Welke Freakers hebben met MKZ te maken?

vbimport

Wie van de freakers heeft last van/is betrokken bij de mkz crisis?

Ikzelf kon van het weekend niet meer over de Posbank (bij arnhem) scheuren :frowning:

Ik heb nu nog niet met MKZ te maken, maar ik denk dat dat niet lang meer gaat duren aangezien er hier in de buurt (Twente !!!) 2 verdachte bedrijven zijn. Ik hoop alleen dat deze tragedie mijn gemeente niet zal treffen omdat ik nogal veel met boeren zoons en dochters :eek: te maken heb

het circuleert hier in de omgeving

Er was laatst geen melk meer! Bah! I love milk! :stuck_out_tongue:

Originally posted by jojk
[B]Wie van de freakers heeft last van/is betrokken bij de mkz crisis?

Ikzelf kon van het weekend niet meer over de Posbank (bij arnhem) scheuren :frowning: [/B]

• mijn halve familie is boer, dus das 1 grote crisis
  • de tl/cb dvd’s zijn later door MKZ :frowning: (dus inkomstenderving:()
  • files bij de grens NL-BE, waar ik dus langs moet paar keer per week :frowning:

al met al dus zwaar klote !! :frowning:

Persoonlijk heb ik er niet veel mee te maken (behalve wat afgezette natuurgebieden enzow) maar bij mijn vriendin thuis is het erger… daar staan overal borden langs de weg als er afgezet moet worden… ook de boeren hier zitten nogal met de probs ja

Ik vind deze ziekte best wel zuigen eigenlijk…! :frowning:

Originally posted by Dee-ehn
…afgezette natuurgebieden … bij mijn vriendin thuis… afgezet … best wel zuigen eigenlijk…! :frowning:

Waar hebbie het nou weer over!?! Hehe! :wink:

LOL Wookie alhoewel je alles ff op zijn kop zet moet ik zeggen dat het egg een lollige reactie is :smiley:

wel een beetje offtopic he :wink:

MKZ?? Ik heb al jaren last van MKZ. Mijn Kleine Zusje ;). Neeee!! Mijn zusje maakt me af als ze dit zou lezen. Mijn zusje is cool. Schat van een meid.

hehehehe :smiley:

Heb zelf een minivarken… al die maar niets krijgt :frowning:

(btw, valt je het niet op dat tax weg is nu er MKZ heerst? Onder gedoken…:wink:

Ik hoop toch niet dat mijn spaarvarken geruimd moet worden nee hoor grapje nee ken hier ook wel wat mensen die als de dood zijn voor het MKZ virus ik kan zeggen ik leef met jullie mee boeren

Edje_007

p.s

wat vinden de freakers van het vacinatie beleid in nederland ???

persoonlijk vind ik allebeesten inenten en de regering moet zijn smoel houden over de economie laat ze eerst maar eens wat aan die vervelende NS doen :frowning:

Originally posted by jojk
[B]Wie van de freakers heeft last van/is betrokken bij de mkz crisis?

Ikzelf kon van het weekend niet meer over de Posbank (bij arnhem) scheuren :frowning: [/B]

Heb er nietzo last, allen kon ik het bos ook niet in om te mountainbiken!
Ach ja dat is niet zo erg dan wat die boeren meemaken!!

Greetz
Mess

Kheb hier wel z’on verkeersbord van MKZ liggen
Heb je er dan ook wat mee te maken? :wink:
ivm mond- en klauw zeer is reacreatiegebied ******** afgesloten ofzo :smiley:

MKZ volg A2

Eh…

nou ik heb last van schuim op mijn mond en last van mijn hand geld dat ook :slight_smile:

Norton moet ook een nieuwe virusscanner maken :wink:

Nah hiero in Haarlem is niets ontdekt. Behalve dan idd Mijn Kleine Zusje maar daar is ook geen virusscanner tegen opgewassen.
Anyway als ze nou alle beesten in GB hadden afgemaakt was het nu niet op het vasteland… maar die mensen hebben natuurlijk evenveel gevoel voor hun beesten dan wij dus dat zal toch niet gegaan zijn.

Dus mijn oplossing: Schrijf een brief naar Norton ipv naar de minister en vraag ze of ze een nieuwe MKZ virusscanner willen maken.

greetz

ik woon nogal in een boerenachtig gebied…
dus hier merk je het best wel dat de boeren
bang zijn dat het ook hier zal uitbreken…
verder hebben wij 2 kleine geiten en aangezien
we 20 meter van een boer afwonen is de kans
groot dat als daar MKZ uitbreekt onze geiten
ook geruimd moeten worden :frowning:

Gewoon onderduiken met die geiten… (indien ze gezond zijn)… 2 geiten kun je wel verbergen he?

Maarja in het zuiden is (nog)nix aan de hand en ik denk ook niet dat het komt met het vervoersverbod enzow…
Alles (of bijna alles?) wat in het zuiden afgesloten is is op vrijwillige basis gebeurd dussuh… daar zou ik me niet zo druk over maken (afgelopen vrijdag is alles weer opengegooid overigens)…

Originally posted by Jamalski
[B]MKZ?? Ik heb al jaren last van MKZ. Mijn Kleine Zusje ;). Neeee!! Mijn zusje maakt me af als ze dit zou lezen. Mijn zusje is cool. Schat van een meid.

hehehehe :smiley: [/B]

Muwhahahahaha!!!
Is een goeie heb ik hier ookal zo’n 13 jaar last van…:smiley:

Greetz
Mess

míjn koei graast gewoon door…