Welke CD writer onderstuunt CloneCD goed?

vbimport

Ik heb nu een HP CD writer plus 7500
dus een 2/2/24speed
maar bij het loaden van een image zegt de PC:
CloneCD is niet compatibel met de CD writer
dus is er een update voor mijn CD writer of zo??? Maar ik ben ook van plan om een nieuwe CD writer te kopen maar welke moet ik nemen?
ik had gedacht aan een plextor want dat zijn de besten maar iemand zei dat de nieuwe 8 burn/4 reburn/32 read speed van plextor IDE
CloneCD niet meer onderstuunt.
Enkel de 8 burn/32 read speed
of dan de lagere versie 4/4/32 speed plextor
is dat waar
AUB geef me wat meer info over goede CD writers die CloneCD zeeeeer goed ondersteunen
of hoe kun je zien of CloneCD de writer ondersteunt ik bedoel dan wel zonder het te testen dus aan een optie of zo
Een maat had gezegt dat als je writer de RAW onderstuunt dat CloneCD dan niet gaat werken

http://www.elby.de/

de homepage van clonecd staat een page van Hardware Requirements hier kan je zien of jou cd-writer ondersteund wordt.

een advies zoek je een plextor 820,no problems great stuff.

Koop een Plextor PX-R412C, tenminste als je nog aan een kan komen…

Dat is zeg maar bezwel de allerbeste die er zo’n beetje is in combinatie met CloneCD…

maar ja, je moet maar ff kijken in die lijst die bij CloneCD zit, wat er compatible is. Je moet zorgen dat ie alles kan, behalve simulate writing, dat is niet per se nodig…

Oke? OKE!

L8rz!

Koop een plextor

Greetz Madmax

koop een plextor 12/12/40

Ik denk dat TNT_NEO 12x/4x/32x bedoelt.
Koop u dat niet want ik heb zo een en die werkt nog niet. Dat zal maar voor binnen een maand of zo zijn.

ja ik zou graag een plextor 12/4/32 kopen maar die is niet compatibel met CloneCD denk ik dus da is dan niet goed meer

Philips 3610 all the way baby!
Greetz…

de plextor 32x8x4 wordt niet ondersteunt,de 20x8 wel,ik heb ze allebei in mijn computer zitten,de laatste vindt ik de beste van alle recorders.

zoals reeds eerder gemeld gewoon een plex 820

Ja HELP ik weet het de 820 is goed
maar kan die re writen???

neen spijtig genoeg niet,daarvoor bezig ik de plex 8220.maar deze is niet ondersteund door clone cd.
sorry

Koop een sony crx140!!

De HP 9110 doet het ook goed met clonecd

Greetings:

IceCOOL