Welke handheld pc zouden jullie kopen====>

vbimport

ik had een vraagje ik ga van de zomer naar singapore op vakantie en ik wil graag een handhelp pc kopen of een pda weten jullie welke heel goed is of moet ik nog ff wachten!!!

ik zou graag wel met windows CE werken en ik wil weten wat de flash cards kosten!!!

Perfecte samenstelling prijs/kwaliteit
Ik heb zonet een nieuwe te snelle PC:
Athlon K7 650Mhz !!!
ASUS KX 133 mainboard !!!
128 SDRAM
30 GB HD
Geforce DDR 32 MB Elsa Erazor X2 !!!
DVD 10

het ASUS KX 133 moederbord is beslist het beste,het is juist op de markt en de Athlon 650 is supersnel en als je een betere (Mhz) wilt moet je overdreven veel opleggen!
En De Elsa Erazor Geforce DDR 32 MB
is ook beslist de beste 3D card dat er is
wie dit ontkent kent niets maar ook niets van computers !!!
En dat meen ik

ja maar ik bedoel eigenlijk een PDA geen gewone pc!!! weet je wel die dingen die alleen uit een display bestaan!!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>wie dit ontkent kent niets maar ook niets van computers !!!
En dat meen ik<HR></BLOCKQUOTE>

lache hhahahha

hehhehehehe…

Leuk antwoord Smoothbball…

Alleen voortaan beter opletten voordat je een hele config. gaat opnoemen…

Het ging niet om gewone desktop pc’s maar om handheld ==> zie topic!

Greets

Oh ja, drcrash,

Als ik jou was zou ik toch voor een palm gaan…

Meer info op:
www.palm.com

Hier op mijn werk heerst een heftige concurentie strijd tussen de palm en de psion gebruikers. de palm is lekker klein en licht maar de psion heeft meer mogelijk heden
zeker binnen kort met bluetooth. handig met een ericson GSM.

ik zat zelf te denken aan een casiopedia van casio ik weet niet of jullie die kennen maar die schijnt ook wel knetter te zijn!!!

nog een vraagje hoe duur zijn flash geheugens ongeveer!!! ik wil er dan ongeveer 30mb bij maar ik heb me god geen idee hoeveel dat dan gaat kosten!!!

Sorry maar ik ken dat woord niet dus ik dacht dat het een gewone PC was bedoelt
sorry maar hetgene dat ik opgeschreven had was zeker waar!