Welke Nederlanders checken dit forum nog?

[QUOTE=Mr. Belvedere;2428592]Tsja, ook kleine nerds worden groot (en krijgen dan weer nog kleinere nerdjes) :)[/QUOTE]

Als je’t over jezelf en kinderen hebt: proficiat dan! :slight_smile:
Daar ben ik nog là ng niet aan toe :stuck_out_tongue:

Niet zo vaak meer!

Bijna nooit. Maar als ik hier langs kom dan spring ik meteen in de nostalgie stand. Binnenkort maar weer eens m’n cdfreaks T-shirt aantrekken ;-)!

Re: Welke Nederlanders checken dit forum nog?

Ik, maar ik ben hier voor het eerst. Ik heb nog geen passend antwoord, zit hier duidelijk voor Jan Joker, wil alleen maar uitzoeken wat kleurenprints kosten die ik met mijn Canon i950 maak.

Open deur: één-tweetje: Oftewel waar zou ik beter kunnen neuzen?

Ik af en toe voor de gein :slight_smile:
P.S. What the fuck is Myce?!?!

[QUOTE=TheDuke;2466280]Ik af en toe voor de gein :slight_smile:
P.S. What the fuck is Myce?!?![/QUOTE]

Dukey!
Are you man or are you MyCE? :wink:

Ik kwam nog eens langs om te kijken hoe het hier zat met de Oranje-gekte. Valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hup Holland Hup. :slight_smile:

Ik word toch wat nostalgisch van hier nog eens rond te hangen. Waren leuke tijden!

Hup Holland Hup?

“LAAT DE LEEUW NIET IN Z’N HEMPIEEEEE STAAN”

[QUOTE=jpschadde;2530272]Hup Holland Hup?

“LAAT DE LEEUW NIET IN Z’N HEMPIEEEEE STAAN”[/QUOTE]

Eeej, leef je ook nog? :bigsmile:

Nee :slight_smile:
:disagree:

[QUOTE=jpschadde;2530336]Nee :slight_smile:
:disagree:[/QUOTE]

Nee? Dat moet dit een “instant message from beyond” zijn :P.

Weer een primeur erbij…:bow:

Kom hier bijna nooit meer. :o

Ook de engelstalige forums bezoek ik bijna nooit meer sinds het myce is geworden, klinkt stom maar dat hele myce gedoe doet me helemaal niks, de binding/het gevoel heb ik niet met myce :disagree: zoals ik dat wel had met cdfreaks. :iagree:

En nu? :wink:

Praktisch niemand

En nu?

Nou ik kom hier (bijna) nooit meer sinds het MYCE heet. :disagree:
Cdfreaks blijft het voor mij. :iagree:

Het is dat ik een email kreeg dat iemand gereageerd had in deze thread anders had het nog maanden (jaren?) kunnen duren voordat ik weer naar deze site was gekomen. :o

Ik kom hier nog dagelijks. In m’n dromen tenminste. Terug naar the good old days ;-).

:clap:

Ik zag je al iets plaatsen op Twitter :wink:

Haha zit jij #cdfreaks in de gaten te houden online :-)?

Inderdaad: https://twitter.com/#!/jpschadde/status/192299051633479681

Als ik socialmediapresentaties geef zit er vaak nog wel een slide in met mn userprofile op cdfreaks. Hoe spreek je myce uit eigenlijk? maai sie ie of gewoon maais :-)? En domin8tor, baas:cop:, how you doin’?

Maai, Zie ie, maar ik doe eigenlijk altijd Maais, en ik denk dat we nog wel vervangen waar het voor staat (nu voor My Consumer Electronics).

Ik ben sinds weken weer terug. Had het verkocht aan een mede eigenaar, maar nu weer teruggekocht :wink: En jij geeft socialmedia presentaties, hoe hip! Wat zou je beste tip voor mij zijn? :wink:

Haha, “huur mij in” is een prima oplossing.

Well, je zag mijn tweet, dus je monitort vast al iets op twitter. Geen idee wat je met maai zie ie precies nog wilt doen, dus it depends. Ik vind facebook voor blogs e.d. altijd wel goed om ee nselectie van je artikelen op te publishen en twitter meer voor inspiratie en het laten delen door je ambassadeurs.

Maar goed, allemaal belangrijke zaken die je beter onder het genot van bier kunt bespreken met de ouwe forumhelden ;-). Wanneer meeten we belvedere, domi, taxman en de rest :P?