forum.
Ik denk als je zoekt op iPAQ dat je er wel komt…wellicht heb je daar nog iets aan (met verwijzingen naar reviews etc)

http://club.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=76552&highlight=ipaq

Originally posted by Murphy23x
[B]'k heb niet zoveel ervaring met die dingen.

Mijn vader heeft er 1tje van Compaq en die blijkt erg goed te bevallen (ook bij de rest van zijn collega’s).

Maar als je mobiel wil internetten via wifi is het toch veel handiger om een Laptop te hebben?

of is dat te groot? [/B]

Neen het is niet echt om te internetten maar om mijn mails te bekijken bv. Er zijn toch 4 verdiepingen en als ik al die trappen moet oplopen om 1 mail te bekijken die achteraf spam blijkt te zijn. Dat is echt vreselijke tijd- en energieverspilling :slight_smile:

Mja dat kan je idd wel goed doen met zo’n ding.
Maar het schrijven van een mailtje en/of surfen is een ramp op zoiets.

Is het niet te overwegen een 2e hands laptop te kopen en daar een WIFI kaartje in te gooien?

Lijkt me persoonlijk veel handiger.