Welk programma heb je nodig om mp3 naar WAV om te zetten?

vbimport

Hoi,

Ik heb een vraagje. hoe kan je mp3 bestanden omzetten naar WAV filetjes. Tenminste dat heb ik gehoord, want dan kan je als het goed Mp3 op je minidisc zetten. Klopt dit? Zoja waar kan ik dat doen of waar kan ik dat programmatje downloaden. Ik had gehoord dat dat programmatje ook op twilight 40 staat.

Groetjes,
M@tt

Als je nou gewoon je md aan je pc zet, dan is het klaar.Wat heb je eraan dat het op wav moet dan…
Zal wel weer aan mij liggen…

Probeer gewoon musicmatch is, hiermee kan je alles WAV <-> MP3, CD <-> MP3 en WAV <-> CD

Download: www.musicmatch.com
Regcode: F0748-EF7FF-5D79D-F58E9

Recording Underground

met winamp kun je ook MP3 omzetten naar WAV
bij plugins de Disk Writer plugin kiezen of zo…
dan op play drukken en krijg je een schermpje in welke directory je de wav wil opslaan en dan maakt ie er een wav van…
zoiets was het in ieder geval

Maar waar moet het stekkertje dan in. In de geluidskaart? En moet hij dan in de optical van de minidisc?

Hey Matt, zoek gewoon effe bij
www.download.com

en tik daar cd ripper in…

Met een cd ripper kun je meestal ook mp3 naar wav omzetten.

:b Greets :b

ga naar:
http://www.cdrecordings.tmfweb.nl/index2.htm

klik links op “cdrinfo” en kies “mp3/wav to tape”. in het artikel de bandrecorder vervangen door je minidisc, en klaar is kees.

er is ook een speciaal (freeware ) programma om mp3 naar wav over te zetten: “mp32wav”:
http://download.cnet.com/downloads/0-10080-100-1463184.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td

maar wat theduke zei kan natuurlijk ook.

Hee Matt,

Audiograbber is een van de beste daarin, ik bedoel,de manier die andere geven kan ook, alleen doet audiograbber het volgens de fraunhofer methode.
Dat is een bepaalde standaard om mp3’s om te zetten met het beste eindresultaat.
De meeste zullen het niet horen maar als je er toch nog geen een hebt waarom dan niet een van de beste ?

Tijdens het omzetten heb je nl. weer wat kwaliteitsverlies,en om dat stukje verlies zo weinig mogelijk te houden…snap je ?
een voorbeeld van een slechte omzetter is bv. Xing, je hoort dan echt dat het ten koste is gegaan van bv.de hoge tonen.
Uiteraard zijn er meerdere goede alleen zijn die wat moeilijker te vinden op het net.

Met winamp en zou ik het niet doen als ik jou was,tenminste als je het goed wil doen.

ik hoop dat je er wat aan hebt.
ps.gebruik wel de laatste versie van Audiograbber.

gewoon het prg nero daar zit aales in
succes skippy <BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Matt:
[b]Hoi,

Ik heb een vraagje. hoe kan je mp3 bestanden omzetten naar WAV filetjes. Tenminste dat heb ik gehoord, want dan kan je als het goed Mp3 op je minidisc zetten. Klopt dit? Zoja waar kan ik dat doen of waar kan ik dat programmatje downloaden. Ik had gehoord dat dat programmatje ook op twilight 40 staat.

Groetjes,
M@tt[/b]<HR></BLOCKQUOTE>