Welke Nederlanders checken dit forum nog?

[QUOTE=jpschadde;2631295]Wanneer meeten we belvedere, domi, taxman en de rest :P?[/QUOTE] Ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, maar we zullen zien.

:disagree:Nope… = vergane glorie :iagree:

Ik ook, maar veel te weinig helaas. Ben erg druk met mijn eigen website en werk hard. Maar we leven nog en ik zal proberen wat vaker langs te komen. Blij verrast dat DoMiN8ToR weer terug is, erg leuk wordt alles toch nog weer als vanouds.

Grtz to all, Robert. :wink:

It’s been a looooong time ago lol

Hmmz…
Leuk die oude handtekening

Wookie nog aanwezig?

ik check nooit :slight_smile: :slight_smile:

ik kijk af en toe
zonder intelogen

Ik herinner me zowaar m’n paswoord nog :"). Moet ondertussen een jaar of 4-5 geleden zijn; ideaal moment om deze thread ook nog eens op te graven :stuck_out_tongue:

Het is wel jammer dat er niet meer mensen actief zijn, maar wel leuk als jullie af en toe iets laten horen.

Het gaat eigenlijk beter dan ooit met de site, maar dat gaan vooral om het nieuws. Hier is een hele kleine selectie van sites die ons recent genoemd hebben, en als je gaat zoeken zul je zien dat we op honderden sites worden genoemd. Dit was voorheen eigenlijk bijna nooit.

http://news.yahoo.com/leak-reveals-key-nexus-8-details-180620420.html

Helaas blijft het forum achter, ik hoop hier later de focus op te leggen, de focus op de voorpagina is zeker succesvol geweest.

Ik ben slechts 2 jaar terug, en er was een hele hoop te fixen, en stapje voor stapje gaat het beter. Terugkomende leden maken het natuurlijk altijd leuker :wink: Maar ik snap dat momenteel de focus onduidelijk is en we weinig nieuwe dingen hebben die het op dit moment oninteressant maken, behalve als een hoop van je online vrienden hier uithangen en nog interesse hebt in CD, DVD, Blu-ray, HDD en SSDs.

wat is dit…>

lol