Welke case

Kheb een paar nieuwe onderdelen gekocht om mijn pc te upgraden.
nl. p4 2.0, Abit TH7 raid, 1024 Rdram en een asus geforce deluxe Ti500.

Momenteel zit ik met een gewone maxitower met 1dvd, 1scsi cd, 2scsi writers en 1 IDE writer.

Nu zou ik graag ook een nieuwe case kopen omdat ik hem beu ben.

Weet er soms niemand een winkel (site) in Belgie die grote cases verkoopt die je niet alle dagen ziet?(bv. in aluminium)

het moet wel ene zijn waarin ik voldoende koeling kan steken.

Waar je ze kunt kopen in Belgie weet ik niet, maar je moet eens uitkijken naar Antec, Alienware en Lian kasten…

Kheb den dezen besteld

http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDA.htm

Deze is gelijk aan de Antec, prima kast… me pa heeft dat ding ook thuis voor ze comp en hij’s erg mooi en rocksolid!

Jammer dat je hem al besteld hebt, maar die kasten zijn idd erg goed! Ik heb zelf net een alienware kast besteld! Is een gemode Chieftech server tower!

Maar ik had zelf eventueel nog een A-Open HQ-08 full tower kast for sale!!! A-Open rulled!

hey sorcerer ehh heb je een egte alienware kast gekocht of eentje die erop lijkt ???
Mail me ff plaatjes ofzo of waar je die heb besteld want ik wil er heel graag ook een

Ik weet niet of het je opgevallen is, maar de thread waarin je hebt gepost is uit 2001. Aangezien Sorcerer al lang niet meer op ons board vertoeft denk ik niet dat je antwoord zult krijgen.

Het staat je natuurlijk vrij om hier vragen over een case te stellen en die zullen we ook met alle plezier beantwoorden (indien mogelijk natuurlijk).

Deze thread gooi ik dicht. Indien je interesse hebt mag je een nieuwe thread openen.