Welke Nederlanders checken dit forum nog?

vbimport

Laat je horen! Het zou leuk zijn om het forum weer een beetje nieuw leven in te blazen, maar dan hebben we wel jullie hulp nodig natuurlijk! :flower:

Ik check het regelmatig… en gebruik het ook.

grtz Dúnedain

/me

/2

Mr. Belvedere… /2

Het zou wel heel raar staan als jullie het niet zouden checken lijkt me… :confused::cool::smiley:

mzzl Dúnedain

hier ook, helaas te weinig

ik kom ook nog geregeld langs

Goed om te zien :slight_smile: Misschien maar weer eens wat Nederlandstalige threads starten!

Ik passeer hier ook nog regelmatig.
Nog even en ik ben hier 10jaar lid :clap:

Al 10 jaar… dat record ga ik voorlopig nog niet verbreken ;).

Maarre ik check het forum af en dan nog wel eens. Maar meestal is dat meer uit nieuwschierigheid. Mijn hoogtijdagen met betrekking tot het posten zijn al weer een tijd geleden.

Maar volgens mij is de nederlandse community vrij klein geworden op deze website. Ik zie nl weinig posts meer van oudgedienden zoals Dee-ehn, Mr. Belvedere, dansmug, Murphy 23x en G@M3FR3@K. Dat waren indertijd toch echte die-hards zeg maar.

Ach en of het uitmaakt; cdfreaks is veel internationaler geworden en ik denk dat het uiteindelijk ook wel een logisch gevolg is.

gr

Niet zo vaak meer! :wink:

/me is geen Nederlander, maar checkt hier ook nog af en toe :wink:

Een belg ook goed?

Tering ben weer eens verdwaald en merk dat mijn profiel nog actief is hier!

Wanneer gaan we weer een lan-party doen? :stuck_out_tongue:
Wat een afknapper was dat zeg, iedereen ging slapen ipv die-hard door gamen een nachtje.

Ha goeye!

Zo af en toe eens…

Anyway… af en toe aan een dood paard trekken is best lekker…!

En de belgskens dan ???
Ik vind het alleen jammer dat cd freaks.com engelstalig is en juist in het forum kan men in het nederlands je weg vinden.
Voor iemand die de engelse taal niet zo machtig is , vind ik dit wel jammer;voor mij mag het gerust in zijn geheel nederlandstalig worden .
Het is een van de redenen waarom ik hier zo weinig kom.
Telkens er een e-mailtje binnenkomt ga ik eens kijken maar voor de rest doe ik geen moeite om het (forum) zelf te bezoeken.

Zelden of nooit spijtig genoeg.
Tijdgebrek en check gewoonlijk enkel Engelstalig deel (zoals de meeste).
Zal van d’occasie gebruik maken om hier eens iets te posten, (niet da 'k veel response verwacht maar toch eens 't proberen waard! :slight_smile:

Groetjes!

Zo, maar weer even aan het paard trekken…

[QUOTE=theunbeatable;2175174]Maar volgens mij is de nederlandse community vrij klein geworden op deze website. Ik zie nl weinig posts meer van oudgedienden zoals Dee-ehn, Mr. Belvedere, dansmug, Murphy 23x en G@M3FR3@K. Dat waren indertijd toch echte die-hards zeg maar.[/QUOTE] Tsja, ook kleine nerds worden groot (en krijgen dan weer nog kleinere nerdjes) :slight_smile: