Welke minidisc kan ik het beste kopen

vbimport

welke minidisc kan ik het beste kopen en wat voor mogelijkheden moeten er voor een goeie minidisc er op ziteen want ik wil er een gaan kopen maar weet nog niet welke

mzzl frankisBACK

Ok, 2 vragen
-wat wil je besteden
-wil je een deck of een portable

als je dat weet praten we verder

Greeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

het gaat om een protable minidisk speler en moet tuseen de 500 a 700 gulden kosten

mzzl frankisBACK

het gaat om een protable minidisk speler en moet tuseen de 500 a 700 gulden kosten

mzzl frankisBACK

Koop een Sony portable. Heb er zelf een, en die die dingen zijn echt goed. Koop er wel eentje met opnamemogelijkheid, zoveel meer kost dat niet, en voor de afmetingen hoef je het ook niet te laten.

Kijk maar 's bij Sony op de homepage.

Ave…
PGN/iNERTiA

Ik sluit me volledig bij euh PGNenzenz aan… Ik heb zelf ook een portable MD van Sony, altijd goed bevallen, ondertussentijd alweer 3 jaartjes oud… met opnamefunctie en alles. Puik ding! Behalve Sony kan ik je ook nog een Sharp aanraden, deze doen het ook goed.
Aiwa is trouwens klote. Niet kopen… als je er kwaad heen kijkt dan valen ze uitelkaar en MD’s lezen schijnt moeilijk te zijn!

Greeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

inderdaad, gewoon SONY of SHARP…sharp is groter en oordopjes zijn verrot…dus SONY eigenlijk wel.

Ik heb een Aiwa FS-65. Werkt ook uitstekend, met goede oordoppen en afstandbedieninkje.

SONY,no thanx
Ik heb er een gehad en die kleredingen hebben geen volume.De opnameknop vind ik ook niks.Zelf heb ik een SHARP en perfectomundo,ook aangesloten op een stereoset.