Welke Freakers rook wel eens een blowtje?

vbimport

Zelf mag ik graag genieten van een Nederwietje. Zijn er meer Freakers of ben ik weer de enige die het doet en/of durft toe te geven…en wat zijn de ervaringen met stoned internetten?

PS: Drugs zijn natuurlijk nooit goed voor je! Maar het is zo verdomde lekker… :wink:

/me absoluut NIET NOOIT NEVER!!!

Redenen:

• woon in dorp, daar doet niemand dat, gewoon lekker een pilse pakken is stuk beter!
  • bij wiet denk ik altijd gelijk aan marokkanen (sorry)

Ik ook niet sorry had graag willen sharen in deze thread maar ja

haha marokanen :slight_smile:

ja ik wel eens soms dan :slight_smile:

Ehm, djrolo… één pilsje is goed voor je, maar daar blijft het vast niet bij. En bier stukken beter dan wiet? Dat weet ik zonet nog niet… :wink:

Nope ik geen drugs. Moet nog met mn 1e pilsje beginnen. Als het goed is krijg ik um binnenkort als verlaat verjaardagskadeau. Maar dat is nog afwachten.

Ik heb het een tijd lang gedaan maar ben daar flink van geschrokken op een avond. Veel drank en wiet gerookt en kreeg toen hartkloppingen. Dat is nu 3 jaar geleden en sindsdien geen druppel meer gedronken en gerookt…

Niet gevaarlijk maar de schrik zat er toen bij mij goed in. Ik heb er een week last van gehad…

Greets!

Drug is top !! Vooral de wiet van Roccade (k2) helemaal toppie het is zo relaxed :eek: voor een lage prijg inplaats van drank je betaal je je helemaal scheel en kots je het er toch weer uit voor 50,- ben je al klaar met wiet en het komt er ook niet uit !!! HET IS GEWOON EEN HELE ANDERE wereld… top… ben zelf 16 jaar en heb geen ervaring met wiet achter de computer maar wel om steened op school te zitten…

Atjowz. :slight_smile: :slight_smile: :eek: :eek:

ik zeg ook altijd maar : een Joint in de morgen is een dag zonder zorgen… :wink:

k2 is goed spul jah :slight_smile:

Ik heb geen wiet nodig. Ben van nature al relaxed genoeg ;).

Ik rook GEEN wiet… ik heb lang geleden eens gezegd dat ik het altijd nog wel eens wilde proberen. Nou dat heb ik nooit gedaan en als ik het zou doen dan zou mijn vriendin terecht zeer kwaad op me worden. Dus doe ik het ook niet. Vind ik ook niet erg…

Ik heb er ook geen behoefte aan om eerlijk te zijn… de wereld van de wiet-rokers bevalt me niet zo eerlijk gezegd…

Ohja, ik wel gerookt maar om verscheidene redenen ben ik daarmee gekapt…

mmmmmmm
staat me hieru nie aan hehehe
wiet is dus geen drugs he
niet verwarren he mensen
wiet is heus niet slecht hoor
dat is niet eens softdrugs vind ik

ik doe er enkel aan mee als het gratis en for free is van vrienden natuurlijk :slight_smile:
zelf zou ik er geen geld aan geven hoor :wink:

Vroeger welis gedaan, nu geen zin meer in! :wink:

btw, is “AbSolUtE FreAk” soms iemand die hier al langer komt maar gewoon nie wil dat wij weten dat hij die zooi smoked?! haha! :stuck_out_tongue:

nope…nog nooit gedaan en ook niet (meer) van plan…

Grote kans Wookie… lijkt me wel eigenlijk…

Wat heeft hij te vrezen eigenlijk?

ik doe het wel es maar niet vaak ofzo alleen als ik uitga soms en ik haal ook nooit dus als vrienden het niet bij hebben dan rook ik het ook niet.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Grote kans Wookie… lijkt me wel eigenlijk…

Wat heeft hij te vrezen eigenlijk? [/B]

Vertel jij het me maar wat je te verliezen hebt DN!! hehe! :stuck_out_tongue:

Het grootste gedeelte van mijn leven blow ik weed of hasj. Puur in een pijpje dus zonder tabak. Ook ik heb in het verleden wel een zgn hartkloppingen gehad en nerveuze gedachtes maar dit komt waarschijnlijk doordat je al gestresst of angstig was. Blowen doe ik alleen 's avonds puur voor het lekkere en ontspanning. Ik blow dus niet als ik nog iets ‘belangrijks’ moet doen. Ik zou niet blowen op school of werk want je reactie snelheid gaat toch wel ietsje omlaag vind ik. B.v met leren of rekenen daar moet je gewoon scherp bij blijven dacht ik zo. Ik vind sofdrugs zelf velen malen minder gevaarlijk als alcohol. Harddrugs is niks voor mij - daar raak je aan verslaafd en ga je aan kapot ! Blowen moet je gewoon niet overdrijven, je zit toch ook niet met een flesje bier in de schoolbank of achter de balie op het postkantoor ?

sjonge…sjonge…

Jullie wonen in Nederland,of toch het grote deel.

En jullie drinken liever dan te roken?

Ik zit hier in een land waar coke vastkrijgen gemakkelijker en zelfs goedkoper is dan wiet.

Godverdomme nog aan toe.Indien iemand mij 50 gram Colombia REd kan sturen of Kashmir,zal hem het gewicht betalen in warez.

Ave!